![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik betaal niks, wees daar maar gerust van... maar ik,heb te doen met de mensen die er niet voor gekozen hebben en er wel voor betalen! Jij niet merk ik! Zegt veel over uw ingesteldheid... PS: de rechtse rukkerjes beginnen 'vals' te worden... Zien jullie het ook? ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Schimmelpenninck : 10 augustus 2014 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een linkje volstaat voor mij. Laatst gewijzigd door reservespeler : 10 augustus 2014 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Duidelijk wordt nu wel wie het verdraagzaamste is he, beschimmelde! Adresje voor jou als je durft : http://forum.politics.be/showthread.php?t=205925 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zitten ze nu denkt u?
Laatst gewijzigd door reservespeler : 10 augustus 2014 om 17:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Loonlast verminderen zal daar niks aan veranderen.Als je je producten kan laten fabriceren door mensen die 300 euro per maand verdienen ga je als bedrijf die kant op.....in de hoop natuurlijk dat hier in het westen nog wel genoeg mensen overblijven die op hun beurt die producten dan kunnen blijven kopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad.
Laatst gewijzigd door reservespeler : 10 augustus 2014 om 17:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat schrijft niemand.
Laatst gewijzigd door reservespeler : 10 augustus 2014 om 17:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hahaha, je verwijt de N-VA zaken terwijl ze zelfs niet in de regering zaten. Maar bestuurders van banken, die wassen uiteraard hun handen in de onschuld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Praat a.u.b. Algemeen Nederlands. Uw aanstellen omdat u van West Vlaanderen bent doet de discussie geen goed.
We kunnen allemaal in ons plaatselijk dialect beginnen schrijven, we creëren dan gewoon de toren van Babel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet dat we moeten saneren in de overheidsuitgaven en dat het gratis verhaal een einde neemt. Mijn ingesteldheid is de enige juiste. Waarom moeten wij anderen laten opdraaien voor onze uitgaven nu? Wie wordt waar vals? Laatst gewijzigd door reservespeler : 10 augustus 2014 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Banneling
|
![]() Nva is voor de rijken èn voor de ex-Blokkers.
Alleen dachten die ex-Blokkers dat BDW de zogezegde transfers terug iop hun rekening ging storten; Zijn die even verkeerd zeg. Hun grote leider gaat nog veel meer uit hun zakken kloppen enaan de bedrijven geven. Laatst gewijzigd door Schimmelpenninck : 10 augustus 2014 om 17:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart is de grote leider en u ben één van de lijders. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Door dit af te schaffen, hebben de financieel sterksten hier nauwelijks een impact van, de zwaksten voelen het maar al te goed. Is dit de samenleving die je wenst? U heeft waarschijnlijk nooit aan de zwakste kant gestaan? Ikzelf zal ook niet zo veel voelen van die wijzigingen, maar dergelijke besparingen, dit doe je niet, dit leunt tegen fascisme: men neemt omdat men zichzelf beter vindt dan wie zich geen welstand kan permitteren. (dit laatste nogal vaak omdat men net hen dan nog weigert deftig te vergoeden voor hun inzet. IK WEIGER DERGELIJKE WANPRAKTIJKEN GOED TE SPREKEN, MAAR KENNELIJK ZIJN ER DIE HUN EIGEN GEWETEN IN SLAAP HEBBEN GEKREGEN MET SLOGANS ALS: wie arm is doet het zichzelf aan, vuile werklozen zijn te lui om te werken, je moet niet denken dat alles gratis is, en de mooiste recente van de VLD: "jullie hebben toch geen extra cash nodig, je zal er toch niets mee doen en enkel sparen". DIT IS 19e EEUWSE, ARISTOCRATISCHE PRIETPRAAT. Ik wil leven in een staat waar ik me niet schuldig moet voelen om gestolen welstand. Veel rijkeren vergeten immers maar al te snel de cadeaus die ze hebben gekregen om hogerop te geraken. Ook dat geld kwam van ergens: de belastinginbreng op bedrijfswagens, de 6% BTW op sommige van diezelfde "dienstwagens", de kortingen op investeringen de 100-tallen kortingen op uitgaven, waar een particulier zonder bedrijf enkel maar van kan dromen. Ook niet rijken hebben dergelijke kortingen gesponsord!
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De sossen en de sossenvrienden zijn in gang geschoten met hun oppositie.
Op tv en in de pers: geen Bruno meer te zien wegens dj Jos, maar wel John Crombez (allemaal bloeden voor 5 jaar ...), en wellicht op alle mogelijke fronten. Tsja, grote kuis houden kan vervelend zijn. Maar het is heel erg nodig. (en hadden de Vlaamse sossen een beetje meer Vlaams gevoelen in hun beleid gestoken, dan hadden er niet zoveel van hun kiezers overgelopen naar ... de nva; eigen schuld dikke bult) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vergeet ook niet dat de rijkdom van steenrijke Belgische families vergaard is in voormalig Belgisch Kongo. Je weet wel... Leopold I toestanden... Later is die bron van fortuin vervangen door belasting geld. Hier en daar heb je een witte merel die het helemaal zelf heeft vergaard - respect voor die uitzonderingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nva is er voor wie zijn verantwoordelijkheid opneemt als hij/zij dat kan, dus wie werkt, onderneemt, spaart ... En om dat waar te kunnen maken moeten we genezen van de ziekte met volgende symptomen: gelijktijdig voorkomen van hoge belastingen en lage pensioenen/uitkeringen, gecombineerd met een Grieks-diepe staatsschuld en niet transparante geldstromen van de staatsfinanciën. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Goede tegenvoorstellen. Je hebt zeker een punt: kleine zelfstandigen en werknemers zien dezelfde "tegenstander", vaak in multinationals of grote investeringsgroepen. Vele kleinere zaken kunnen eenvoudigweg niet concurreren tegen die multinationals en werknemers zien hun checks and balances systematisch weggenomen via lobbygroepen vanuit het grootkapitaal (kleine zelfstandigen hebben geen centen om één of zelfs een team van lobbyisten te betalen)
![]() |