![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Niet zeveren hoor! Het gaat ditmaal niet meer over mijn partij en als je post 33 in deze draad begrijpend leest dan zal je moeten toegeven dat ik in alle geval niet zuinig reageer. Ik heb dat spelletje en mentaliteit van de Vlamingen door hoor. Je mag jaren je kazak afdraaien maar als puntje bij paaltje komt dan zijn het de hoog gediplomeerden die komen en zien en....met de prijzen gaan lopen. En met medewerking van de onnozele kiezer die steeds denkt dat gediplomeerde mensen geschikter zijn om voor te stemmen wordt er gebruik gemaakt van die diploma's om de voorvechters van de partij weg te werken. En dan heeft eeuwenlang lidmaatschap en sociale werking geen enkel belang meer. Je wordt gewoon opzij gerangeerd als een stuk vuil. Tot er zes jaar van feesten voorbij zijn en er vastgesteld wordt dat ze de kieslijst zelfs niet meer gevuld krijgen. En plotsklaps wordt de vroegere voorvechter terug belangrijk en gaan ze hem een tweede niet meer verkiesbare plaats op de lijst aanbieden. Toen de snoepjes met gulle hand werden rondgestrooid wisten ze me zelfs niet meer wonen. Nu was de tijd aangebroken om die Vlaamse onnozelaar terug te lijmen. Een groter affront konden ze mij niet aandoen. Zonder woorden iemand duidelijk maken met daden dat hij alleen maar van tel was voor het vuile werk te doen om nadien op de stoep te zetten voor ophaling door de vuilkar vinden die hoger gediplomeerden een normale gang van zaken om aan politiek te doen. Het is mij een eer geweest om feestelijk te bedanken voor hun aanbod. Vijgen na Pasen. En het feit dat er niemand nog verkozen werd nadien heeft mij zelfs verheugd. Einde plaatselijke VU. En nu de NVA er kwam en er weerom snoepjes in het vooruitzicht werden gesteld wisten ze mij een tweede keer niet meer wonen. Toevallig vergeten weerom. En daar sta je dan. Einde met Vlaming zijn. Ik zal de eerste niet geweest zijn die zo behandeld werd en ook zeker niet de laatste wezen. Maar met zulk volk wil ik niks meer te maken hebben. En wat nu gebeurt was voorspelbaar. Er spraken er een paar over hun zorg voor ze om toelating vroegen. En Dewever heeft de deur opengezet zonder eveneens om toelating te vragen. En een paar dagen nadien heeft een groep schoothondjes vergaderd om Dewever uit de wind te zetten. Is dat democratie? Dit is de werkwijze van een totalitair regime of beter van een partij die rijp is voor een totalitair regime. En niet alleen aan de top maar ook in de plaatselijke afdelingen. En nu niet meer zeveren Dalibor. Mij dunkt dat gij veel zuiniger reageert. En zo zijn er nog op dit forum. Troost U. Je bent dus geen uitzondering. En ik eindig zoals op mijn stembrieven. Foert! Tot er misschien ooit de dag aanbreekt dat ik zal weten voor wie ik nog zal stemmen en het zal dan met reden zijn. En ook daar zie ik weinig uitzonderingen. Hopelijk voorlopig? Van truut heb ik mijn buikje vol. Ik ben nu eindelijk op rust. |
|
|
|
|
|
|
#222 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
Europees Commissaris
|
Trol. Trol. Trol. Ook dat is democratie! Iedereen mag lachen met bepaalde bedoelingen! Het is hier tenslotte maar een forum. Als er maar niks gezegd wordt. Laatst gewijzigd door werkman : 20 september 2016 om 13:43. |
|
|
|
|
|
#224 |
|
Banneling
|
laat dat klein kind toch bleiten, binnenkort zit ze hier weer heel den dag want den nva zal serieus moeten inkrimpen en als laatste binnen gekomen als koffiemadam zal ze als eerste leren vliegen😆
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#226 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Geen probleem meer. Beter is problemen niet zien of willen oplossen. Daar zijn slimmere mensen voor nodig. |
|
|
|
|
|
|
#227 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Werkman, de discussie gaat hier over Bart Erdogan, en zijn vermeende dictatoriale neigingen. Niet over jouw frustratie dat je oude VU vrienden je indertijd een kind in de rug hebben gemaakt. Ik begrijp dat dergelijke invasieve handelingen geen partie de plaisir waren, maar vertel het ons aub niet voor de elvendertigste keer.
Misschien kan dit de pijn verzachten ? ![]() |
|
|
|
|
|
#228 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Moet jij hier toezien op hetgeen anderen hier posten soms? Heb ik uw advies gevraagd soms? Voel je U geroepen om te pas en te onpas achterbaks te pogen iemand te kleineren soms? Nog niet gebeurd zeker? En over wie gaat mijn bijdrage soms? Ging het soms niet over de NVA en Erdogan. Niet? Lees dan mijn bijdrage maar tot op einde voor je ze begraaft en de lachende nietszeggende clown uithangt. Want de bedoeling was niet om te lachen maar wel om die bijdrage te begraven. Aan het oog onttrekken dus. Van dat systeem bedienen er zich nog op dit forum. Soms met vier vijf tegelijk om een of andere bijdrage die hun niet ligt te begraven. Denk je nu echt dat ik dat niet doorheb brave man? Bovendien verdenk ik er hier op dit forum sommigen van dat ze het soldatenuniform van de vijand aantrekken om hun gang te gaan. Maar goed. Ik ben hier niet om dit forum te zuiveren. Maar soms hangt het hier wel vettig mijn kl...n uit hoor. En meteen weet je ook waarom ik destijds schreef dat jij een van de redenen was waarom ik dit forum minder ging bezoeken. Want ik heb het echt niet nodig om anderen van mijn visie te overtuigen want ik heb geen visie meer. Alleen conclusies getrokken. En als ik deze nogmaals in de verf zet in het passend kader; want het ging toch over fouten in de partijwerking; dan mag ik mijn visie van onderaan beginnen en benadrukken dat niet Dewever alleen fouten heeft maar....100 % van alle politiekers. Van plaatselijke politiek tot in de top. Iedereen speelt het spel met het eigenbelang voorop. En als dat U stoort dan zeg ik U nogmaals dat ge er geen zaken mee hebt. Ik heb hier al meer stommiteiten van U gelezen en bemoeizucht met hetgeen anderen brengen dan lief is voor dit forum. Doe zoals ik en denk :"zaag maar verder vent". Mij kan het niet schelen wat je hier doet of niet doet. Maar achter mijn rug om de indruk verwekken dat ik maar een zacht kneusje ben daar ben je nog een beetje klein voor. Van achterbaks gedoe moet ik niks hebben. En dat had je reeds lang moeten weten. Als je echt slim bent tenminste. Blijf uit mijn buurt vriend of ik zal eens beginnen met mijn commentaar op uw stommiteiten te geven. Benieuwd hoelang je het gaat volhouden. Maar liefst toch niet. Want dan heb ik weer werk en politieke domoren iets trachten bij te brengen heb ik afgeleerd. Bij ons zeggen ze plaatselijk :"Breek mijn bakkes best niet open". Voorlopig laat ik hier graag de ruimte om U verder toe te laten om zelf Erdogan te spelen. Want die allures meet je uzelf wel aan. Geen dank. De logica zegeviert trouwens. Een circus met één clown heeft ook zijn publiek. En beweer nu niet dat ik teveel optreed. Dus je moet niet vrezen voor uw job. Tot binnen een drietal weken. Misschien toch. Kan ook langer zijn. Laatst gewijzigd door werkman : 20 september 2016 om 15:58. |
|
|
|
|
|
|
#229 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#230 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hij is kwaad ! ![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 20 september 2016 om 16:17. |
|
|
|
|
|
|
#231 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#232 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wouters en Vuye hebben nog niets beslist en blijven voorlopig aan boord van de N-VA.
|
|
|
|
|
|
#233 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Zolang u dat niet doet (ik heb mijn stelling uitgelegd), is een debat niet mogelijk. De keuze is aan u of u het debat wenst aan te gaan of niet.
|
|
|
|
#234 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
.. goeie zaak .. met de nazionaaltjes werden we anders honderd jaar teruggezet ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
|
|
|
|
#235 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
.. postje pakkeuh ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
|
|
|
|
#236 |
|
Minister
|
|
|