![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je zo ver kan teruggaan , dan moet je van adel zijn, anders raak je niet verder dan rond 1600 (de doopregisters van de kerk).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit alles geheel terzijde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De schepenregisters echter gaan dikwijls veel verder terug, en zeker voor grote steden zoals bvb. Antwerpen: Bron: Felix-archief titel 1295-1400 datering 01/01/1295 - 31/12/1400 beschrijvingsniveau reeks actor archiefvormer: Antwerpenaren; archiefvormer: Schepenen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wil ik verder gaan dat zou ik in het archief van een bisdom moeten gaan zoeken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Europees Commissaris
|
![]() Klopt, ik ben niet verder kunnen teruggaan dan 1634.
![]() |
#232 |
Banneling
|
![]() Ik vrees toch dat mijn voorouders niet echt bezig waren met een algemene 18de eeuwse visie op negers....
Laatst gewijzigd door Another Jack : 12 september 2015 om 11:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Minister-President
|
![]() Zei de banneling
![]()
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Minister-President
|
![]() De betrokken juf zou de gillende vuilzak een proces moeten aandoen wegens laster en eerroof.
En de gillende vuilzak zou moeten beseffen dat belgen niet zo verhangen zijn aan ophangingen, wij hebben daar niks mee, dit in tegenstelling tot de hysterische psychopaten aka islamisten.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Haal toch die modder uit uw ogen Jan en leer lezen wat er staat.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Opnieuw, leer lezen. En als het over de achterlijkheid gaat van de islam, en mijn probleem daarmee, dan volstaat het mijn berichten eens onder de loep te nemen onder "vind meer berichten van Nierika", om te beseffen dat "schoorvoetend iets toegeven" als het over de islam gaat vooral uw onwetendheid situeert betreffende mijn standpunt over die religie.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |