![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
maar bij deze toch een poging tot bijdrage zodat je het zou kunnen begrijpen. Als de spaarrekening wordt afgesloten (dwz je plaatst je spaargeld bij een andere bank, dus de bank kan niet gaan "spelen" op de beurs met jou geld) dan sluiten ze je "zicht" rekening. Zou het kunnen zijn dat knuppel , een aantal doorlopende opdrachten heeft op de "lopende/zicht rekening", eventueel ook een hypotheek af te betalen ? Dat zou een reden zijn om 1000 Euro op de spaarrekening te laten staan, want zo houd je de lopende rekening open bij de genaamde bank..... Fluitje van een cent toch !
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar eventuele doorlopende opdrachten vormen geen belemmering om een rekening af te sluiten. Het vergt wel enige administratieve rompslomp om alles over te zetten naar een andere bank, dat wel. Maar het is best te doen. Mogelijks misschien met uitzondering van een hypotheekaflossing? Daar heb ik geen ervaring mee. Ik wilde gewoon maar even meegeven dat het niet noodzakelijk is om te dansen naar de pijpen van deze of gene bank.
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij werd gezegd dat het "opdracht van hogerhand" was dat iemand die zijn spaarrekening opheft ook met zijn lopende rekening moet vertrekken. Als dit opdracht van hogerhand is, geldt die regel voor alle Argentabanken, dus moet dat gemakkelijk te verifiëren zijn. Ik reken op excuses voor de verdachtmakingen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 13 oktober 2013 om 08:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bankbediende zag dat ik zou vertrekken als hij voet bij stuk hield en stelde voor om mijn spaarrekening niet af te sluiten maar om er een bepaald bedrag op te laten staan. Ik vond dat goed maar liet hem tegelijkertijd weten dat ik het geld dat ik elke maand met een vaste opdracht op mijn spaarrekening laat zetten, OOK op gezette tijden zal komen afhalen.
![]() |
![]() |
#225 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Boven een fenomenaal bedrag is dat een ander verhaal. Mijn mening dat is alles. Nooit en opvoeder gehad die u heeft wijsgemaakt hoe je een discutie moet aangaan? Op de man spelen is een teken van zwakte... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
|
![]() Dus mensen die verplicht worden om hun bankrekening beneden de
100.000€/1.000.000€/10.000.000€ te houden gaan dit doen door Chinese brol te kopen? Nu ik kan verkeerd zijn maar ik dacht eerder aan grote luxe en riante domeinen, aandelen, personeel, zo van die dingen. Wat zou jij aanschaffen? Een enorme hoeveelheid Chinees speelgoed? |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens bij de vroegere wet Cooreman-Declerck kon men ze ook inbrengen als gekochte aandelen op zijn belastingbrief. Het is wel leuk, als men over stukken beschikt, die men naargelang van waar de wind komt, als spaarproduct, als obligatie, of als aandeel kan klasseren. Ok men heeft dan misschien wel aandelen gekocht zonder het te weten, maar als Arcopar U een rad voor de ogen heeft gedraaid, dan moet ge U wenden tot Arcopar, en niet tot de belastingbetaler. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met 100 k zou ik mij een eigendom kopen in het buitenland (liefst waar ze geen verdrag hebben met BE of de EU en zo gauw als ik genoeg geld heb om daar op pensioen te gaan, verhuizen). Men mag hier nog zoveel lullen en proberen het goed te praten : het is en blijft gelegaliseerde diefstal. Laatst gewijzigd door Stingray : 13 oktober 2013 om 13:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
|
![]() Citaat:
Heb je ooit getracht te begrijpen wat er nodig is om oorlog mogelijk te maken? Dat is echt niet veel hoor. Genoeg arme mensen die niks meer te verliezen hebben, een leider die ze samenbrengt en je hebt prijs. Als het erg genoeg is hebben deze mensen zelfs geen leider nodig (zie recent het Midden Oosten) Hier gaat het over, over niks anders. Dat is de taak die de politiek op zich heeft genomen. Een minimum herverdelen om de rust te bewaren. Zij die niks hebben kunnen ook niks bijdragen om te herverdelen. Zij die enorm veel hebben ontspringen de dans en de sukkelaars daar middenin betalen de ganse factuur. Dus, te veel op de spaarrekening(+100000***) ....afgeven of de bak in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
|
![]() Citaat:
Ik kan ook mijn CV doorsturen, ik hoop det je neerzit. (echte naam en werkend E-mail adres zijn wel mijn voorwaarden.) Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 13 oktober 2013 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
|
![]() Boven de 100.000€ / 1.000.000€ / 10.000.000€ het bedrag was niet vastgelegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb geen 100 k, maar ik ga me niet laten afzetten. En als ze me daar voor in de bak willen steken, so be it, mijn geld krijgen ze dan (zeker) niet. Want gaan ze doen ? Terug in de bak steken lol Ze gaan nog heeeeeeeel veeeeeeel mensen in de bak mogen steken. Misschien zelfs zoveel dat de nietsnutten moeten gaan werken hahaha Laatst gewijzigd door Stingray : 13 oktober 2013 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens de laatste peiling is de minis. die dat voorstelde de meest antipathieke kerel v.d. federale regering.
De tsjeven zullen hierover eens goed moeten nadenken. Misschien een studiecommissie in het leven roepen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 13 oktober 2013 om 17:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het IMF kan dat voorstellen, maar daar houdt het op. De EU kan dat in gang steken maar zal daar géén meerderheid voor vinden. Dat is quasi zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
|
![]() Citaat:
100.000/1.000.000/10.000.000€ ? Wil iedereen die hier in deze situatie zit zijn vinger opsteken? Niet allemaal tegelijk hé.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Banneling
|
![]() Denk je nu echt dat er veel mensen zijn die hun financiële toestand op een openbaar forum gaan posten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |