![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De waarheid mag niet meer gezegd worden want dat zou wel eens als een separo-nationalistisch sprookje kunnen overkomen bij sommige totaal gefrustreerde Belgicisten??? Is het dat wat u bedoeld??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vrijheid van pers betekent ook dat sujetten zoals jahjah mogen publiceren of schrijven. Als je daar problemen mee hebt kan je best je boelke bijeen pakken en naar Afghanistan verhuizen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is er iemand die u het spreken hier belet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Banneling
|
![]() Jij krijgt daar kop noch staart aan Jack. ZE moeten het met een lepelke in de mond leggen he?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ook de tegenpool zou mogen publiceren of schrijven. Alleen is dit laatste pas van tel, als hij niet teveel afwijkt van het grote gelijk van de krant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 26 augustus 2015 om 19:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind ook dat de aarde rond én plat is. Wie wil er nu graag op 'pensées uniques' betrapt worden?
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 26 augustus 2015 om 19:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. u meent dat de aarde een teljoor is ? �* la bonne heure ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk mag een medium brengen wat het wil, wel onder die voorwaarde dat het zich geen neutraliteit aanmeet. De VRT, als gemeenschapszender, plaatst zich graag op de lijn van de BBC en onderstreept haar ideologische neutraliteit. In de praktijk stel ik evenwel vragen bij die zogenaamde neutraliteit van de Vlaamse openbare omroep.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Minister-President
|
![]() kindermisbruik gebeurt niet exclusief door priesters (verplichte celibaat), maar eveneens in niet-celibatair verband. Dat is wat ik bedoelde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Minister-President
|
![]() ik ken de statistieken omtrent daders van kindermisbruik niet, maar ik meen te mogen weten dat het overal voorkomt. IK kan mij vergissen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan kunt u moeilijk concluderen dat het celibaat de oorzaak is van kindermisbruik, anders zou u eveneens moeten stellen dat het huwelijk ook de oorzaak uitmaakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Minister-President
|
![]() "Ik heb t niet over het katholicisme en zijn celibaat hé. Dat dat laatste geleid heeft tot misbruiken is bewezen."
Binnen celibaatsituaties is er kindermisbruik geweest. Het celibaat zal effectief de of één van de oorzaken zijn. Wie zegt dat in een huwelijk een van de beide partijen zich niet in een celibataire situatie bevindt? Maar ik ben geen deskundige, het kan eveneens zijn dat andere factoren dan celibaat meespelen. Het is ook cultureel of individueel of maatschappelijk sociologisch bepaald. Misbruik en sexuale macht hebben over een persoon, incl kinderen, is typischer voor sommige culturen dan voor andere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |