Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Onrust en terrorisme in Europa
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ...

Discussietools
Oud 14 augustus 2016, 23:46   #221
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wapper Bekijk bericht
Iets zegt me dat Geert terug onder zijn steen gekropen is, overweldigd door het aantal forummers die zijn delikate, evenwichtige en sterk onderbouwde replieken toejuichen...
Bembem, bembem en bembem.....
Oud 15 augustus 2016, 11:14   #222
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Integendeel! Ik heb alles duidelijk bewezen, en was straight to the point.

Waar heb ik 'lozen' geschreven?
Dat is inderdaad zeer ernstig, aangezien ge mij woorden in de mond legt. Wat overigens zeer onfatsoenlijk is, maar, tja, dat is niet de eerste keer dat ge dat doet,
Tja, als iemand mij bewijzen vraagt voor iets dat algemene kennis behoort te zijn, dan mag ik toch vragen om het eens zelf op te zoeken? Ik moet hier constant hier de juf spelen?

Gij weet bijvoorbeeld niet dat Anne Frank haar dagboek heeft geschreven voordat ze opgepakt is geweest. Hoe is dat mogelijk???? Wat doet gij hier op dit forum? Bij zo'n kemel zou ik door de grond zakken van schaamte, maar zelf een basis gevoel van schaamte hebt gij niet. Gij blijft hier voortkullen alsof er niets aan de hand is.

Ik snap dat niet! Echt oprecht, ik snap dat niet!

Omdat ik het wéét. Ik heb een basis hoeveelheid kennis. En ik ga er (ten onrechte dus) vanuit dat anderen dat ook hebben./

En ga nu in den hoek staan, want zoveel domheid verdient een straf.

En ge komt er pas uit als ik het zeg.
Inderdaad Geertvdb, men komt af met weet ik veel wat (om de schuldigen die wij bedoelen te minimaliseren?) maar wij hadden het dus wel degelijk over collaboratie van burgers als in actief meeheulen uit persoonlijk sadisme, plezier, afgunst, jaloezie, gewin, 'en niet uit zelfbehoud, angst, onmacht enz. doen alsof men van niks wist.'

A picture tells more than a thousand words...

Zie die perpetrators eens bezig. Ze hebben er zelfs plezier in. Was dat nu echt nodig?? Konden die niet gewoon thuisblijven??? En de rest die stond erbij en keek ernaar. Wir haben es nicht gewust. Hewel nee. Niks verplichtte hen daartoe. D�*t is wat wij bedoelden. Dat is nog eens iets anders als de andere kant opkijken uit zelfbehoud, angst...

Allez en nu gaat men waarschijnlijk afkomen met 'ja maar, de moslims dit de moslims dat'. Hewel dat is nu de reden waarom mensen als Geertvdb en ik een partij als het Vb liever niet de plak zien zwaaien, omdat die geen nuance kennen, net zoals die collabo's hierboven er geen kenden, en net zoals die terroristen waar men nu te maken mee heeft er geen kennen.

Dat het salafisme dient aangepakt te worden, akkoord. Maar niet de gewone man in de straat, en zeker niet door de andere gewone mannen (en vrouwen) in de straat. Want daar komt alleen maar hommeles van. Onschuldige levens vergieten nee thanks.

Laatst gewijzigd door bembem : 15 augustus 2016 om 11:25.
bembem is offline  
Oud 15 augustus 2016, 12:11   #223
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dat is inderdaad zeer ernstig, aangezien ge mij woorden in de mond legt. Wat overigens zeer onfatsoenlijk is, maar, tja, dat is niet de eerste keer dat ge dat doet,
Tja, als iemand mij bewijzen vraagt voor iets dat algemene kennis behoort te zijn, dan mag ik toch vragen om het eens zelf op te zoeken? Ik moet hier constant hier de juf spelen?

Gij weet bijvoorbeeld niet dat Anne Frank haar dagboek heeft geschreven voordat ze opgepakt is geweest. Hoe is dat mogelijk???? Wat doet gij hier op dit forum? Bij zo'n kemel zou ik door de grond zakken van schaamte, maar zelf een basis gevoel van schaamte hebt gij niet. Gij blijft hier voortkullen alsof er niets aan de hand is.
Omdat ik het wéét. Ik heb een basis hoeveelheid kennis. En ik ga er (ten onrechte dus) vanuit dat anderen dat ook hebben./
Fantastisch milieubewust gij: uw schoenen zullen niet verslijten van er naast te lopen he!

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 15 augustus 2016 om 12:13.
Jay-P. is offline  
Oud 15 augustus 2016, 12:12   #224
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Fantastisch milieubewust gij: uw schoenen zullen niet verslijten van er naast te lopen he!
Oud 15 augustus 2016, 12:25   #225
fallen_angel
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Inderdaad Geertvdb, men komt af met weet ik veel wat (om de schuldigen die wij bedoelen te minimaliseren?) maar wij hadden het dus wel degelijk over collaboratie van burgers als in actief meeheulen uit persoonlijk sadisme, plezier, afgunst, jaloezie, gewin, 'en niet uit zelfbehoud, angst, onmacht enz. doen alsof men van niks wist.'

A picture tells more than a thousand words...

Zie die perpetrators eens bezig. Ze hebben er zelfs plezier in. Was dat nu echt nodig?? Konden die niet gewoon thuisblijven??? En de rest die stond erbij en keek ernaar. Wir haben es nicht gewust. Hewel nee. Niks verplichtte hen daartoe. D�*t is wat wij bedoelden. Dat is nog eens iets anders als de andere kant opkijken uit zelfbehoud, angst...

Allez en nu gaat men waarschijnlijk afkomen met 'ja maar, de moslims dit de moslims dat'. Hewel dat is nu de reden waarom mensen als Geertvdb en ik een partij als het Vb liever niet de plak zien zwaaien, omdat die geen nuance kennen, net zoals die collabo's hierboven er geen kenden, en net zoals die terroristen waar men nu te maken mee heeft er geen kennen.

Dat het salafisme dient aangepakt te worden, akkoord. Maar niet de gewone man in de straat, en zeker niet door de andere gewone mannen (en vrouwen) in de straat. Want daar komt alleen maar hommeles van. Onschuldige levens vergieten nee thanks.
A picture tells more than a thousand words... zeg je?

Ok, two can play that game.

Dus, aangezien alle vlaams nationalisten collabo's waren die wisten van de holocaust, dan kun je hetzelfde zeggen alle moslims?
fallen_angel is offline  
Oud 15 augustus 2016, 12:37   #226
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fallen_angel Bekijk bericht
A picture tells more than a thousand words... zeg je?

Ok, two can play that game.

Dus, aangezien alle vlaams nationalisten collabo's waren die wisten van de holocaust, dan kun je hetzelfde zeggen alle moslims?
Nee want wij worden zoals Alice zei niet massaal vervolgd.
bembem is offline  
Oud 15 augustus 2016, 12:39   #227
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Nee want wij worden zoals Alice zei niet massaal vervolgd.
Nog niet, maar als u en uw linkse vriendjes jullie goesting krijgen, zeker wel. Zeg dan maar dag tegen uw uitkering en sociale woning. Dommer dan dom.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 15 augustus 2016 om 12:45.
Lukkas is offline  
Oud 15 augustus 2016, 12:50   #228
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Nog niet, maar als u en uw linkse vriendjes jullie goesting krijgen, zeker wel. Zeg dan maar dag tegen uw uitkering en sociale woning.
Guilty until proved pls. Die terroristen (zonderlinge figuren die heil zoeken in fame door aanslagen te plegen zoals Coolsaet beweert) daar treft links geen schuld aan. Besides, N-VA zit mee in de regering en die zijn rechts. Ik zou bij hen gaan klagen as they walk the walk, not me, i just talk about politics.
bembem is offline  
Oud 15 augustus 2016, 12:54   #229
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Da's dan Engels op zijn West Vlaams. Mo man tai...
Oud 15 augustus 2016, 12:54   #230
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Nog niet, maar als u en uw linkse vriendjes jullie goesting krijgen, zeker wel. Zeg dan maar dag tegen uw uitkering en sociale woning. Dommer dan dom.
Edit zie ik nu pas, tja ik ben inderdaad geen genie of een slimme, maar ik weet 1 ding, en dat is dat het Vb zeker niet de problemen zal oplossen. Integendeel zelfs. Dan zal ik (als andersdenkende) mogen vluchten. Dat weet zelfs mijn kleine brein.
bembem is offline  
Oud 15 augustus 2016, 12:56   #231
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Edit zie ik nu pas, tja ik ben inderdaad geen genie of een slimme, maar ik weet 1 ding, en dat is dat het Vb zeker niet de problemen zal oplossen. Integendeel zelfs. Dan zal ik (als andersdenkende) mogen vluchten. Dat weet zelfs mijn kleine brein.
Geen probleem met de grootte van 't brein. 't Is de inhoud, tja...
Oud 15 augustus 2016, 12:59   #232
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Guilty until proved pls. Die terroristen (zonderlinge figuren die heil zoeken in fame door aanslagen te plegen zoals Coolsaet beweert) daar treft links geen schuld aan. Besides, N-VA zit mee in de regering en die zijn rechts. Ik zou bij hen gaan klagen as they walk the walk, not me, i just talk about politics.
Allé nu niet onnozel gaan doen he? Jaren links fout beleid wat integratie betreft, mag gerust in de gescheidenisboeken! Wat nu in de regering zit, is nog maar bezig, traag, maar er wordt al eens nagedacht.
Of dit uitmondt in beter beleid? We zullen zien, wakker worden is in ieder gzval niet meer verboden. Ook al gaan er stemmen op om daar een eind aan te maken. Omdat een aantal randdeebielen walgelijke opmerkingen maakten over een dode jongen, moslim, ook dat nog.

Dat doen sommige moslimranddebielen dagelijks maar van grote acties is er dan geen sprake. Kortom, niet alle moslims zijn randdebielen maar alle Vlamingen dan wel?
Ik denk dat politici wel kunnen vergeten dat we collectief in slaap vallen.
alice is offline  
Oud 15 augustus 2016, 13:01   #233
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Stel je niet aan zeg..wanneer je werkt, mag je van meneer de winter vast blijven!
Alsof jij vervolgt wordt zeg, staat je uitkering al op je bank? Of ben je dan toch gaan werken?
alice is offline  
Oud 15 augustus 2016, 13:03   #234
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Allé nu niet onnozel gaan doen he? ../...
Ik denk dat politici wel kunnen vergeten dat we collectief in slaap vallen.
Dit vraagt om een diepere toelichting.
Serieus. = Ik wacht vol aandacht...
Oud 15 augustus 2016, 13:06   #235
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Stel je niet aan zeg..wanneer je werkt, mag je van meneer de winter vast blijven!
Alsof jij vervolgt wordt zeg, staat je uitkering al op je bank? Of ben je dan toch gaan werken?
Jamaar, iemand had Chinees geroepen naar haar.

Dat is een erg trauma.
Oud 15 augustus 2016, 13:07   #236
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Het enige waar Koolzaad goed voor is, is om er olie uit te persen.
zeg maar stront...
de vuile muilekoek is offline  
Oud 15 augustus 2016, 13:07   #237
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Alice je snapt het niet... Ik ga uit van strekkingen, politieke strekkingen... Extreem-rechts vertrouw ik voor geen haar. Dat heeft de geschiedenis ondertussen bewezen. I'm not naïve.
bembem is offline  
Oud 15 augustus 2016, 13:09   #238
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wetend hoeveel "andersdenkenden" het VB de keel al heeft overgesneden en/of opgeblazen heb je alle reden om je uit de voeten te maken.

Troost je. NIEMAND kan problemen oplossen die aan de uitsluiting te danken van de partij die de problemen wilde aanpakken ipv te ontkennen.
Oud 15 augustus 2016, 13:09   #239
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Jamaar, iemand had Chinees geroepen naar haar.

Dat is een erg trauma.
Nou ja...daarom hoef je nog geen mening als een tuinkabouter op iedereen los te laten? Bem, je kunt best wat verstandig zeggen, maar denk eerst even na, ok?
alice is offline  
Oud 15 augustus 2016, 13:11   #240
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Alice je snapt het niet... Ik ga uit van strekkingen, politieke strekkingen... Extreem-rechts vertrouw ik voor geen haar. Dat heeft de geschiedenis ondertussen bewezen. I'm not naïve.
Je bedoelt de communistische dictators van Rusland, China, Korea, Cuba, enz?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be