![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Banneling
|
![]() Wij worden ook depressief omdat wij onze energie fixeren op de verkeerde zaken.
Zaken die buiten onze macht liggen. We zouden in feite al onze energie moeten fixeren op wat we willen en niet op wat we niet willen. The law of attraction. |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 9 juni 2016 om 08:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Banneling
|
![]() Omring je met zaken die je wel wenst.
Choose love. |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Banneling
|
![]() Heb uw vijand lief muilekoek.
Wat is onze menselijkheid? |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Banneling
|
![]() Nu zij je aan t' zeveren , ik heb mijn vijand nooit lief..... integendeel en ik zal nooit veranderen van gedacht op dat gebied. Een vijand is een gevaar en gevaar moet je bestrijden , niet met liefde, zijt ge nu zot geworden Peche ?
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 9 juni 2016 om 08:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Banneling
|
![]() Ik zou al heel wat gelukkiger zijn, mochten er wat minder belastingen zijn zodat wij hier thuis ons werk beter konden verdelen/aanpassen aan de noden van het gezin.
Helaas draagt de gemiddelde werkende vlaming half het land mee op zijn rug. |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Banneling
|
![]() Wel, ik ben op zoek naar mijn menselijkheid muilekoek.
Ik versta uw mening, we zitten op een vibe van ideologie. Omdat we zien naar de ideologie van een ander, en andersom. En zo komen we in een spiraal terecht die ons allen neertrekt. We worden er op persoonlijk vlak niet beter van energie te schenken aan een thema dat we niet willen. Wat is menselijke ontwikkeling? In plaats van religies en spiritualiteit en dergelijke op te zoeken, wat is onze menselijkheid? Worden wij niet depressief omdat wij vergeten zijn wat het is mens te zijn? Gewoon mens zijn, zonder ideologie, hoe zou dat zijn? Just imagine... |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk moet je opletten met mensen. Maar je moet vooral op jezelf letten muilekoek en niet te depressief worden van zaken die je niet wilt....
De oplossing ligt voor de hand: think positive. Wat u negatief maakt gewoon vermijden en massaal aanreiken wat u positief maakt. Geloof me, het archetype van ons denken en keuzes is geen prettig zicht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 9 juni 2016 om 09:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() Wel, we hebben daar geen controle over.
Maar als onze overtuigingen ons denken sturen en ons handelen bepalen... Welke overtuigingen kunnen ons dan beter maken? Is voor uzelf kiezen niet de allerbeste optie die ge kunt maken? We kiezen te vaak voor anderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben gaan analyseren wat ons depressief maakt, hoe dat komt, waar het vandaan komt. Er zit een flaw in het menselijk denken omdat ze zich oriënteert op een vertekend wereldbeeld. Als ge de waarheid niet kent, hoe kunnen wij dan liefde kennen? En als wij liefde niet kennen en verkeerd grijpen, hoe kunnen we dan waar geluk ervaren? Realistisch, rationeel, ... allemaal woorden met verschillende percepties. Ik ervaar dat veel mensen die zichzelf zo noemen eigenlijk via een tunnelvisie op materie kijken. Vergeten wat er rondom nog allemaal afspeelt... Zoals de Tourist zingt: Het geheel is groter dan losse onderdelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Banneling
|
![]() Ja dat komt er dan van nooit te reageren en alles te blijven pikken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 9 juni 2016 om 09:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gij natuurlijk niet, want in uw omgeving wonen er geen.
![]() |
#239 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat als ons denken in het hier en nu het archetype van ons hiernamaals is? Denken wij dan wel juist? Ik blijf het zeggen: we're all mad here! Laatst gewijzigd door Peche : 9 juni 2016 om 09:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Banneling
|
![]() In feite zou er VEEL ZWAARDER moeten getild worden aan heel dat fenomeen Moslims in "onze" maatschappij let wel op ONZE leefwijze en ONZE maatschappij .... heel die heisa is onderschat , gekeken Canvas De Afspraak ? gisteravond? het was weeral bingo ! in de kaart van de ramadan .... ongelooflijk , hoe ze hun eigen Westerse levenswijze verwerpen en verachten ....die media sletten ,sorry voor mijn grof zijn .... ze beseffen de grond niet meer onder hun eigen voeten... Ik zou eens willen vragen aan Bart of hij van plan is zicht zelf te bekeren tot de Islam binnenkort ? of wat zijn bedoelingen zijn in feite ? wat een bende sukkelaars..... totaal geen ruggengraat of is het slechte wil of is het geen besef ?
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 9 juni 2016 om 09:47. |
![]() |
![]() |