![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da' belooft !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Banneling
|
![]() Waarom PIG is Haraam ?
(De meeste wetenschappelijke gesprek ) verzonden door de Britse minister Bob : Vertel me waarom is het dat een moslim is zeer bijzonder over de woorden Halal en Haram ; wat betekenen ze ? BM : Dat wat toelaatbaar wordt genoemd Halal en wat niet toelaatbaar is genoemd Haraam en het is de Koran waarin het onderscheid wordt gemaakt tussen de twee . Bob : Kun je me een voorbeeld geven ? BM : Ja , de islam is verboden bloed van elk type. U zult het ermee eens dat een chemische analyse van het bloed laat zien dat het een overvloed aan urinezuur , een chemische stof die schadelijk voor de menselijke gezondheid kunnen zijn bevat . Bob : Je hebt gelijk over de giftige aard van urinezuur , in het menselijk wordt het wordt uitgescheiden als een afvalproduct en in feite wordt ons verteld dat 98 % van het lichaam van urinezuur wordt gewonnen uit het bloed door de nieren en verwijderd door middel van urineren . BM : Nu denk ik dat je de bijzondere voorgeschreven methode van het slachten van dieren in de islam zult waarderen . Bob : Wat bedoel je ? BM : U ziet, de wielder van het mes , terwijl u de naam van de ' Almachtige ' , maakt een incisie door de halsaders , terwijl alle andere aders en organen intact . Bob : Ik zie, dit zorgt ervoor dat de dood van het dier door een totaal verlies van bloed uit het lichaam , in plaats van een letsel aan een vitaal orgaan . BM : Ja , waren de organen , zoals het hart , de lever of de hersenen kreupel of beschadigd is, kan het dier onmiddellijk sterven en zijn bloed zal stollen in haar aderen en zou uiteindelijk doordringen het vlees. Dit betekent dat het dier vlees worden doordrongen en verontreinigd urinezuur en dus zeer giftig ; Alleen vandaag heeft onze diëtisten realiseren zoiets . Bob : Nogmaals , terwijl op het onderwerp van voedsel ; Waarom doen moslims veroordelen het eten van varkensvlees of ham of alle voedingsmiddelen in verband met varkens of varkens BM : Eigenlijk , naast de koran verbiedt het gebruik van varkensvlees, bacon (varkens vlees ) ; in feite de Bijbel ook in Leviticus Hoofdstuk 11 : Vers 8 , met betrekking tot varkens het zegt , ' van hun vlees ( van de varkens , een andere naam voor varkens ) zult gij niet eten, en hun karkas zult gij niet aanraken ; zij zullen u onrein zijn . ' Verder , wist u dat een varken niet aan de hals kan worden geslacht voor het niet een nek ; dat volgens de natuurlijke anatomie . Een moslim redenen dat als het varken zou worden geslacht en geschikt voor menselijke consumptie de Schepper zou hebben voorzien van een hals. Toch , dat alles terzijde, ik weet zeker dat je goed geïnformeerd bent over de schadelijke effecten van de consumptie van varkensvlees , in welke vorm dan ook , of het nu varkenskoteletten , ham , bacon . Bob : De medische wetenschap constateert dat er gevaar voor diverse ziekten het varken blijkt een gastheer voor vele parasieten en mogelijke ziekten . BM : Ja, zelfs afgezien van dat , als we het gehad over urinezuur gehalte in het bloed , het is >> belangrijk op te merken dat de biochemie van het varken ' s scheidt slechts 2% van het totale gehalte aan urinezuur , de resterende 98% blijft een integraal deel van het lichaam . Plus als iedereen weet dat varkens ( varken) eet haar eigen excretie , wat betekent dat van alle urinezuur en andere excrementen , het meeste gaat weer naar binnen . https://www.youtube.com/watch?v=uDZG...layer_embedded Als varkens zo giftig en smerig zijn , waarom bestaan ze dan ?? -------------------------------------------------------------------------------- Alles op de aarde heeft een reden om er te zijn, Wat zou dan de reden geweest zijn ?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Banneling
|
![]() De wetenschap van de moderne kosmologie , observationele en theoretische , geeft duidelijk aan dat , op een punt in de tijd , het hele universum was niets anders dan een wolk van ' rook ' ( dwz een ondoorzichtig zeer dicht en heet gas samenstelling ) . [ 1 ] Dit is een van de onbetwiste principes van de standaard moderne kosmologie . Wetenschappers kunnen nu nieuwe sterren vormen uit de resten van die ' rook ' waarnemen
Het lichtdoorlatende sterren zien we 's nachts waren , net als het hele universum was , in die "rook" materiaal. God zegt in de Koran: " Toen wendde Hij Zich tot de hemel terwijl deze een soort damp was ... " ( Koran 41:11 ) Omdat de aarde en de hemel boven ( de zon , de maan , de sterren, planeten , sterrenstelsels , etc. ) zijn gevormd uit deze zelfde ' rook ', concluderen we dat de aarde en de hemel een waren aangesloten entiteit. Vervolgens uit deze homogene ' rook ', vormden zij en van elkaar gescheiden . God zegt in de Koran: "Hebben niet degenen die bekend zijn ongelovigen die de hemelen en de aarde een waren aangesloten entiteit , dan wij hen scheidde ? ... " ( Koran 21:30 ) Dr Alfred Kroner is een van 's werelds gerenommeerde geologen . Hij is hoogleraar geologie en de voorzitter van de afdeling Geologie aan het Instituut voor Geowetenschappen , Johannes Gutenberg Universiteit , Mainz , Duitsland . Hij zei : " Denken waar Mohammed vandaan kwam. . . Ik denk dat het bijna onmogelijk is dat hij had kunnen weten over zaken als de gemeenschappelijke oorsprong van het heelal , omdat de wetenschappers pas hebben ontdekt in de laatste paar jaar , met zeer gecompliceerde en geavanceerde technologische methoden , dat dit het geval is . Ook zei hij : " Iemand die niet iets over kernfysica wist veertienhonderd jaar geleden kon het niet , denk ik, in een positie om te weten te komen van zijn eigen geest , bijvoorbeeld , dat de aarde en de hemelen dezelfde oorsprong hadden . http://www.youtube.com/watch?v=NXvT_DC-yM8 http://www.youtube.com/watch?v=atWcWCvVA68 |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vissen hebben echter géén hals. Zijn ze bijgevolg niet 'geschikt voor menselijke consumptie'? En couscous? Couscous heeft evenmin een hals. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry dat ik effe persoonlijk word , maar ....
jammer dat ik de quotes nog kan lezen ![]() http://forum.politics.be/attachment....3&d=1396814123
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buite...woners-nigeria
http://www.elsevier.nl/Buitenland/ni...aram-1518930W/ Jaja mensen, het is duidelijk.. pas op voor het varken ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Quote toty 5 :
BM : Ja , de islam is verboden bloed van elk type. U zegt het zelf : islam is verboden bloed!!!
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja .... Wat zijn mensen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 9 mei 2014 om 20:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De mooie regio van de Bayonne en hun zwijntjes die de befaamde ham leveren.
Ze hebben het vast beter dan de geiten of kamelen in de zandbakstaten. https://www.youtube.com/watch?v=RlLn...0&noredirect=1
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het antwoord van Marie wel goed geslaagd
![]() Peper & zout zijn zelfs niet nodig ![]()
![]() |
![]() |