Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 maart 2016, 13:10   #221
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Jij met uw obsessie.
Vrouwvolk en kleine jongetjes (en meisjes) aanranden, bepotelen, verkrachten...is niet bepaald mijn obsessie.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2016, 13:16   #222
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Vrouwvolk en kleine jongetjes (en meisjes) aanranden, bepotelen, verkrachten...is niet bepaald mijn obsessie.
Mijn ook niet.
Misschien is dat omdat ik niet katholiek ben opgevoed...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2016, 13:20   #223
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sukkelaar Bekijk bericht
Blijkbaar heb je toch geen voeling met wat er in Europa gaande is. Wij staan heel dicht bij de explosie van de EU.
Elke dag wordt er hier voor explosies gewaarschuwd...
De enige echte explosies en de grote bankencrisis die is geëxplodeerd heeft niemand van de forumorakels echter voorspeld.

Sta me dus toe eens goed te lachen met jullie voorspellingen.
Oud 6 maart 2016, 13:23   #224
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Walen ... ze kunnen zich moeilijk inleven in andere mensen ze weten zelfs nog niet dat "de klant koning is "... ik heb een oude tante wonen in de Walen
Zijn de Franstaligen niet te onbewust en onverschillig tegenover wat er in Vlaanderen leeft? Ik voel me veel meer thuis onder Franstaligen dan onder Vlamingen zelfs als ik natuurlijk niets tegen Vlaanderen heb. De grote fout die Franstaligen nog steeds doen, is dat ze het Vlaams-Nationalisme minimaliseren en dat ze het nog als iets folklorisch beschouwen. Dat heeft natuurlijk gevolgen en we moeten dan niet verbaasd zijn als we zien dat talloze Franstaligen in Vlaanderen komen leven en/of werken. Ze merken helemaal niet dat Vlaanderen al ergens een ander "land" is en dat meer en meer Vlamingen niets meer van de Franstaligen willen weten. Het is al persoonlijk in Vlaanderen gebeurd : alleen het feit dat u zegt dat u Franstalig bent en er zijn Vlamingen die niet met u willen spreken enkel en alleen omdat u Franstalig bent. Wat mijn ervaring betreft, waren er jonge mensen. Zijn we dus in zo'n situatie beland?
Misschien heb ik foutief gedacht en misschien hebben de Franstaligen eigenlijk niets meer in Vlaanderen te maken.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2016, 13:28   #225
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Zijn de Franstaligen niet te onbewust en onverschillig tegenover wat er in Vlaanderen leeft? Ik voel me veel meer thuis onder Franstaligen dan onder Vlamingen zelfs als ik natuurlijk niets tegen Vlaanderen heb. De grote fout die Franstaligen nog steeds doen, is dat ze het Vlaams-Nationalisme minimaliseren en dat ze het nog als iets folklorisch beschouwen. Dat heeft natuurlijk gevolgen en we moeten dan niet verbaasd zijn als we zien dat talloze Franstaligen in Vlaanderen komen leven en/of werken. Ze merken helemaal niet dat Vlaanderen al ergens een ander "land" is en dat meer en meer Vlamingen niets meer van de Franstaligen willen weten. Het is al persoonlijk in Vlaanderen gebeurd : alleen het feit dat u zegt dat u Franstalig bent en er zijn Vlamingen die niet met u willen spreken enkel en alleen omdat u Franstalig bent. Wat mijn ervaring betreft, waren er jonge mensen. Zijn we dus in zo'n situatie beland?
Misschien heb ik foutief gedacht en misschien hebben de Franstaligen eigenlijk niets meer in Vlaanderen te maken.
De Walen kijken al naar de Franse TV. De Walen kijken al voor alles naar Frankrijk en wat Frankrijk doet. En de Walen willen even uitspelen dat sinds de aanslagen in Molenbeek, Brussel in Vlaanderen ligt. Om toch maar goed te liggen bij de Fransen.

De Walen zijn eerder onverschillig en gelaten geworden rond de Belgische politiek.
TV-verslaafde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2016, 13:30   #226
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
De Walen kijken al naar de Franse TV. De Walen kijken al voor alles naar Frankrijk en wat Frankrijk doet. En de Walen willen even uitspelen dat sinds de aanslagen in Molenbeek, Brussel in Vlaanderen ligt. Om toch maar goed te liggen bij de Fransen.

De Walen zijn eerder onverschillig en gelaten geworden rond de Belgische politiek.
Waar lag Brussel voor de aanslagen?
Oud 6 maart 2016, 13:34   #227
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waar lag Brussel voor de aanslagen?
In Vlaanderen.

Ja, sinds de aanslagen in Parijs trekken de Walen hun handen van Brussel af. Maar daarvoor was het Bruxelles dit, Bruxelles dat.
Oud 6 maart 2016, 13:35   #228
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
In Vlaanderen.

Ja, sinds de aanslagen in Parijs trekken de Walen hun handen van Brussel af. Maar daarvoor was het Bruxelles dit, Bruxelles dat.
Niks van gemerkt.
Oud 6 maart 2016, 13:39   #229
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niks van gemerkt.
In ieder geval heeft het een sterke knauw gegeven aan de reputatie/toerisme van Brussel. Brussel is nu de gazastrook van Europa, hellhole e.d. meer.
Oud 6 maart 2016, 13:42   #230
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In ieder geval heeft het een sterke knauw gegeven aan de reputatie/toerisme van Brussel. Brussel is nu de gazastrook van Europa, hellhole e.d. meer.
Dat is een begrip dat stilaan in de hele wereld opgang maakt, als men slechte tot op het botte rotte toestanden wil beschrijven, dan spreekt men over 'Brusselse toestanden'.
Oud 6 maart 2016, 13:51   #231
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat is een begrip dat stilaan in de hele wereld opgang maakt, als men slechte tot op het botte rotte toestanden wil beschrijven, dan spreekt men over 'Brusselse toestanden'.
We gaan voor de vooruitgang.

Blijven gaan.
Oud 6 maart 2016, 14:00   #232
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Man man toch wat bent u aan het zeveren
Ja ?

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=205

In posting #205 dacht je nochtans heel anders over the back door hoor...

Citaat:
de vuile muilekoek

Doen zoals TRump in Amerika ze weer pakken na een tijdje maar dan wel van langs achter en ferm ... zeer ferm & zeker
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2016, 14:02   #233
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijzinnige Bekijk bericht
Ik wil wel opmerken dat een samengaan met Nederland NIET het standpunt is van het VB, maar van "voorpost" .
Dat was misschien zo, maar sinds de publieke uitspraak van the head honcho van het blok, Tommeke Van Grieken, blijkt er een nieuwe marsrichting uitgezet te zijn. Hij is wel de baas hee...
Oud 6 maart 2016, 14:11   #234
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Prima vooruitgang.

Europa vol laten lopen met aanhangers van de meest achterlijke, barbaarse, kwaadaardige ideologie ooit.

Die gaan zeker zorgen voor nog meer vooruitgang & eindelijk 't lage West-Europese IQ eens effe gaan opkrikken.

Als ze 't niet te druk hebben met 't vrouwvolk en kleine jongetjes aanranden.
Ze steken de RK naar de kroon. Of al reeds voorbij.

Sjans met uw vooruitgang.
Deze discussie gaat daar niet over SDX, wel over een partijvoorzitter die op basis van wat retoriek en wat slogans van een buitenlandse politicus zijn akkoord verklaart om ons teergeliefde volk te verkopen/assimileren aan derden.
Sorry, maar ik dacht dat ze naast een anti-bougnoul partij ook nog een heel klein beetje vlaams nationalistisch waren. Niet dus...
Oud 6 maart 2016, 14:16   #235
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Deze discussie gaat daar niet over SDX, wel over een partijvoorzitter die op basis van wat retoriek en wat slogans van een buitenlandse politicus zijn akkoord verklaart om ons teergeliefde volk te verkopen/assimileren aan derden.
Sorry, maar ik dacht dat ze naast een anti-bougnoul partij ook nog een heel klein beetje vlaams nationalistisch waren. Niet dus...
Geef mij de link dan naar waar hij of 't VB dat beweert.

Ik vind 'm niet, zelfs niet op de website van 't VB.
Oud 6 maart 2016, 14:38   #236
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Niet verkeerd behalve wat Brussel betreft.
Oud 6 maart 2016, 14:40   #237
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In Vlaanderen.

Brussel heeft een apart Gewest en ligt niet in Vlaanderen.
Oud 6 maart 2016, 14:41   #238
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Geef mij de link dan naar waar hij of 't VB dat beweert.

Ik vind 'm niet, zelfs niet op de website van 't VB.
No problem. Dit zijn zijn woorden :
Citaat:
"Als Wilders premier wordt, wil ik meteen aansluiten," zegt Van Grieken nog over Wilders' aanbod om Vlaanderen bij Nederland te voegen. "
Dit is het linkje naar de bron : http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...llie-bij.dhtml
Oud 6 maart 2016, 14:43   #239
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Typische Vlaams-Nationalistische reactie : iets oordelen dat we niet kennen Ik woon in Brussel en voel me er prima. Het is helemaal geen "Gazastrook" zoals u het beweert.
Oud 6 maart 2016, 14:45   #240
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wanneer gaat tommeke de naamsverandering van zijn partij aankondigen : "Nederlands belang" ?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be