![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat de aandacht trekt van de moderatie zal onze Werkman er naar alle waarschijnlijkheid uitgegooid worden. Hij heeft zich eens "lekker verbaal uitgeleefd", maar dat soort munitie is wel heel gevaarlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daarbij; ze drukken toch WC-papier bij. Alles kaat koet! We zijn op de koete weg. Als het niet zoveel tijd vroeg en milieu vervuilend was dan verzamelde ik heden ook al de bewijzen van alles wat koet gaat. Als men dat voor de sossen kon moet het ook kunnen voor de koet. Maar......het interesseert mij geen bal. Ik ga slapen. Niet dromen hoor Panda. En anders; zorg dat de kinderkoetsen van de autostrades blijven. En niet teveel triggeren in uw beddebak. Anders geraakt uw vrouw nog in verwachting en weet je weer van niks. En zorg maar dat je uw slaapmuts opzet. De nachten worden koud. Ik zou niet wensen dat het restje van uw IQ bevriest. Want dan wordt het een heel drama. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
|
![]() 5 vragen die BDW blijkbaar niet wil beantwoorden.
Of is er al een antwoord ondertussen? https://www.apache.be/2017/11/22/vij...-beantwoorden/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Minister
|
![]() Gelukkig heb ik die taalvaardige zever van jou niet, het zou eraan mankeren, ik denk dat jij een gefrustreerd mannetje bent, peter uit 1962, in jouw wereldje van frustratie is het niet fijn vertoeven, je zou gepast hebben in 40-45, ze konden je er gebruiken.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#229 |
Minister
|
![]() 1/ Het merendeel van de leerkrachten nijgen naar links zelfs deze die behoren tot de christelijke sector denken via hun vakbond ACV naar de linkere zijde binnen CD&V strekking.
2 / Studie richting journalistiek en al wat kunst inhoud is ook meestal uitgesproken links bastions. Met leraren die uitgesproken linkse ideeën propaganderen. Waardoor de meerderheid van al de journalisten door de scholing links denkend en handelend zijn. Waardoor zelfs de VRT niet neutraal rapporteer niet de linkse voorkeur kunnen verbergen, VRT steeds meent de bevolking links gedachtegoed dagdagelijks te moeten inlepelen! 3/ de jeugd is door internet en sociale media mondiger en staat open voor linkse propaganda, omdat het steeds “sociaal preekt” of misleiden groen/milieu gebruikt om het extreme linkse agenda te verbergen zoals Agalev-groen doet. Al zijn de zichzelf benoemde sociaal democraten(?!?) wat een perceptie is hun propaganda bijna altijd misleidend om de democratie te misbruiken om de AL-macht te grijpen omdat links DNA = aan dictatuur met eenheidsworst burgers/bedrijven en repressie om de leden van de partij volksraad te begunstigen. 4/ in deze moderne tijd word alleen de snelheid van iets aan brengen belangrijk geacht om te scoren…word zelden aan onderzoek gedaan, werd tijdrovende onderzoeken verwisseld voor bewust modder gooien om zo naam bekendheid te halen en te hopen dat er een lawine ontstaat aan volgers… waar dan publiciteit inkomsten mee opgehaald kunnen worden…om dan te kunnen zeggen >>> Wij hebben het uitgebracht. Dat schade aangebracht word interesseert hen niet, zijn ze plots niet sociaal gearrangeerd! ALLEEEEEN scoren telt! Wat resulteer in achterbaks boksen onder de gordel, verzuurde maatschappij, angst opwekkend en vooral veel Fake news………………iedereen is dan bijna verplicht een afwachtende houding aan te nemen tegen het gebrachte nieuws omdat enkele dagen later pressies het tegenovergestelde gepubliceerd word door andere belangen groepen. Ze zijn links maar toch draait ook bij hen alles om GELD, GELD, GELD Al gans de geschiedenis {Macht –Geld- Seks} de drie-eenheid van de politiek, waar ze voor vechten, liegen, bedriegen, of dat hen ten onder brengt. Het sjoemel merk België met om te kunnen sjoemelen. De creaties Brussel, Brussels gewest, Bruxel-Wallon is de voedingsboden voor sjoemel, paraplusystemen, graai cultuur, witte boord corruptie. Waar alle politieke partijen en hun ivoren torens in samen werking met vakbonden en belangengroepen met de honderdduizenden omgekochte ambtenaren tot in justitie enz. zich via heleboog werk en anderen vergiftigen, mes in de rug planten zich schuldig hebben gemaakt om het fluwelen zitje, het postje te bestendigen om de partij de macht te bezorgen. Met de geïmporteerde agressieve politieke culturen en werkwijze wat links in de kamer en openbaar nu overal hanteerde zal gans de politieke wereld er niet beter op worden. Communistische koude oorlogs- propaganda/manipulatie/misleiden word nu op alle fronten ingezet door alle links partijen >>> omdat links na jaren nu eens niet in de regering zitten.... Zal alles maar dan ook alles met een korrel zout genomen moeten worden want geloofwaardigheid zal miniem zijn! OPLOSSING: Kiezen wat de politiek links, midden of rechts aanbrengt. Met directe democratie= voor alles, keer op keer steeds opnieuw kiezen via referendum kiezen. Met persoonlijke voorkeur stem van op de werkvloer van de maatschappij. >> wat de mensen het aan de lijve dagdagelijks voelen of ervaren Stuurt hen bij hun keuze niet de pritpraat van de politiek en hun propaganda! Alleen dit kan corrupt machtsmisbruik van de politiek inperken. Omdat dan het volk kiest en de politiek moet uitvoeren zoals het volk koos! Einde van middeleeuws macht gedoe van de partijen en hun KEIZERS door nep democratie van 1X kiezen en dan voor jaren gegijzeld! Het kan in Zwitserland dus wat let ons?????
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 26 november 2017 om 08:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het valt me eigenlijk wel op hoe oorverdovend stil Van Besien en zijn criminele handlangers van Sp.a zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Minister
|
![]() Citaat:
MET eigen aan links DNA, Communistische koude oorlogs-propaganda manipulatie/misleiden/ insinueren/liegen en bedriegen gebruikmakend van de media, dat word NU tot aan de verkiezing op alle fronten ingezet door alle links partijen >>> omdat links na jaren nu eens NIET in de regering zitten.... >>>>>SP.A-kopman Tom Meeuws: “Ik zie het probleem niet” Ook man die Bart De Wever verdrietig maakte onderhoudt nauwe banden met Antwerpse bouwsector<<<<<Geld Geld Geld zeker????
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 26 november 2017 om 08:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar Bart heeft in deze helemaal geen excuus nodig, hij heeft helemaal niets mis gedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij lieten toen zijn hoeveel geld Vlaanderen ieder jaar opnieuw aan de Walen met geven. Omdat mensen zich daarbij niets kunnen voorstellen, vulden we vrachtwagens met papier ter grootte van 560 euro biljetten, zo konden de mensen zien over hoeveel geld het ging / gaat. Daar is niets schofferen aan, dat is de waarheid zichtbaar voorstellen, niet meer, niet minder! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171125_03207773
SP.A-kopman Tom Meeuws: “Ik zie het probleem niet” Antwerpen - De Antwerpse SP.A-voorzitter Tom Meeuws. Dat was de man die Bart De Wever eerder deze week niet bij naam noemde, maar die hem wel “erg verdrietig” en “kwaad” had gemaakt door wat hij “het afkoopsysteem” voor stedenbouwkundige vergunningen noemde. Meeuws kent het wereldje. Als consulent heeft hij veel goede contacten met projectontwikkelaars. Ook met de geviseerde Erik Van der Paal, topman van Land Invest. En ze hebben samen weleens getafeld in sterrenrestaurant ‘t Fornuis, waar het Antwerpse college Van der Paals verjaardag vierde. “Ik zie het probleem niet”, reageert Meeuws. “Ik bekleed geen politiek mandaat.” SP.A-kopman Tom Meeuws: “Ik zie het probleem niet” Ook man die Bart De Wever verdrietig maakte onderhoudt nauwe banden met Antwerpse bouwsector Vandaag om 02:00 door hannes cattebeke - Print - Corrigeer Antwerps SP.A-boegbeeld Tom Meeuws: “Ik hoop dat het niet verboden is om als zelfstandige je werk te doen in de periode vóór je eventueel een mandaat bekleedt.” Foto: frederik beyens Antwerpen - De Antwerpse SP.A-voorzitter Tom Meeuws. Dat was de man die Bart De Wever eerder deze week niet bij naam noemde, maar die hem wel “erg verdrietig” en “kwaad” had gemaakt door wat hij “het afkoopsysteem” voor stedenbouwkundige vergunningen noemde. Meeuws kent het wereldje. Als consulent heeft hij veel goede contacten met projectontwikkelaars. Ook met de geviseerde Erik Van der Paal, topman van Land Invest. En ze hebben samen weleens getafeld in sterrenrestaurant ‘t Fornuis, waar het Antwerpse college Van der Paals verjaardag vierde. “Ik zie het probleem niet”, reageert Meeuws. “Ik bekleed geen politiek mandaat.” Tom Meeuws lanceerde vrijdag een vlijmscherpe aanval op het Antwerpse schepencollege. “Wie in Antwerpen de stedenbouwkundige voorschriften aan zijn laars wil lappen, klopt maar beter aan bij het stadsbestuur”, schreef de Antwerpse SP.A-voorzitter in een opiniestuk in De Morgen. “Afwijkende bouwhoogtes of voluptueuze bouwvolumes, dat kan in een rechtstreekse onderhandeling met de schepen worden geregeld.” In navolging van Groen, met wie SP.A in de kartellijst Samen naar de kiezer stapt, diende de partij van Meeuws vorige week ook een klacht in bij het stedelijk integriteitsbureau. De aanleiding daarvoor was het verjaardagsfeestje van projectontwikkelaar Erik Van der Paal, lobbyist van Land Invest Group, in het Antwerpse sterrenrestaurant ’t Fornuis. Daarop was bijna het voltallige schepencollege aanwezig. Land Invest haalde in Antwerpen al verschillende grote bouwprojecten binnen, wat volgens de oppositie op zijn minst deontologische vragen oproept. Tegenzet Bart De Wever reageerde emotioneel en razendop de aanval van Meeus. Hij had het over een vuil politiek spel dat de grenzen verlegde. Vergeven en vergeten, dat was uitgesloten. Gisteren begon in N-VA-kringen informatie te circuleren over de banden van Meeuws en de vastgoedsector en zijn professionele contacten met Van der Paal. Met wie hij – hoe ironisch kan het worden – ook zou hebben getafeld in ’t Fornuis. De SP.A-voorzitter, die na een carrière als Antwerps ambtenaar al een aantal jaar actief is als consultant, ontkent dat niet. “Maar ik zie het probleem niet. Ik bekleed momenteel geen politiek mandaat. Professioneel heb ik uiteraard contact met bouwpromotoren, maar dat is niet omdat die bij mij een vergunning willen. Als consultant voor het Nederlandse bureau EV Consult probeer ik projectontwikkelaars te overtuigen om laadinfrastructuur voor elektrische wagens te installeren in de ondergrondse parkeergarages van de appartementsblokken die ze bouwen. Maar ik ga niet naar hun feestjes.” De juiste man? Na de aanvallen op het Antwerpse stadsbestuur en de projectontwikkelaars, kreeg Meeuws een WhatsApp-bericht van een vertegenwoordiger van Land Invest, waarin die zijn beklag maakte “dat wij toch niet altijd kop van Jut hoeven te zijn”. Daarop antwoordde Meeuws: “Het valt je hopelijk op dat ik niet spreek over jullie projecten.” Meeuws betreurt dat zijn contact het briefgeheim schendt, maar zegt dat het volledig strookt met wat hij schreef in zijn opiniestuk. “Ik had het ook daar niet over de projecten van Land Invest, wel over twee concrete dossiers in Hoboken en bij muziekcentrum Trix, waarbij het stadsbestuur de eigen regels met de voeten treedt.” De vraag is of Meeuws de juiste man is om namens de oppositie het stadsbestuur aan te vallen. Zelf vindt hij van wel. “Ik hoop dat het niet verboden is om als zelfstandige je werk te doen in de periode vóór je eventueel een mandaat bekleedt.” Laatst gewijzigd door reservespeler : 26 november 2017 om 09:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle politici zijn criminelen.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik die dacht dat men niet over andere partijen mocht spreken als er NVA (of een andere partij) in de titel staat.
![]() |
![]() |
#238 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik jaag mij niet op over de diverse standpunten die op dit forum te voorschijn komen. Daar dient trouwens een forum voor. Maar ik heb het wel gehad met apen die anderen komen feliciteren omdat ze goed kunnen triggeren en dus anderen kwaad krijgen. Als ze niks beter kunnen brengen op een forum dan dergelijk gezeik dan kan het mij geen fluit schelen indien de moderatie mij van het forum zou gooien. Als ge met stront smijt dan smijt ik deze op den duur wel terug; desnoods verpakt. Er zijn er hier een paar; bij mij ook dat soort van de verkeerde kant; die graag zouden hebben dat ik zou vliegen. Eigenaardig forum trouwens. Als er ene hier constant komt zagen over de dode zwartnekken en oorlog blijft voeren tegen windmolens dan is er een zwart onderwijzerke dat raad komt geven. Negeren is de beste oplossing vindt deze recordjager. Wel vriend; dat vind ik nu juist ook. Ben ik ook meteen van uw betweterij verlost. Want jij brengt ook nogal wat op dit forum hoor. Het is wel eigenaardig. Als er heibel is dan zijn het juist de uiteinden op dit forum die mekaar vinden in eendracht. Niet om een discussieplatform te gebruiken zoals het moet maar wel om oorlog te maken. Krak hetzelfde hier dus als bij de koran-zeveraars. In hun zandbak slaan ze mekaar de kop in maar als ze hier de gewone mensen in de lucht kunnen laten vliegen zijn ze wel eendrachtig. Gewoonlijk de mensen die hun juist niks in de weg hebben gelegd. Vindt zelf maar een uitleg of verklaring. Het aanwezig vernuft hier zal wel verklaringen vinden door de vele prappante vaststellingen. Komaan Panda; ik laat de eer aan U. Jij bent toch veel slimmer dan ik? En eerlijker ook nog. Pleeg eens overleg met uw zwart vriendje en kom eens gezamenlijk naar buiten met jullie oplossingen. Moet toch kunnen als echte vrienden onder mekaar? Wat hebben wij toch geluk in dit land met zulke eendrachtige Vlamingen. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 26 november 2017 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik meen trouwens dat het voor politici nog steeds niet verboden is om dergelijke contacten te hebben met de bedrijfswereld. Ze mogen volgens mij zelf de inschatting maken of dit al dan niet wenselijk is. Citaat:
Zo kennen we de smeerlappen van Sp.a, hy-po-criet tot op het bot. Laatst gewijzigd door Hypochonder : 26 november 2017 om 09:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Tom Meeuws is gene normale, die hoort thuis in een gesticht.