![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Moslims huwen systematisch met hun kozijnen omdat Mohammed dat ook gedaan heeft, gemiddeld 50% en in landen zoals SA en Pakistan is dat 95%. Roma idem, die huwen zelfs nog meer en dichter in de familie. We kunnen dus veilig stellen dat moslims inteelt gedegenereerden zijn, het is gewoon zo. Dat is een wetenschappelijk feit. De gevolgen van de inteelt voor onze samenleving zijn erg zwaar - meer gehandicapten, onze gezondheidszorg wordt zwaar belast - moslims zijn gemiddeld dommer - daarom ook dat 40-50% van van de moslim jongeren school stopt zonder diploma - bij Roma stopt 90% schat ik maar daar zijn geen cijfers over - meer schizofrenie en andere mentale ziektes, bv Marokkanen hebben 7x meer schizofrenie - de bak zit vol met mentaal gestoorden, schizo en andere, dus zit het vol met moslims. 1/3 van de gevangenen zijn moslim? Wetenschappelijke logica, meer niet. Het is gewoon zo'n taboe dat er niet over gepraat mag worden en dus wordt er niets aan gedaan, de gevolgen van die inteelt zijn gigantisch. We krijgen ze toch niet buiten dus mijn motto is "liever een gezonde moslim als buur dan een inteelt achterlijke moslim". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() @ Doge: toevallig een link beschikbaar naar die wetenschappelijke studies die dit bewijzen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Inteelt problemen bij moslims" http://forum.politics.be/showthread.php?t=178166 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Stoer vanachter z'n computertje en verder NIKS! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bron? nern |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Banneling
|
![]() Als ik die bronnen nog maar eens opzoek ga je dan aanvaarden dat moslims minderwaardig zijn aan niet-moslims?
- Ik zeg er nu al bij dat Pakistan waarschijnlijk maar 85% inteelt is, SA is 90%. Er zijn hele lijsten per land opgedeeld. Gemiddeld 50% is correct en daar heb ik je al eens een link van gegeven. Laatst gewijzigd door Doge : 6 augustus 2014 om 16:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het lijkt me erg dom om 1 van beiden te ontkennen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Banneling
|
![]() Wetenschappelijke bronnen AUB!
Geen toogpraat! |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar wil je juist bronnen van? Dat moslims inteelten is algemeen aanvaard, dat inteelt slecht is dat weten we ook al lang. Ik weet dus niet wat er bewezen moet worden, dit is algemene kennis van de middelbare school, ik hoop dat je toch minstens een middelbaar diploma hebt.. Laatst gewijzigd door Doge : 6 augustus 2014 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doge overdrijft helemaal niet. De klinieken liggen vol met mentaal en fysiek gehandicapte kindjes van inteelt moslims. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Banneling
|
![]() Ach, Schimmelpenninck zal zonder probleem studies bovenhalen die bewijzen dat de 10% moslims in België niet meer dan 10% van de medische budgetten opsnoepen. We moeten gewoon even geduld hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() Hier een christen gekkie die moslims knuffelt
http://www.epafras.net/index.php/voo...oor-de-moslims Vanmorgen was ik even in de koffiekamer van de afdeling waar onze dochter ligt in het ziekenhuis. Ik trof daar een moslima aan. Spontaan kwam het gesprek op gang. Ze vertelde me dat haar kind ook het down syndroom heeft en daarbij een aantal ernstige hartafwijkingen. Het kind was nu zo’n 4,5 maand oud en zij was al in het ziekenhuis vanaf de geboorte. Binnen twee maanden heeft ze vijf keer haar kind los moeten laten voor zeer ernstige operaties met grote levensbedreiging. Verschillende keren was de hoop op gegeven en wilden de dokters de stekker er uit trekken omdat er niets meer aan te doen was. Al hele lange tijd zit ze aan de beademing wat de fysieke conditie van haar lichaam steeds zwakker maakt. Momenteel is het nog steeds zeer zorgelijk. Ook heb ik verteld van onze dochters en dat we iets kunnen begrijpen waar ze doorheen gaat. Moslims hebben ongeveer 5 a 10 keer het aantal mongooltjes, de juiste verhouding weet ik niet meer, Schimmelpenninck zal wel een studie vinden met de juiste cijfers. "Ons kind heeft het syndroom van down" http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2777735& Laatst gewijzigd door Doge : 6 augustus 2014 om 22:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of ligt UW moeder te creperen en heb je ze niet meer op een rijtje??? EErlijk blijven hé en niet UW miserie projecteren hé... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bron?? Het feit dat ji gezien je postings een MONGOOL bent is duidelijk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier een bron, wel lezen hé! "Verstandelijk gehandicapte kinderen in Marokkaanse en Turkse gezinnen" http://books.google.be/books?id=Tqzt...n+down+marokko 1999 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen mongolen geschel AUB! Daar hebben we niets aan! Laatst gewijzigd door Schimmelpenninck : 6 augustus 2014 om 22:52. Reden: Teveel mongolen op deze site! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |