![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen dat is het niet.
Het is door het machtsgeile establishment georchestreerde politieke recuperatie.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn daar trouwens wereldwijd in geslaagd met hun fameuse stunt NVA= nazi's! Dat de "democratische" partijtjes die zo'n klappen hebben gekregen tijdens de laatste verkiezing er nog niet van bekomen zijn, d�*t maken ze heel duidelijk, ja. Dat ze slechte verliezers zijn, maken ze nog meer duidelijk. Bij de volgende verkiezingen nog eens gehalveerd, zullen ze allemaal in "plezante nazi-uniformen" op straat moeten lopen om nog opgemerkt te worden... En het nazisme is niet iets dat "belachelijk" moet gemaakt worden maar bestreden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar kreft u maar vooral verder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Minister-President
|
![]() Zoals het Blokske en de moslims, allez.
![]() |
#226 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En u alludeert op een strategie, u weet dus meer? Of u ziet vanalles wat er niet is. Lees nog een boek over rudimentaire complottheorieën. Macht? Daarom dat N-Va nu lokaal verankerd is en de tradio's de doorgroei lokaal hebben tegengehouden?
The world is like a book. Those who don't travel read only one page. Laatst gewijzigd door Modjo : 14 februari 2013 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Schauvlieghe weet dat ook, maar ze mag dat natuurlijk niet zeggen. Het hele establishment verkeert nog in een collectieve roes om de door hen gemanipuleerde strike die ze op het carnaval hebben uitgehaald. België is gered, het volk kan nu niet anders dan de ogen openen. Er zijn er echt die zo denken, vraag maar aan Termont. Die liep onlangs ook mooi in de pas.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 14 februari 2013 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In dit land wordt de oppositie gevoerd door de regering. Als u dat niet ziet, zult u waarschijnlijk nooit meer uit uw hersendode status ontwaken. Doe geen moeite. Hou het simpel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=Glo-...e_gdata_player ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Europees Commissaris
|
![]() Deze zou moeten worden ingekaderd en naar de Unesco worden gestuurd.
De koningen van het nihilisme bestrijden elkaar om de eer van de meest inhoudsloze forummer. Iedere keer je denkt het dieptepunt aanschouwd te hebben, komt er weer één op de proppen met net dat ietsje dieper.
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Na 2 - 3 posts begint u al verwijten te maken (zal uw strategie zijn), ik snap dat wel, u bent maar beperkt in middelen.
The world is like a book. Those who don't travel read only one page. Laatst gewijzigd door Modjo : 14 februari 2013 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar hebben jullie materiaal genoeg ommet recht en reden te spotten en aan te klagen, en je hoeft niet eens terug te gaan naar de WOII! De voorbeelden liggen voor het rapen rondom ons, nu in 2013 en nog meer in die apenlanden zelf! Een paar scènes met zweepslagen, onthoofdingen, ophangingen, homo's die van een toren geworpen worden, de guitige karikaturen over Mohammed die reeds zo'n succes kenden enz En eindigen met een spetterende modeshow met hoofddoekjes, burka's enz enz enz Niet te geloven hoeveel grappige standjes daar uit te halen zijn! Maar...hier kruipen jullie over de grond van schrik en proberen er eerder nieuwe kiezers van te maken om de vele verloren stemmen uit eigen land wat in te halen! Waar is daar jullie "vrijheid van mening"? Jullie groepje als "plezante Mohammedjes"? Nogmaals: zielige hypocrieten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vandaar ook dat uw opmerking niet alleen volstrekt tendentieus is, maar ook perfect aantoont wat een lowlife u eigenlijk bent. Meer hoeft daar niet over gezegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |