Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: De oorzaak van wangedrag door allochtonen is te zoeken in :
slechte onverantwoorde opvoeding door de allochtoonouders 28 44,44%
van nature in de allochtoon meegegeven in z'n gedragspatroon 28 44,44%
weet het niet 9 14,29%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 63. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 28 september 2004, 23:51   #221
Proude_to_be_Kosovaar
Vreemdeling

Standaard

maar ja nu weet je mss iets meer he lol ook over kosovo grapje hoor
Proude_to_be_Kosovaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2004, 23:56   #222
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Proude_to_be_Kosovaar
Oh mijn fout had het niet goed gezien of ik verstond het niet goed het spijt me
Geen probleem, ik had het wel begrepen, vandaar mijn antwoord.
Ik kan u overigens vertellen dat ik wel een paar Kosovaren ken en een Serviër in de familie heb. Ik begrijp dus wel enigzins jullie probleem.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2004, 00:05   #223
Proude_to_be_Kosovaar
Vreemdeling

Standaard

aha ok dus je weet dan ongeveer over wat het ging en ook ik geef jullie niet ongelijk als jullie op bepaalde volken racistich zijn maar de toestroom van immigranten in belgie is wel degelijk de fout van de belgische staat zij moeten de kraan dicht doen en het doen met de mensen die hier al zijn en niet maar mensen laten bij pakken.Echt waar als ik hier met mijn famillie toe kwam in de jaren 90 dan hebben we nogal afgezien ze maar ja ik begrijp jullie opinie maar ook een beetje de opienie van de vreemdelingen ze ik denk niet dat ze naar hier gekomen zijn voor hun plezier maar ik denk dat ze naar hier komen zijn voor een beter leven omdat ze in hun land mss niet de mogelijkheden hebben en ja ik weet het er zijn een paar die het verprutsen maar er zullen altijd rotte appels ertussen zitten en geloof me vrij ik spreek het ook niet goed,met u kan ik praten ze
Oud 29 september 2004, 00:51   #224
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
aha ok dus je weet dan ongeveer over wat het ging en ook ik geef jullie niet ongelijk als jullie op bepaalde volken racistich zijn maar de toestroom van immigranten in belgie is wel degelijk de fout van de belgische staat zij moeten de kraan dicht doen en het doen met de mensen die hier al zijn en niet maar mensen laten bij pakken.Echt waar als ik hier met mijn famillie toe kwam in de jaren 90 dan hebben we nogal afgezien ze maar ja ik begrijp jullie opinie maar ook een beetje de opienie van de vreemdelingen ze ik denk niet dat ze naar hier gekomen zijn voor hun plezier maar ik denk dat ze naar hier komen zijn voor een beter leven omdat ze in hun land mss niet de mogelijkheden hebben en ja ik weet het er zijn een paar die het verprutsen maar er zullen altijd rotte appels ertussen zitten en geloof me vrij ik spreek het ook niet goed,met u kan ik praten ze
Ik denk niet dat het alles met racisme te maken heeft.
Ge hebt gelijk dat het de fout is van de regering om de migratiestroom niet tijdig in te dijken.
Als er te snel en teveel nieuwkomers binnenstromen hebben ze niet eens de gelegenheid om ze goed op te vangen. Laat staan dat de nieuwkomers zich tijdig kunnen inburgeren.
Natuurlijk komen ze niet naar hier voor hun plezier, maar toch wel omdat ze denken het hier beter te zullen hebben.
U zult ondertussen ook wel al gemerkt hebben dat hier ook niet iedereen het luxeleventje heeft dat ons op tv voorgeschoteld wordt.
Als het al voor Belgen niet zo vanzelfsprekend is om een goede job te vinden, hoe zouden nieuwkomers er dan in slagen?
Ook ons sociaal stelsel krijgt het zwaar te verduren en zal uiteindelijk onbetaalbaar worden.
Hoe kan het dan de extra belasting door steeds nieuwe inwijkelingen aan?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2004, 01:04   #225
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine
Bla bla bla bla ... precies een vrouw zoals je hier bezig bent ! En maar zagen en maar zagen ... weet je wat ventje ? Loop naar de maan.
Ge kunt niet naar de maan lopen want er loopt geen baan naartoe. Stukske Oosterse keuken.

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2004, 01:21   #226
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Ge kunt niet naar de maan lopen want er loopt geen baan naartoe. Stukske Oosterse keuken.
ROFL
ge zijt er precies terug ingekomen . goed zo!!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2004, 07:12   #227
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door odinkontakt
zeg onnozel manneke nog een groot geluk dat ge achter uw computerke zit anders kon je briefke van uw dokter naar t school sturen genopen snotaap
Wat is een "genopen snotaap"?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2004, 07:13   #228
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wat zit gij hier eigenlijk te doen in dit land ???profiteren van ons belastingsgeld?? en dan nog wat moeien met zaken waar dat gij als vreemdeling niets maar dan ook niets met te kaken hebt !
Niets "met te kaken"?

Let eens wat beter op tijdens de Nederlandse les, analfabeet!
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 29 september 2004, 07:16   #229
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
een belgische grabbelpas is waardeloze rommel
Integendeel! De grabbelpas is al jarenlang een enorm succes!

http://www.vvj.be/content/grab_kennis

Citaat:
Oud 29 september 2004, 08:01   #230
VlaamseBelg
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Wat is een "genopen snotaap"?
Kijk hier eens: http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=11

Ik denk toch dat het zoiets moet zijn.
Oud 29 september 2004, 08:34   #231
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

odinkontakt's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Seg odinkontact hahaha nu heb je me echt laten lachen hahahahaa ik vind je echt dom dezelfde zever hahaha belastingsgeld profiteren .ik ga je een ding zeggen ik heb nooit geprofiteerd van u belastingsgeld en dat geld van je kun jij steken waar het daglicht niet kom dommen ezel ik betaal evenveel balastingen als een ander
--ik laat mij door u ,kosovaar ,NOOIT de les spellen. wat weet gij over de problemen in dit land ? NIETS .hadden buitenlandse wijsneuzen niet zoveel aan het moeien geweest in uw eigen land , dan waren de problemen daar misschien op een gans andere wijze opgelost ,dan de duizenden doden die men nu kan herdenken op uw kerkhoven.
odinkontakt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2004, 08:38   #232
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Je hebt wel lef he. Deze persoon is helemaal geen vreemdeling. Hij is Belg. Behandel je eigen volk met respect of verander je mening.
zou je hetzelfde zeggen , als in dit forum plots een duitse nazi zich zou beginnen te moeien met interne kwesties van dit land?? met of zonder grabbelpas ?? ik wacht af tot die bewuste dag !
Oud 29 september 2004, 08:41   #233
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Integendeel! De grabbelpas is al jarenlang een enorm succes!

http://www.vvj.be/content/grab_kennis
het enige artikel dat in dit land konstant in PROMOTIE staat !
Oud 29 september 2004, 08:57   #234
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Niets "met te kaken"?

Let eens wat beter op tijdens de Nederlandse les, analfabeet!
- ge zijt als allochtonenknuffelaar reeds heel ver gekomen -- VLAAMS BLOK grootste partij ha ha ha ....( moet gij niet naar de arabische les om u beter verstaanbaar te maken bij uw vriendjes met vreemde hygiene???) want als uw conversatie gelijk staat met uw inhoudsloze antwoorden zoals hier, is het niet veel zaaks .
Oud 29 september 2004, 09:05   #235
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
heb je eigenlijk ook enige argumenten, of is anderen verslijten voor snotaap het enige wat jij bijdraagt in discussies?
wat zei je????discussies????? ik laat mij nooit uitmaken door een stel allochtonenknuffelaars !
Oud 29 september 2004, 09:46   #236
Proude_to_be_Kosovaar
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
--ik laat mij door u ,kosovaar ,NOOIT de les spellen. wat weet gij over de problemen in dit land ? NIETS .hadden buitenlandse wijsneuzen niet zoveel aan het moeien geweest in uw eigen land , dan waren de problemen daar misschien op een gans andere wijze opgelost ,dan de duizenden doden die men nu kan herdenken op uw kerkhoven.
Odinkontakt je ben echt zielig jongen ik durf wedden dat jij totaal niets van politiek ken en zeker de politiek hier in belgie dus laat het beter aan de groote mensen over en ga verder spelen met je blokjes.Awel ik had gehoopt dat jij ook zo een dag zou meemaken dan had je zeker anders gezongen en ik durf ok wedden dat je nu hier nou niet zou zitten kakken over alles en nog wa waar jij totaal niet weet over wat het gaat.en ik woon hier al lang genoeg om te weten dat we hier in belgie een Cut Systeem hebben en dat ik als Geintegreerde belg en zowel de belgen die hier gebogen en getogen zijn.Waarom denk jij dat er zoveel belgen en ook vreemdelingen met de belgische nationaliteit werken in het zwart omdat die cut belasringen zo hoog zijn,en de staat altijd maar klagen dat ze geen geld hebben .die gebouwen in Brussel,Antwerpen enz...met welk geld bouwen ze die denk je??met die van ons Het Belgische volk a ja want ik ben tenslotte ook een belg
En voor u is het Meneer Kosovaar ok and have a nice playing time little boy

Laatst gewijzigd door Proude_to_be_Kosovaar : 29 september 2004 om 09:48. Reden: iets vergeten
Oud 29 september 2004, 09:51   #237
odinkontakt
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Bobke ja ik ben erg fier om Kosovaar te zijn en ik denk jij ook em een belg te zijn dus doe daar niet zo kinderachtig over en leg je hand boven je hoofd en denk eerst na voor je nog azo een domme opmerking geeft
-- JIJ BENT FIER OM KOSOVAAR TE ZIJN ?? heel goed ,is uw volste recht-- IK BEN FIER OM VLAMING TE ZIJN--is mijn volste recht--
Oud 29 september 2004, 09:51   #238
Proude_to_be_Kosovaar
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
wat zei je????discussies????? ik laat mij nooit uitmaken door een stel allochtonenknuffelaars !
Ik had echt gehoopt dat de executiewetten nog bestonden hier in belgie dan had jij odinkontakt jij vuile wijsneus meteen en zonder pardon onder de guillotine gemogen van mijLol
Oud 29 september 2004, 09:55   #239
Proude_to_be_Kosovaar
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
-- JIJ BENT FIER OM KOSOVAAR TE ZIJN ?? heel goed ,is uw volste recht-- IK BEN FIER OM VLAMING TE ZIJN--is mijn volste recht--
Ja das waar geef ik ook toe,maar ik versta ook niet waarom ge onozel begint te doen over mijn naam of over mijn nationaliteit maar swat gaan we hier nog iets deftig bespreken ah ja ik ben als eenn geintegreerde belg hier en met mij kun je alles bespreken dus hou nu op en doe als de grote mensen
Oud 29 september 2004, 09:57   #240
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Kosovaar, PROUD is zonder "e"

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be