![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En dus komen we terug op jouw antwoord, dat je eerder gaf op de stelling dat IS z'n inspiratie uit de koran haalt: Citaat:
Zou er dan tóch stront aan de islamitische knikker hangen ?
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 4 juni 2016 om 18:50. |
||
![]() |
![]() |
#222 | |||
|
![]() O ja, nét afgeschaft.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Verder enig idee hoeveel moslims in Europa de invoering van de sharia genegen zijn ?
![]() |
#223 | |
|
![]() Citaat:
https://rechtsactueel.com/2015/02/10...bannen-worden/ http://www.liveleak.com/view?i=63a_1423513257 https://www.youtube.com/watch?v=QxzOVSMUrGM
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 4 juni 2016 om 19:10. |
|
![]() |
![]() |
#224 |
Banneling
|
![]() Dalibor? Waar ben je nu toch heen? Ik wacht nog op uw informatie van moslims die tegen Anjem Choudary ingingen... Ik zag ze eerder aansluiten.
En ja ik kan dat staven, maar het is aan u. |
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een voorbeeld:
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage...test-call.html Er is een facebookgroep "muslims against choudary". Meerdere verklaringen van moslimorganisaties in de UK dat ze Choudary's standpunten veroordelen. En natuurlijk het feit dat hij bij zijn acties enkel zijn kliek meekrijgt. |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Get a life ... |
|
![]() |
![]() |
#227 |
Banneling
|
![]() Ik heb een leven, maar ik ontvlucht dat soms op het iNet.
|
![]() |
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je ook nagaan wie het meeste gewicht draagt? Anjem or against Anjem? |
|
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn mening daarover is zeker en vast "against anjem". Alleen hebben zij het nadeel van al wie een gematigd standpunt heeft. Het is verdomd lastig discussiëren met een gemotiveerde extremist als Choudary. Toen hij opkwam hebben officiële moslimorganisaties gezegd dat ze zich ergerden aan de aandacht die hij in de pers wegkaapte. Ik kan me daarbij iets voorstellen. Het is wat te vergelijken met wat hier is gebeurd met sharia4belgium.
Al geef ik van mijn kant toe dat ik ze destijds weglachte als idioten. Dat zijn ze ook, maar het zijn geen ongevaarlijke idioten en dat zag ik niet meteen in. Maar ik blijf erbij dat je hen moet viseren, en niet de hele moslimgemeenschap. Laatst gewijzigd door dalibor : 5 juni 2016 om 09:33. |
![]() |
![]() |
#230 |
Banneling
|
![]() Maar wij vallen de moslimgemeenschap niet aan.
Wij vallen hun ideologie aan. Daar komt het uit verder. Dat is de bron van het kwaad die aanzet tot rassenhaat, genocide en discriminatie. Niet conform met de godsdienstvrijheid, daar ze de doodstraf predikt. Waar zijn de universele mensenrechten naartoe wanneer we olie kopen van SA? |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat we onze relatie met SA eens moeten herbekijken, daar ben ik het volledig mee eens. Maar dat hoeven we de doorsnee marokkaan in Borgerhout niet over te bevragen, maar wel onze leiders. |
|
![]() |
![]() |
#232 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil hen beschermen tegen hun eigen bestuur en zorgen dat hier nooit sharia komt maar een secularisme. Nogmaals, ik heb niets tegen de bevolking. Maar hun religie mag wat meer op de achtergrond belanden. Het is anti Europees. Europa is een vrouwelijk continent waar wij vrouwen niet meer in de apartheid duwen. Die conservativiteit zijn we gepasseerd. Als zij zich daar niet kunnen op aanpassen, islamitische landen in overvloed niet waar? Laatst zei ene in Molenbeek: als het zo verder gaat verhuis ik terug naar Marokko. Awel dat is wat we moeten bereiken. Dat mensen gaan waar ze zich thuisvoelen. In plaats van elders een thuisgevoel te veroorzaken ,pas je aan. |
|
![]() |
![]() |
#233 | |
|
![]() Citaat:
Niet gelezen ?: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=223 En wat die 'beweringen' betreft, die kloppen als uwen duim waar ge juist met nen hamer op gemept hebt: Schokkend hoeveel westerse moslims fundamentalisme steunen http://stopdebankiers.eu/schokkend-h...lisme-steunen/
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een overtuigde atheïst is tegen elke religie ! Geen discriminatie. |
|
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk wie er weer vanonder zijn steen is gekropen.
|
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de wereld leven helaas gelovigen. Het is zaak die werkelijkheid er bij te nemen. Jij schetst je ideaaltypische samenleving. En dan? Je hebt lekker op je borst geroffeld en deindruk gewekt dat je krachtdadig bent. Met een stoere avatar en zo. |
|
![]() |
![]() |
#238 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu 't lelijke, gewelddadige, bloeddorstige van de religie vd vrede steeds meer & meer aan de oppervlakte komt, haast niet meer onder de mat geveegd kan worden, grijpen de mohamedanengatlekkers - zo tussen de aanslagen/gewelddaden/aanrandingen/verkrachtingen/vechtpartijen ... door - èlke strohalm aan om de - voor iedereen zichtbare - nederlaag toch maar niet te moeten erkennen.
Intelligent links heeft reeds lang afgehaakt.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |