Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 31 augustus 2013, 09:46   #221
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Interessant filmke. de grote HALAL hoax!

Moslims mogen dus wel vlees eten dat door joden en christenen werd geslacht. Ze hoeven helemaal geen aparte moslimslachters te hebben die onverdoofd slachten!

Mohammed heeft zelf gezegd dat het eten waar ze aan twijfelen gewoon halal wordt als ze zelf eers "bismillah" prevelen.

De hele halal business is pas in de jaren 90 uit de grond gestampt en is ontzettend lucratief. De prijzen voor halal certificaten rijzen de pan uit, en worden netjes aan de halal-klanten doorgerekend.
In dit filmpje worden de gevolgen netjes uitgelegd. Iets wat ik dus al jaren heb beweerd en waarvoor ik dus een klacht heb ingediend bij het CGKR (kan geen kwaad, is tendensonderneming was het antwoord).
Heel de halal-business gaat dus heel onze voedselketen infiltreren en ONS afhankelijk maken van islamitische producenten. Allemaal georchestreerd door het Moslimbroederschap! Het filmpje duurt bijna een half uur, maar ik raad het iedereen aan.

EET/KOOP GEEN HALAL PRODUCTEN! De kosten voor het certificaat dienen om terroristen te financieren!

http://www.youtube.com/watch?feature...ngzSE94o#t=588

(en dan te denken dat ons aller Rudy meende dat het over couscous en tajine stoofpotjes ging. Ter info Rudy: deze week stonden in Lidl de tajine potjes in aanbieding. Wel te duur, 29 € of zo, je kan er eentje kopen voor 8€ in de Marokkaanse winkeltjes).

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 31 augustus 2013 om 10:08.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2013, 10:11   #222
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Man man wat een geraaskal. Neem liever wat minder straf spul voor je hier komt posten, OK ?
In feite heb ik liever dat hij zijn hautaine islam-geleuter en zijn doorzichtige pseudo-intellectuele getrol helemaal niet post.
Oud 31 augustus 2013, 10:14   #223
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
In feite heb ik liever dat hij zijn hautaine islam-geleuter en zijn doorzichtige pseudo-intellectuele getrol helemaal niet post.
hij doet dat graag precies. Zichzelf gelijk geven. Ik heb hem dat al een paar keer weten doen. De mens kan er maar gelukkig mee zijn denk ik dan.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 augustus 2013, 21:30   #224
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
hij doet dat graag precies. Zichzelf gelijk geven. Ik heb hem dat al een paar keer weten doen.
Inderdaad.
Een heel vreemd gegeven.
Hij fingeert ook vaak dat een ideologische opponent hem gelijk geeft of zich excuseert (herinner u zijn befaamde "Excuses aanvaard"- zonder dat daar ooit sprake van was)

Citaat:
De mens kan er maar gelukkig mee zijn denk ik dan.
Als je leeft voor je grote gelijk, en je bent zelf de enige die het je ooit geeft, dan kan je niet echt gelukkig zijn vrees ik.
Ik ken trouwens geen enkele moslim die er uitziet als een vrolijke Frans.
Je zou voor minder als je leeft onder het juk van zo een debiele ideologie.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be