![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bembem, bembem en bembem.....
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
A picture tells more than a thousand words... ![]() ![]() ![]() Zie die perpetrators eens bezig. Ze hebben er zelfs plezier in. Was dat nu echt nodig?? Konden die niet gewoon thuisblijven??? En de rest die stond erbij en keek ernaar. Wir haben es nicht gewust. Hewel nee. Niks verplichtte hen daartoe. D�*t is wat wij bedoelden. Dat is nog eens iets anders als de andere kant opkijken uit zelfbehoud, angst... Allez en nu gaat men waarschijnlijk afkomen met 'ja maar, de moslims dit de moslims dat'. Hewel dat is nu de reden waarom mensen als Geertvdb en ik een partij als het Vb liever niet de plak zien zwaaien, omdat die geen nuance kennen, net zoals die collabo's hierboven er geen kenden, en net zoals die terroristen waar men nu te maken mee heeft er geen kennen. Dat het salafisme dient aangepakt te worden, akkoord. Maar niet de gewone man in de straat, en zeker niet door de andere gewone mannen (en vrouwen) in de straat. Want daar komt alleen maar hommeles van. Onschuldige levens vergieten nee thanks. Laatst gewijzigd door bembem : 15 augustus 2016 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 15 augustus 2016 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#225 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ok, two can play that game. ![]() Dus, aangezien alle vlaams nationalisten collabo's waren die wisten van de holocaust, dan kun je hetzelfde zeggen alle moslims? |
|
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee want wij worden zoals Alice zei niet massaal vervolgd.
|
![]() |
![]() |
#227 |
Europees Commissaris
|
![]() Nog niet, maar als u en uw linkse vriendjes jullie goesting krijgen, zeker wel. Zeg dan maar dag tegen uw uitkering en sociale woning. Dommer dan dom.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 15 augustus 2016 om 12:45. |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Guilty until proved pls. Die terroristen (zonderlinge figuren die heil zoeken in fame door aanslagen te plegen zoals Coolsaet beweert) daar treft links geen schuld aan. Besides, N-VA zit mee in de regering en die zijn rechts. Ik zou bij hen gaan klagen as they walk the walk, not me, i just talk about politics.
|
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's dan Engels op zijn West Vlaams. Mo man tai...
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Edit zie ik nu pas, tja ik ben inderdaad geen genie of een slimme, maar ik weet 1 ding, en dat is dat het Vb zeker niet de problemen zal oplossen. Integendeel zelfs. Dan zal ik (als andersdenkende) mogen vluchten. Dat weet zelfs mijn kleine brein.
|
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen probleem met de grootte van 't brein. 't Is de inhoud, tja...
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of dit uitmondt in beter beleid? We zullen zien, wakker worden is in ieder gzval niet meer verboden. Ook al gaan er stemmen op om daar een eind aan te maken. Omdat een aantal randdeebielen walgelijke opmerkingen maakten over een dode jongen, moslim, ook dat nog. Dat doen sommige moslimranddebielen dagelijks maar van grote acties is er dan geen sprake. Kortom, niet alle moslims zijn randdebielen maar alle Vlamingen dan wel? Ik denk dat politici wel kunnen vergeten dat we collectief in slaap vallen. |
|
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsof jij vervolgt wordt zeg, staat je uitkering al op je bank? Of ben je dan toch gaan werken? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Serieus. = Ik wacht vol aandacht...
![]() |
#235 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een erg trauma.
![]() |
![]() |
#236 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alice je snapt het niet... Ik ga uit van strekkingen, politieke strekkingen... Extreem-rechts vertrouw ik voor geen haar. Dat heeft de geschiedenis ondertussen bewezen. I'm not naïve.
|
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Troost je. NIEMAND kan problemen oplossen die aan de uitsluiting te danken van de partij die de problemen wilde aanpakken ipv te ontkennen.
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bedoelt de communistische dictators van Rusland, China, Korea, Cuba, enz?