![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Gay parades... een goede image-building voor Holebi's? | |||
Neen. Het schept een verkeerd beeld van Homoseksualiteit, en is dus ronduit slecht. |
![]() ![]() ![]() |
34 | 58,62% |
Ja. De progressieve aard ervan zorgt voor méér aanvaarding van Homoseksualiteit. |
![]() ![]() ![]() |
15 | 25,86% |
Geen mening... en steek deze poll waar de zon niet schij_t |
![]() ![]() ![]() |
9 | 15,52% |
Aantal stemmers: 58. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En omwille van de vele pedo-zaken waar priesters bij betrokken zijn, is de ganse RKK een oord van verderf. dat is net hetzelfde ~ jij moet dus niets komen zeggen over de "ideale" plaats om kinderen op te voeden want er zijn voorbeelden ZAT van hetero-ouders die hun kinderen misbruiken en verwaarlozen, ja zelfs dood slaan.
[size=1] ![]() [/size] Laatst gewijzigd door oriana : 10 augustus 2004 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#223 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
[size=3]Een degelijk en liefhebbend koppel dat zelf geen kindjes kan krijgen wil er eentje adopteren, die moeten dan ongelooflijke psychologische tests afleggen, geloofsbrieven voorleggen, hun hele financiële en sociale leven wordt doorgelicht en als dat allemaal perfect in orde is, in tegenstelling tot eerder vernoemde copulerende koppel, dan krijgen ze toch nog een njet want .....[/size] [size=3]het zijn homo's.[/size] [size=3][/size] [size=3]Nu, IK zou wel weten in welk gezin IK zou willen opgroeien.[/size]
![]() |
![]() |
#224 |
Vreemdeling
|
![]() Quote Oriana :
[size=3]Nu, IK zou wel weten in welk gezin IK zou willen opgroeien.[/size] [size=3][/size] [size=3]Ik ook !!!!! Het enige normale gezin van hetero's uiteraard !!![/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
... en tragische wantoestanden die TOTAAL niets met een opvatting homoseksualiteit/heteroseksualiteit te maken hebben. Uiteraard stigmatiseert dit de hetero-gemeenschap niet. Net zomin, moest Dutroux een homo zijn, dat de holebi-gemeenschap zou stigmatiseren.
![]() |
![]() |
#226 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#228 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#229 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Vreemdeling
|
![]() chronische pijn, tussen de billen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vind het trouwens wel jofel van uwentwege dat u uw eigen gebral niet aanziet als "gedegen argumentatie". Daarmee is dan ook alles gezegd.
![]() |
![]() |
#235 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nooit pijn gehad zeker? Stel je dat dan maar eens voor, chronisch!! Zielig hoor ~ en waarom die toespeling naar de billen? is elke holebi een man? Al eens bij stilgestaan dat Nynorsk mss wel eens een vrouw kon zijn? Ik weet het ook niet hoor, maar jij veronderstelt wel heel snel vanalles. Assumption is the mother of all fuck ups ~ misschien moet ik deze eens als volgend onderschrift overwegen ![]()
![]() |
![]() |
#236 |
Vreemdeling
|
![]() alsof ik ervan wakker ga liggen wat jouw onderschriften zijn..maar bon.
ik lach zeker niet met andermans miserie. Ik lach met homosexualiteit. Vooral de mannen dan. Waarom moet een homosexuele man zich altijd zo nichterig profileren? Daar lach ik mee, ik vind dat freaks, clowns, en daar moet mee gelachen worden. hoe zielig het in feite ook is.. over mijn laatste post, van die billen: bekijk het eerder als een grapje in de stijl van geert hoste onder de koning zijn parkinson. anders had ik er ook geen smilie bijgezet mijdunkt. en geef nu eerlijk toe, dat was een echte weggever hè... Laatst gewijzigd door no_red_flags : 11 augustus 2004 om 15:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En niet elke homo profileert zich nichterig, ik ken trouwens heel wat hetero's die evengoed nichterig zijn. En zelfs al zijn er nichten tussen, so what? Zij doen zich tenminste niet anders voor dan ze zijn. Macho imbecielen zijn trouwens nog veel lachwekkender, die meten zich een houding aan die zo krampachtig artificieel is dat HUN bilspleet er waarschijnlijk pijn van doet.
![]() |
![]() |
#238 |
Vreemdeling
|
![]() de discussie gaat niet over hetero's die nichterig zijn. dat vind ik ook zielig voor hen.
Ik heb het over homo's die vinden dat hun (in mijn ogen ziekelijke) sexualiteit gelijk is aan het zich zo nichterig en walgelijk te profileren. bv, die pluim in hun reet! bekende homo's zoals paul de Leeuw, het ligt er toch vingerdik op? Dit soort mensen schreeuwen om aandacht, zij WILLEN juist anders zijn. net zoals al die gay parade bezoekers trouwens. wel, wat is het probleem? in mijn ogen zijn ze ook anders, en zullen ze nooit of te nimmer gelijkgesteld worden aan mensen die WEL de normale weg der natuur wensen te volgen. die trotse homo's zijn enkel een karikatuur van zichzelf, en bewijzen keer op keer weer eens waarom er zo'n stereotiep beeld van wordt gevormd. nog eens, ik moet er niet aan denken om 2 papa's te hebben. Ik vraag het jullie homo's nog eens. waar moet het eindigen? en nogmaals mijn voorbeeld: als één of andere ziekelijke geest zijn lid laat aflebberen door zijn hond... (allebei op vrijwillige basis doen zij een sexuele handeling,--> het grootste argument waarom homo's wel normaal zouden zijn volgens zichzelf) dan is dat ook goedgekeurd??????? ik vind dat er een grens overschreden is met homosexualiteit uit de taboesfeer te proberen trekken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom is iedereen zo verdomde gefixeerd op die pluim in die reet???
![]()
![]() |
#240 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Punt 1, jij mag die zielig vinden, wij mogen datzelfde van jou vinden, ok? Punt 2, Paul De Leeuw schreeuwt letterlijk en figuurlijk om aandacht, dat vind ik echter ook van een Jacques Vermeiren, een Helmut Lotti en een Bart Peeters, het zijn nl allemaal artiesten en publieke figuren, die moeten het HEBBEN van die aandacht. punt 3, opgemaakte nichten vragen aandacht, datzelfde kan je zeggen van een Pamela Anderson. Extreme uitdagende kleding, opgemaakt, valse wimpers, pruiken, the works ~ van Pamela vindt jij dat niet erg want jij valt op vrouwen ~ mannen die op nichten vallen vinden hen dus evenmin aanstootgevend. Wat is nu jouw probleem? Niet elke vrouw is een Pamela Anderson (al goed, ik zou niet wéten hoe dat mens kan slapen, hoe kan die nu op haar buik slapen bv? ![]() punt 4, Jij wil niet door 2 homo's opgevoed worden, prima, jouw keuze, als je echter zou misbruikt geweest zijn, afgerammeld en verwaarloosd of in een weeshuis zou zitten dan praat je mss wel anders. Dan is jouw utopische beeld van het perfecte hetero-gezinnetje er ook wel aan voor de moeite. punt 5, homoseksualiteit heeft niets met bestialiteiten te maken. Trouwens, vrouwen pijpen ook mannen, vrouwen neuken evengoed anaal. dat is niet iets dat hetero's NIET doen hee, nu niet naief zijn. Enneuh, niet alle homo's vrijen anaal (wist je dat?) en niet alle lesbo's gebruiken "hulpstukken" (misschien wist je dat ook nog niet) punt 6, een hond is GEEN volwaardige partner in die zin, die KAN ZIJN TOESTEMMING niet geven. Dat staat voor mij gelijk aan kindermisbruik. Die hond vertrouwt die mens en weet niet beter. Zo'n hond kan na een tijdje afgemaakt worden, 9 op 10, omdat die helemaal verknipt is en zijn plaats in de rangorde niet meer weet. Die zal (terecht) daarnaar handelen en gevaarlijk worden. Je kan hier niet van VRIJWILLIGE handelingen spreken. punt 7, niet ALLE gaypride bezoekers WILLEN anders zijn, die willen net geaccepteerd worden, alleen wil JIJ dat niet accepteren
[size=1] ![]() [/size] Laatst gewijzigd door oriana : 11 augustus 2004 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |