![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar heb je wat aan: een God die geeft wat je vraagt.
Citaat:
Of begrijp ik het nu verkeerd? Is het wel gebeurd en heb je het veranderd in je eigen fantasie? Citaat:
Of heb je ook je vragen veranderd in dat wat werkelijk gebeurt? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De eenheid van de heilige geest wordt bij de vader neergelegd. Dus dat is eigenlijk de vader zelf die zijn zoon liefdevol ontvangt en accepteert. Die eenheid van beiden in liefde en begrip is geen echte aparte persoon. Je kan er wel een aparte persoon van maken, bijvoorbeeld als kleinzoon of een eindeloze reeks van geslachten en dan kom je bij de microwezentjes terecht. Citaat:
"Ik en de Vader zijn EEN!" heeft Jezus zelf gezegd. Maar blijkbaar kon Hij niet tellen, want Ik en de Vader zijn er TWEE. Wat Jezus bedoelt te zeggen is: "Ik en de Vader zijn een EENHEID. En de eenheid van twee is een derde en dat is de heilige geest, de eenheid van liefde en begrip. Uiterlijk als Vader en Zoon tezamen, dus als stel. Zou er maar EEN God zijn, dan zou deze zowel vrouwelijk als manlijk moeten zijn en ook goed en kwaad, allemaal in ENE. Dat is echt wel een beetje teveel gevraagd. Maar als je mijn eigen visie daar op niet verdragen kan dan vind ik het best dat je afhaakt, wetende dat je je eigen mening als alleen zaligmakend beschouwt. Dit dan omdat je geen antwoord weet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.globalresearch.ca/the-glo...future/5451356 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik laat het subtiel op me afkomen en wandel de weg recht uit ![]() Citaat:
Citaat:
![]() Ik wou gewoon "weten", "what is this, why for?" En ik neem mijn hoed af voor wie "the crossing" wel heeft durven aangaan. Ik weet de weg wel terug te vinden, maar hier op aarde heb ik veel feestjes aan de kant laten liggen. En vandaag wil ik gewoon terug het leven inspringen en zo simpel en subtiel mogelijk ![]() SUBTIEL!!!!!!!! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#229 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
While many of Globalresearch's articles discuss legitimate humanitarian or environmental concerns, the site has a strong undercurrent of reality warping throughout its pages, especially in relation to taking its news from sources such as Russia Today RT[2] and Press TV.[3] Its view of science, the economy and geopolitics seems to be broadly conspiracist. Whenever someone makes a remarkable claim and cites Globalresearch, they are almost certainly wrong. http://rationalwiki.org/wiki/Globalresearch.ca
Orwell's 1984 was een waarschuwing! GEEN HANDLEIDING! Atheïsme is geen geloofssysteem. Het vertelt niet hoe en wat je moet denken. Het is het resultaat van denken! Laatst gewijzigd door microwezen : 14 september 2015 om 19:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat valt niet mee als je geen antwoord weet.
Maar zoals man en vrouw niet alleen maar eigenschappen zijn van het mens zijn, maar ook als complete zelfstandige personen, zo geldt dat ook voor God zelf als God en Godin of als Vader en Zoon. En wat Echnaton heeft verzonnen behoeft daarom niet waar te zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zouden broederlijk samen gaan. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat moet ik nou weer doen en wat zullen we nu weer beleven? Citaat:
![]() Citaat:
Niet te veel drinken dus anders moet je straks kotsen. Laatst gewijzigd door harriechristus : 15 september 2015 om 07:12. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het is meer iets dat ik weken als ervaren beleef, maar dat het zich nog moet voordoen. Ik kan op 4uur tijd geweldig veel informatie opslorpen en daar dan een uitkomst aan breien die niet ver van wat komen zal ligt. Citaat:
Ik denk dat wij hier vooral zijn om te voelen en beleven. Als energiefakkel kan je wel een appel observeren, maar heb je tanden om er in te bijten? Een tong om je smaakpapillen te strelen? Iemand zei me laatst "we moeten vergeten wie we zijn als we geboren worden, anders kan je het niet ten volle beleven/ervaren." Ik denk dat het dicht in de buurt zit van waarom we hier zijn. Een mooie verklaring die ik best wil geloven. Citaat:
![]() Citaat:
![]() Sobriety is the next chapter in life. Gewoon simpel leven. Veel groentjes eten, veel water drinken, veel vitaminen D opdoen, werken, rekeningen betalen, ... En nog even en ik verkoop mijn wrak als export en schuif mezelf een dikke break (wagen met ruime koffer) onder mijn poepenholleke.... Gezegend is de simpelheid des leven Harrie. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik dacht dat zijn vrouw haar plaats in bed had gevonden nadat Hij haar eerst met zijn ketting had vastgebonden om zijn gang te kunnen gaan. Dat Hij dat allemaal niet durft te vertellen dat begrijpen wij best. God oh God wat heb je nou weer gedaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of het moet een klein piepscheutje zijn. Citaat:
Citaat:
Dat gaat zijn eigen gang. Ik denk er zelf nauwelijks aan. En inderdaad is dat wel raar. Alleen wat mijn gezondheid aangaat dan. Ik heb mijn lichaam nogal verwaarloosd en daar pluk ik nu de wrange vruchten van. Maar goed: ziek ben ik niet en ik mag dus niet klagen. Misschien ga ik nog wel 10 jaar mee. Citaat:
Kan wel slecht uitpakken als het een ellendig leven is geweest. Bij Scientologie meende ze zulks te kunnen herinneren voor een therapie. Of dat waar is weet ik niet. Misschien was het allemaal wel fantasie. Citaat:
Citaat:
Het autootje moet lopen (rijden dan). Citaat:
Het passionele leven. Ik schilder ook maar dan meer precies. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
europa word overspoeld door zogezegde vluchtelingen. reeds smokkel van wapens onderschept in griekenland. russen plaatsen luchtafweergeschut in syrië om IS te bestrijden, het rare is , IS heeft geen vliegtuigen overal worden in europa moslims binnen genomen terwijl christelijke vluchtelingen gevangen worden genomen. Iraanse elite troepen vervoegen de Russen in Syrië. Rusland stuurt zijn grootste kernonderzeeër naar Syrië. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar anders is er niks aan de hand hoor. hoe blind kan je zijn. in Sijsele is sinds er vluchtelingen zijn nog nooit zoveel gestolen in de lidl, colruyt. maar het zijn zo'n sukkelaars hé |
|
![]() |
![]() |