![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch mooi dat men plots deze soort van uiterst betrouwbare polls kan produceren.
Zeer opmerkelijk indeed. De grafieken van het gebruik van de services zoals Google, Apple, Micro$ en Yahoo bvb. duiden op een sterke daling. Wie liegt er hier? Mij is het duidelijk in elke geval. Dat de zionisten anders denken verbaast mij natuurlijk niets... |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan dergelijke korte termijn grafiekjes heb je niets...dalingen of stijgingen kunnen aan alles en nog wat liggen...examenperiode of vakantieperiodes...noem maar op.
Geen idee wat je dus met deze maand grafiekjes wil zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat staat los van het feit dat enkelen hier zijn om wat te Illwill bashen ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het antisemitisme steekt weer de kop op... Wie wilt er nu ook weer die jihadisten van wapens voorzien? Het is alom geweten buddy! Onontkenbaar : http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...in-Syrie.dhtml Vandaar dat jullie zich tegenwoordig koest houden. Het kan verkeren... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar is het bewijs dat ze misbruik maken van de gegevens?
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is iets anders dan misbruiken. Zolang ze dat niet doen is er geen enkel probleem.
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder, niets korte termijn! De uiterst sterke daling staat in direct verband met dit schandaal (PUNCTUEEL!). Wilt U andere grafiekjes? Ik heb U de link gegeven! Tovert U dan maar eens wat mooiere grafiek van de situatie, ik ben uiterst benieuwd! BTW : Wie betaalt U voor het verkondigen van deze leugens? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is niet omdat het lijntje naar beneden wijst dat het altijd negatief betekend e. Je hebt gewoon even snel een grafiekje gepost en er iets van gemaakt wat je wilde zien. ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 13 juni 2013 om 09:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom kom, wie wilt U in het zak zetten? Uzelf? Ik heb 3 en 6 maand grafieken etc. gegeven... Nogmaals, bezoekt U de site en vraag Uw grafiek naar keuze op, het PRISM-schandaal is duidelijk zichtbaar! Onkent U dat dan? Goed, laat het maar eens zien dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De grafieken zeggen totaal niets. Neem de 2 google grafiekjes...de waarde daalt niet maar stijgt rond juni! Dan is bij het linkse grafiekje de stijging op 7 juni en in het rechtse ligt het ergens in mei. Jij hebt het over een sterke daling terwijl de waarde stijgt! ![]() Ja maar ze zijn duidelijk zalle. Jonge jonge jonge
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn verdomme jouw grafiekjes en geven een stijging aan!!!!!!!! ![]() En ja, als ik van mei tot juni zie is het idd een maandgrafiek! Hoe noem jij dat dan? Een jaar grafiek? Muts.
Laatst gewijzigd door illwill : 13 juni 2013 om 09:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
@illwill : "Het is niet omdat het lijntje naar beneden wijst dat het altijd negatief betekend e." ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier kan U ze opvragen en ik had dit U reeds gegeven!!!! Hier man : http://www.alexa.com/siteinfo/google.com Verder... maandgrafiekjes zijn dus Uw bezwaar? Take this!!! Tip : leer eens grafieken interpreteren, het lukt U duidelijk niet beste desinfoman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tjonge tjonge, deze @illwill wilt iemand welke dagelijks werkt met metingen en grafieken in vraag stellen. Waar zijn we toch mee bezig in godsnaam??? Laatst gewijzigd door zonbron : 13 juni 2013 om 10:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Grafiek 1: Van waarde 2 --> 3 Grafiek 2: Van waarde 2 --> 3 Grafiek 3: Van waarde 1.58 --> 1.6 Grafiek 4: Van waarde 55 --> 68 ALLEMAAL WAARDEN DIE STIJGEN!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 13 juni 2013 om 10:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik was gewoonweg te snel in mijn besluit, mijn oprechte excuses voor deze fail. Maar, desalniettemin zien we begin juni een onverklaarbare verandering (een duidelijke spike dus ipv daling). De daling welke ik wou doen uitschijnen is dus hartstikke fout, maar de invloed van het bekendmaken van PRISM op het IT-verkeer is duidelijk. In dit geval, bedankt voor de correctie. U beweerde echter iets zonder data aan te brengen, ik wou wel data aanbrengen maar was te snel met het interpreteren ervan... tja, fail big time. Bijzonder onaangenaammmm. That sucks. ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 13 juni 2013 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wat een afgang...maja dat krijg je door maar wat blind te bashen e. Gewoon wat blind GOOGELEN veronderstel ik ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 13 juni 2013 om 10:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Klojo 1 zegt: geef me uw pistool. pipo 2 zegt: waarom? Je gaat me doodschieten Klojo 1 zegt: heb je daar bewijzen van dat ik U ga afknallen? Pipo 2 geeft zijn pistool af. En kan maar bang zitten afwachten of klojo 1 niet gaat schieten. Ondertussen is Pipo 2 zijn pistool wel kwijt. Gezellig hé? Laatst gewijzigd door giserke : 13 juni 2013 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag ne af hoe ver je gaat geraken met dit zogezegde argument/bewijs in een rechtbank. Aan iedereen...volgens Giserke zijn vanaf nu geen bewijzen meer nodig in een rechtbank om mensen te veroordelen! Woehoe! We houden van Guantanamo!!! Waar is het bewijs dat ze misbruik maken van de gegevens?
![]() |
![]() |