![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 16 november 2014 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet dat ook nog, maar iedereen wist dat het niet ernstig bedoeld was. Ook toen was het meer spelen dan er op kloppen.
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. Echt angst was er toen al niet meer bij. Ik herinner me de opgespannen opgekrulde lange sjaals waarmee zo'n bende zwart geschminkte kerels eens een keer een ganse zaal jongeren aftroefden bij het binnenkomen van de heilige man. Plezier uiteindelijk. Maar nu mag alles behalve zwart. En binnen een generatie klinkt het weer "Waarom mogen de pieten niet zwart zijn?...Dat is racisme."
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 16 november 2014 om 22:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Gouverneur
|
![]() In elk geval klopt het niet dat ZP zwart is van het roet, want in dat geval zou ook het speelgoed dat hij meezeult en eveneens de marsepein zwart of met sporen van roet moeten zijn. ZP is een neger.
Mij heeft dat evenwel nooit op geen enkel moment tot enige racistische gedachte verleid.
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je beseft toch dat het allemaal nep is?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen is van de wereld , en de wereld is van iedereen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Partijlid
|
![]() De neutrale piet zal doorzichtig zijn(geen kleur).
Nog beter een piet zonder hoofd made by ISIS |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#235 |
Minister-President
|
![]() Zo is dat, de Sint en zijn zwarte Pieten zijn niet te onderschatten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegenwoordig weten dat al kindertjes van drie jaar oud.
Cisalpina kan zo te zien wel al héél erg jong lezen en schrijven, maar dat is het dan ook.
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kinderen die in het tweede studiejaar nog steeds in de sint geloven lopen een beetje achter. Mijn jongste was een twijfelgeval in dat tweede studiejaartje. Ze schreef in haar eerste (en laatste) brief aan de sint als volgt: Beste Sint, ik weet nu wel al dat je niet echt bestaat, maar moest je toch bestaan, dan had ik graag die poppenwagen die bij het Babynestje in de vitrine staat." Op twee paarden wedden heet dat dan!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |