![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben gisteren in Anderlecht naar de "Marché de l' Abattoir" in Anderlecht geweest en naar gewoonte ben ik na heldhaftige lijf aan lijf gevechten met de horden moslims per mirakel kunnen vluchten met mijn vlees, fruit en groenten. Ik heb mijn auto wel terug gevonden zonder deuren en zonder zetels. Niet zonder terug een paar mes en vuistgevechten ben ik heelhuids weggeraakt uit de Hell Hole.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 december 2017 om 12:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 december 2017 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hebben ze dan een andere keuze ??? Arabisch misschien ??
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 18 december 2017 om 12:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De twee chirurgen die mij behandelden waren allebei Nederlandstaligen, evenals een aantal verpleegsters. Daar was niets op aan te merken. Het waren de eentalig Franstalige verpleegsters die Nederlandstalige zieken de duvel aandeden.
Gelukkig heb ik, op dat stokoude vrouwtje na, nauwelijks Vlaamse patiënten gezien. Zij sprak nochtans perfect Frans en was zelfs bemiddeld. Ze had een duur herenhuis in een goede buurt in Brussel, maar ze was niet van francofone afkomst. De zaal waar ik aanvankelijk werd gelegd was uitsluitend bevolkt met islamitische vrouwen. Ik hoef er geen tekeningetje bij te maken zeker van wat daar te beleven was tijdens de bezoekuren? Ik heb dat vrouwtje zogauw ik zélf uit bed mocht gewassen met goed warm water. De verpleegsters vertikten het om te wachten tot het water warm genoeg was. Elke dag was het prijs ook al bibberde het menske van de kou als ze gewassen werd. Ik was degene die haar vlees sneed omdat ze het zelf niet meer kon. Ik heb ervoor gezorgd dat de Franstalige trien die naast haar lag, en die haar voortdurend treiterde, naar een andere kamer werd verhuisd. Ik ben haar een paar weken na mijn ontslag een casettespeler en cassetjes met klassieke muziek gaan brengen (er was daar destijds niet eens radio aan bed), maar het vrouwtje was intussen overleden. Anna heette ze. Ik heb daar genoeg gezien voor de rest van mijn leven. Wat een asociale bende!
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgende week ga ik terug om mijn deuren zetels terug te kopen. Weeral heldhaftige gevechten in het verschiet. Zoals Marie beweerd zou ik beter in een groepje Vlamingen gaan, nu doe ik niet anders dan mijn onderbroeken vol schijten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik sprak geen Frans. Niet in het ziekenhuis, niet op restaurant, en ook niet in de supermarkt. Brussel is (officieel toch) tweetalig. Een Vlaming heeft dus het recht om daar Nederlands te spreken. In Neder-Over-Heembeek heb ik ooit, samen met mijn vrienden, een restaurant verlaten zonder iets te eten of drinken omdat er enkel een Franstalige menukaart aanwezig was en de "gastvrouw" geen woord Nederlands wilde spreken. Dat Brussel een Vlaamsvijandige stad is ligt aan "Vlamingen" met een slavenmentaliteit.
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe zoals Everytime en beschijt liever een Vlaamse vlag.
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Piss-off Keek. (of zoiets, niet zeker van de spelling).Sorry, gegoegeld: 't was 'Piece of cake'.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 18 december 2017 om 13:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor zover bekend zijn er 3 EU-steden in de top 5 van de "Veiligste" steden van de wereld:
Stockholm, Amsterdam & Kopenhagen. Hellhole Brussels ligt tussen 40 & 45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog beter zou geweest zijn dat Wallonië zich in 1830 zou hebben afgescheurd en Vlaanderen bij de Verenigde Nederlanden gebleven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The horror. Allemaal kroket uit te muur? Niet te vreten voor de echte Belgen, ook de ouwe, old mate.
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echte Belgen eten friet. Steeds meer Nederlanders eten hier ook "Belgische" friet. Doorgaans vinden ze dat lekker en (relatief) goedkoop ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nederland is wel wat meer dan alleen maar "kroketten uit de muur". En denk nu vooral maar niet dat alle Nederlanders er tuk zouden op zijn om dergelijke rotzooi te vreten. Overigens, wat je bij ons ziet aangeboden worden in stations, metro-gaten en andere onaantrekkelijke oorden is al evenmin van "high quality".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 18 december 2017 om 13:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral dat laatste.
![]() |