![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het rijmt niet dat je de N-VA een nieuwe vreemdelingen alliantie noemt maar de partij tegelijkertijd verwijt dat ze niet aanwezig was op de propagandameeting van dictator Erdogan in de ETHIAS ARENA te Hasselt. Op welke bijeenkomst van een groep terroristen was de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie aanwezig?
![]() |
![]() |
#222 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.turks.nl/nieuws/politiek/...kk-vragen.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erdogan doet net niet wat ik vooropstel. Hij moedigt uitgeweken Turken aan om zich niet te gedragen naar hun nieuwe nationaliteit maar om zich te blijven gedragen alsof ze zich nog steeds in Turkije bevinden.
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Integendeel.
Erdogan doet er alles aan om de nationalistische band die Turken en Turkije hebben te onderhouden en zelfs te versterken. Hij ondergraaft op alle mogelijke manieren de integratie van Turken in België en bindgt hen, ook op alle mogelijke manieren, aan Turkije. Ook al hebben ze Turkije geruild voor een andere land. De Turken worden, bijvoorbeeld, naar Turkije gelokt voor de verkiezingen. Ze krijgen hun reiskosten vergoed als ze komen kiezen. Wat denk je dat de Turkse dictator kwam doen in Hasselt wetend dat er zich 25.000 Turken verzamelden in de ETHIAS ARENA?
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat de foto van Abdullah Öcalan betreft, voor de Turken is hij een schurk en voor de Koerden is hij een held. Het is niet Zuhal Demir die daar zelf die foto is gaan hangen.
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De alles behalve vrij zinnige verdraait de feiten zodat ze in zijn extreem-linkse anti Nieuwe Vreemdelingen Alliantie-kraam passen.
![]() |
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() En zou Zuhal het zelfde hebben gedaan in Antwerpen als daar een foto van Dutroux had gehangen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de genocide op de Armeniërs, die vergeten we liefst helemaal zoals de 'goede' Turken doen??? Of waren dat misschien geen burgers??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het dat wat jij wil zeggen Marie ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door vrijzinnige : 23 augustus 2016 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vreemd....Ik zie nergens het woord: terreurorganisatie staan. het woord dat vrij zinnige gebruikte en dat ook dictator Erdogan graag gebruikt voor de tienduizenden Turkse tegenstanders die hij in de bajes liet gooien. De levensloop van Abdullah Öcalan doet me denken aan een gelijkaardig verhaal, namelijk dat van Nelson Mandela. Citaat:
Het ziet er niet naar dat dictator Erdogan ooit in aanmerking zal komen voor de Nobelprijs voor de vrede, noch dat de Koerden veel kans maken op een onafhankelijk Koerdistan.... Keep up the good Turkish work, vrij zinnige!
![]() |
![]() |
#232 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Feit is dat het terrorisme van de Turkse regering tegen de koerden legendarisch is... Voor mij mag je het terrorisme van de PKK niet verdragen maar verdraag dan ook het terrorisme van de Turkse regering niet en meet niet met twee maten en gewichten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er valt mij iets op. U hebt het steeds maar over "Koerdische Turken", m.a.w. u vertikt het om de Koerden als een afzonderlijk volk te zien. Wat ze wel degelijk zijn. U neemt dus systematisch een pro-Turks en pro-Erdogan standpunt in. Idem voor wat de in de zaal aanwezige foto van Öcalan betreft. Dat werkt u zodanig op de heupen dat je er een stupide vergelijking met Dutroux ( ![]()
![]() |
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dank u... Ik moet ook niets hebben van gecorrumpeerde meelopers... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() En wat die foto betreft, dat werkt mij helemaal niet op de heupen, want daarmee is de link tussen de Nieuwe Vreemdelingen Alliantie en terroristen meer dan bewezen voor mij ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik stel vast dat je zorgvuldig vermijdt op mijn vraag te antwoorden.
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 23 augustus 2016 om 15:37. |
|
![]() |
![]() |