![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Banneling
|
![]() Thullie vind dat ook dat bij de verwijfde witmens zijn emoties boven ratio staan, arme witmenskes dus.
Laatst gewijzigd door dpg : 11 april 2018 om 07:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Banneling
|
![]() Hongaren stemmen voor Orban omdat ze zulke toestanden willen vermijden :
(en ook de slappe pamperende aanpak) http://www.standaard.be/cnt/dmf20180410_03456848 Citaat:
![]() wie kan het de Hongaren nog kwalijk nemen dat zij zeggen 'niet bij ons' of 'allemaal met hun klikken en klakken en hoofddoeken buiten!' ? Laatst gewijzigd door Anna List : 11 april 2018 om 08:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Banneling
|
![]() "eigen emoties eerst"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 11 april 2018 om 08:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Banneling
|
![]() Ik lach met jullie die op basis van "emoties" met Orban dwepen terwijl die jullie met miljoenen migranten opzadelde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Uw superioriteitsgevoel is... aandoenlijk ![]() Doe maar door, het maakt niet uit. (enneuh, natuurlijk niet vergeten ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#231 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als ik maar geen gevoelige snaar geraakt heb. ![]() en nee, ik ga nog altijd niks mee drinken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is makkelijk te zeggen dat het niet ok is zoals het nu is, het is iets anders een werkend alternatief voor te stellen. Ben je akkoord dat er voor de migratie-crisis Europese samenwerking nodig is bvb. gemeenschappelijk bewaken van de buitengrens? (Ik denk het wel, daar stond je in een eerdere post toch achter). Hoe moet Europa zich anders organiseren dan nu? Hoe kan het democratischer? Wat mij betreft een belangrijkere rol voor het parlement met met afgevaardigde uit alle lidstaten met duidelijke bevoegdheden waar lidstaten zelf niks meer over te zeggen hebben. Het Europees volk spreekt zich dan democratisch uit via een Europees parlement dat ze zelf verkiest. De democratische lijn is dan veel directer dan nu waarbij de Raad de macht heeft. In principe is dat ook democratischer (want die Raad bestaat uit democratisch verkozen leiders van de lidstaten), maar de "afstand" met de burgers is toch langer dan als de macht gewoon ligt bij een verkozen (Europees) parlement dat ook door de kiezer afgestraft kan worden bij slechte beslissingen. Ik bent geinteresseerd wat je vindt hoe het anders moet met Europa. Volg je het idee van meer macht voor het Europees parlement?
![]() |
![]() |
#233 |
Minister-President
|
![]() Om in uw simplistische indeling van mensen in kleuren te blijven . Iedereen wordt vroeg of last eens in droog in de bruine dreef gepakt: De zwartmensen door witmensen, de witmensen door bruinmensen, zwartmensen door geelmensen, roodmensen door witmensen, zwartmensen door bruinmensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Bedankt voor uw bezorgdheid ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat dit nog met Hongarije en de overwinning van Orban te maken heeft weet ik niet, maar ik zal je hier dan toch ook maar een privé antwoord sturen : ik ben vaak te beleefd en diplomatisch. je gelul interesseert me niet en ik vind je als mens niet interessant genoeg om mijn tijd op café aan te besteden, Voltian, ik ga niks met je drinken. zo duidelijker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Minister-President
|
![]() De onderbuik regeert het land.
We wennen er best aan...
![]() |
#237 |
Banneling