![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Banneling
|
![]() In de Kempen op een CD&V lijst staan is zoals op de foor eendjes vissen = altijd prijs.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 23 mei 2013 om 19:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Staatssecretaris
|
![]() Hoeveel eendjes heeft De Zever zondag gevist?
![]() |
#223 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Mooie, Jack
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet hem niet aanmoedigen he.
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Europees Commissaris
|
![]() Maar dat was eerlijk "een goei".
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik voeg niks af of bij. Ik zeg maar wat de wetenschap zegt: Arabieren behoren tot het blanke ras.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 mei 2013 om 19:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Meestal maakt men in de wetenschap wel degelijk een groter onderscheid als Caucasisch - Mongloïde - Negroïde, daar hier wat gemix tussen geweest is. Europeaan, Afrikaans, Berbers, Arabisch, Zuid-Oost Aziatisch, ... Hier wordt veel vaker over gesproken.
![]() |
![]() |
#230 |
Banneling
|
![]() Bestaat er nog geen prijsuitreiking in vlaanderen voor racist van het jaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oerwoudgeluiden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk wel.
Maar ik hoor die niet in mijn middens. Ik hoor nu en dan een moslim "allah snackbar" roepen, maar daar stopt het. |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu de vraag is nu wel : wat is een ras? Het is een heel vaag begrip geworden gezien de migratie alom en de vermengingen in de tijd. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 mei 2013 om 21:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2: http://nl.wikipedia.org/wiki/Menselijk_ras |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Banneling
|
![]() Het is niet omdat je 2 universitaire diploma's hebt dat je hier onmiddellijk kan beginnen als leraar, professor, secretariaat, manager, ...
Welke diploma's heeft ze? Mijn poetsvrouw is een Keniaanse, secretaresse, Engels opgevoed, die beter Engels spreekt dan ik en vele anderen. Haar handicap, haar gebrekkige maar steeds beter wordende Nederlands. Maar ik spreek er Nederlands tegen omdat zij in ons land nog jaaaaren zal moeten werken. Ik help haar dus, terwijl het voor mij een voordeel zou zijn met haar Engels te spreken. Ik help haar dus met haar Nederlands. Haar dochter is perfect Engelstalig en spreekt vloeiend Nederlands dat ze nog wil verbeteren. Maar haar vriendinnen schakelen zo vlug mogelijk over naar het Engels, omdat ze zelf hun Engels willen verbeteren, wat logisch is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er is namelijk een myriade aan genetische merkers die Arabieren van Europeanen onderscheid. Bovendien kan ij ook perfect op het zicht een Arabier van een Europeaan onderscheiden, dus het is nogal idioot die in dezelfde ras-categorie in te delen. Arabieren zijn in het beste geval een mengeling van grotendeels Caucasiërs en Aziaten (de 3 supra-rassen hanterend). Feit blijft dat vaak wanneer men in de wetenschap over 'blanken' spreekt (en dan gaat het meestal over sociologische onderzoeken in de VS), het wel degelijk over Europeanen gaat. Er zijn weinig onderzoeken naar verschillen tussen rassen die Europeanen en Arabieren in één categorie als 'blank' smijten. Over Joden weet ik eerlijk gezegd niet veel, die worden in wetenschappelijk onderzoek ook zelden als ras voorgedragen. Als men over 'semieten' spreekt, betreft het meestal ook Arabieren. Citaat:
Toch kan jij het verschil zien tussen een huiskat en smiledon.
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 23 mei 2013 om 21:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 mei 2013 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @AnarchoChristophe, Genetisch verschillen Europeanen en Arabieren inderdaad relatief veel van elkaar.
Maar Europeanen verschillen zelf ook relatief veel van elkaar. Zelfs in alleen West-Europa is er redelijk veel genetische variatie. Dus in die zin zou je kunnen stellen dat rassen niet bestaan. En ja, natuurlijk zie ik verschil, maar kun je dan mensen in delen in rassen? Enkel en alleen omdat ik verschil tussen mensen kan zien? |
![]() |
![]() |