Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 oktober 2015, 12:53   #221
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
...
edit 2 : een roddeltje : die n-va'er waar je onlangs van geschrokken was als je zijn facebookprofiel las ? Zijn vrouw heeft hem laten zitten voor een relatie te beginnen met een andere vrouw.
Wens haar in mijn naam proficiat voor de nieuwe relatie en voor de moed van de outing.
Wens haar in mijn naam een gelukkig leven verder, want tot op heden zal zij wellicht veel getwijfeld hebben en geworsteld met zichzelf.

Anderzijds, voor meneer, zal de missionaris zelf zich er wel uit bidden.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2015, 12:55   #222
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Ik heb vorige keer op NVA gestemd. Ik ben zelfs actief betalend lid geworden. Maar dat is allemaal stop gezet. Nu ben ik actief lid bij het VB. Sterker nog ik overweeg zelfs om in mijn gemeente mij actief gaan in te zetten en wie weet op de volgende verkiezingslijst te komen. Bij het regionaal VB kantoor zijn ze in ieder geval al voorstander. Omdat veel mensen mij kennen en mij zelfs al een ideale kandidaat zien. Ik zeg het dan ook zoals ik het denk: politieke ambities zijn voor mij twee zaken. Ten eerste het geld en de macht die je kan verwerven. En ten tweede omdat het VB tegen vluchtelingen en allochtonen immigratie is. En sommigen zullen zeggen dat ik van twee walletjes eet. Want omdat ik -op papier- mee een NGO bestuur profiteer ik nu van die vluchtelingen en allochtonen. Maar ik wil dat direct stop zetten voor een betalende politieke functie
Tijdens de sperperiode moogt ge hier op dit forum geen publiciteit maken voor jezelf.
Als ge verstaat wat ik bedoel.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 5 oktober 2015, 13:36   #223
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wens haar in mijn naam proficiat voor de nieuwe relatie en voor de moed van de outing.
Wens haar in mijn naam een gelukkig leven verder, want tot op heden zal zij wellicht veel getwijfeld hebben en geworsteld met zichzelf.

Anderzijds, voor meneer, zal de missionaris zelf zich er wel uit bidden.

.
Nu heeft hij nog meer tijd over om op het orgel te gaan spelen tijdens de mis in de Sint Hermeskerk in Ronse.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2015, 13:56   #224
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb vorige keer op NVA gestemd. Ik ben zelfs actief betalend lid geworden. Maar dat is allemaal stop gezet. Nu ben ik actief lid bij het VB. Sterker nog ik overweeg zelfs om in mijn gemeente mij actief gaan in te zetten en wie weet op de volgende verkiezingslijst te komen. Bij het regionaal VB kantoor zijn ze in ieder geval al voorstander. Omdat veel mensen mij kennen en mij zelfs al een ideale kandidaat zien. Ik zeg het dan ook zoals ik het denk: politieke ambities zijn voor mij twee zaken. Ten eerste het geld en de macht die je kan verwerven. En ten tweede omdat het VB tegen vluchtelingen en allochtonen immigratie is. En sommigen zullen zeggen dat ik van twee walletjes eet. Want omdat ik -op papier- mee een NGO bestuur profiteer ik nu van die vluchtelingen en allochtonen. Maar ik wil dat direct stop zetten voor een betalende politieke functie
Bij het blok een betalende functie ? Dan zul je dus moeten proberen om direct parlementair te worden.

Tenzij je genoegen neemt met de zitpenning van een gemeenteraadslid.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2015, 14:09   #225
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Meneer is een zware gokker. Spreken over een betaalde functie bij het VB is als spreken over een skireis naar Oeganda.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2015, 15:18   #226
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Nu heeft hij nog meer tijd over om op het orgel te gaan spelen tijdens de mis in de Sint Hermeskerk in Ronse.
Een orgel is een muziekinstrument dat bestaat uit meerdere losse pijpen, ...

Er zijn verschillende soorten orgels, met verschillende toepassingen:

pijporgel
draaiorgel
waterorgel ....

.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be