![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: De oorzaak van wangedrag door allochtonen is te zoeken in : | |||
slechte onverantwoorde opvoeding door de allochtoonouders |
![]() ![]() ![]() |
28 | 44,44% |
van nature in de allochtoon meegegeven in z'n gedragspatroon |
![]() ![]() ![]() |
28 | 44,44% |
weet het niet |
![]() ![]() ![]() |
9 | 14,29% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 63. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Vreemdeling
|
![]() maar ja nu weet je mss iets meer he lol ook over kosovo grapje hoor
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan u overigens vertellen dat ik wel een paar Kosovaren ken en een Serviër in de familie heb. Ik begrijp dus wel enigzins jullie probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Vreemdeling
|
![]() aha ok dus je weet dan ongeveer over wat het ging en ook ik geef jullie niet ongelijk als jullie op bepaalde volken racistich zijn maar de toestroom van immigranten in belgie is wel degelijk de fout van de belgische staat zij moeten de kraan dicht doen en het doen met de mensen die hier al zijn en niet maar mensen laten bij pakken.Echt waar als ik hier met mijn famillie toe kwam in de jaren 90 dan hebben we nogal afgezien ze maar ja ik begrijp jullie opinie maar ook een beetje de opienie van de vreemdelingen ze ik denk niet dat ze naar hier gekomen zijn voor hun plezier maar ik denk dat ze naar hier komen zijn voor een beter leven omdat ze in hun land mss niet de mogelijkheden hebben en ja ik weet het er zijn een paar die het verprutsen maar er zullen altijd rotte appels ertussen zitten en geloof me vrij ik spreek het ook niet goed,met u kan ik praten ze
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge hebt gelijk dat het de fout is van de regering om de migratiestroom niet tijdig in te dijken. Als er te snel en teveel nieuwkomers binnenstromen hebben ze niet eens de gelegenheid om ze goed op te vangen. Laat staan dat de nieuwkomers zich tijdig kunnen inburgeren. Natuurlijk komen ze niet naar hier voor hun plezier, maar toch wel omdat ze denken het hier beter te zullen hebben. U zult ondertussen ook wel al gemerkt hebben dat hier ook niet iedereen het luxeleventje heeft dat ons op tv voorgeschoteld wordt. Als het al voor Belgen niet zo vanzelfsprekend is om een goede job te vinden, hoe zouden nieuwkomers er dan in slagen? Ook ons sociaal stelsel krijgt het zwaar te verduren en zal uiteindelijk onbetaalbaar worden. Hoe kan het dan de extra belasting door steeds nieuwe inwijkelingen aan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#226 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ge zijt er precies terug ingekomen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Let eens wat beter op tijdens de Nederlandse les, analfabeet!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.vvj.be/content/grab_kennis
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik denk toch dat het zoiets moet zijn. ![]()
![]() |
![]() |
#231 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En voor u is het Meneer Kosovaar ok and have a nice playing time little boy ![]() Laatst gewijzigd door Proude_to_be_Kosovaar : 29 september 2004 om 09:48. Reden: iets vergeten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kosovaar, PROUD is zonder "e"
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |