![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat niet om "minder corruptie" alhoewel daar natuurlijk op zich niets op tegen is. waar het in hoofdzaak om gaat, dat is dat Vlamingen kunnen beslissen voor zichzelf, in plaats van zoals nu, uitverkocht worden in functie van de Walen en het traditio-profitariaat.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 11 augustus 2013 om 21:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door openeye : 11 augustus 2013 om 21:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het wordt zelfstandigheid.
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Gouverneur
|
![]() Theo Vrancken stijgt de laatste tijd in mijn achting, het is duidelijk dat het asielbeleid gevoerd met onder het mom van; kijk stelletje achterlijk racisten we schotten ze toch buiten...... Laat degene blijven alstublieft die iets willen bijdragen aan onze maatschappij.
![]() |
#229 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schrijf dat maar in uw administratie.
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Gouverneur
|
![]() Wat dan nog, het is niet omdat die persoon aanhankelijk is tot een partij, dat die alle ideeen automatisch slecht zijn?
Ik wou ook zoveel in het leven, maar heb nooit iets bereikt van hier op dit forum te zitten. Laatst gewijzigd door openeye : 11 augustus 2013 om 21:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In Wallonië hoor ik veel minder mensen zagen over de trein of over het weer. En nu wachten op de post van iemand die het niet snapt, en zegt "verhuis dan naar Wallonië he" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie zijn die onnozelaars die dat beslissen? Het is me al veel vaker opgevallen: die goede, verantwoordelijke, werkzame, slimmere mensen voeren ze af, en die luizige, onnozele, profiterende, manipulerende bedrieger geven ze alle kansen (om te profiteren). Kotsmisselijk wordt ik van die situatie's hier. Het wordt hoog tijd dat daar eens grote kuising in wordt gehouden. Maar ja, soms denk ik dat het net de bedoeling is om veel armoede, criminaliteit en werkeloosheid in onze samenleving te hebben. Dan hebben onze VLD, SPA, CD&V ed nog een reden tot bestaan, en dus stemmers. Het gaat hen niet om het welzijn van de maatschappij, wel om hun eigen hagje. Degoutant zijn die politici. Echte varkens! ![]()
![]() |
![]() |
#234 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wel, indien die jongen al bewezen heeft dat hij goed werkt, gemotiveerd is, geïntegreerd is, waarom zou hij dan gen kans mogen krijgen? Laten we liever de profiteurs een halt toeroepen: diegenen die hier komen en direct de weg naar de OCMW opgaan, met de bedoeling dit te blijven doen. Trouwens, die jongen ziet er vriendelijk uit, het zal wel ok zijn met hem.
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet. Ik zie iets aan hem. Ik vertrouw hem niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
Sic semper tyrannis - Thus always to tyrants - Zo vergaat het tirannen altijd Laatst gewijzigd door Maikel Joosten : 11 augustus 2013 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als we nu nog zouden kunnen toelaten zonder familiehereniging of inteelt huwelijk dan was het nog verdedigbaar, nu niet en dat is niet zijn schuld. 40% van de moslims heeft geen diploma, zijn kinderen ook tenzij we import huwelijken verbieden, wat wel eens dringend tijd wordt. Laatst gewijzigd door BonBon : 11 augustus 2013 om 22:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie iets in zijn blik dat mij niet aanstaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, dat geloof ik graag, maar uw persoonlijke capriolen zijn al hoe wel enigszins amusant niet relevant.
![]() |
![]() |