![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vind vlaggen nutteloos, een prehistorisch overblijfsel van territorium drang. net zoals honden hun territorium afbakenen, hebben mensen dezelfde neiging. Belachelijk. Ik doe daar niet aan mee, ik leef ondertussen in 2018. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Vooral die 'blabla' passages! |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder moei ik mij met wat ik zelf wil, maar dat kun je wellicht zelf wel raden. ![]() Het smerige hondsvod van de blokkers is onaanraakbaar, net zoals zijzelf dat zijn als politicus. Het ene gaat samen met het andere, we krijgen daar jaarlijks de illustratie van op het blokfeestje in Steenstraete op d'Yserwaecke. En nog iets quercus, het stuit me tegen de borst dat iemand die er prat op gaat van een sterk ontwikkeld gevoel te hebben voor zijn vlaamse identiteit zich laat meeslepen in zwakzinnige terminologie over "nagellak" die uit de koker komt van blok creaturen. Je moet het maar doen : een vlaams gezinde die zit te lachen met de "nagellak" op zijn eigen vlag. Met zulke vrienden heb je eigenlijk zelfs geen vijanden meer nodig... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Banneling
|
![]() Elders kopen nationalisten hun vlaggen, hier moet men ze gratis uitdelen aan de vlaamsch-nationalist, dieper kan men eigenlijk niet zakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij schreef er zelfs over aan de minister. Hoe dan ook, binnenkort zal meegedeeld worden hoeveel leden van de n-va de strijdvlag besteld hebben op hun ledenportaal.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De zwarte versie is steeds de versie geweest van de Vlaamse beweging in haar geheel. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 13 april 2018 om 16:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zijn dan ook volledig gefixeerd op zwarte vlaggen , klakkende laarzen en ratelende mitrailleurs. En onze fascinatie voor lampenkappen uit moslimleer is legendarisch. U zegt lachen? Tijd voor humor hebben wij niet, er is werk aan de winkel. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij hebben geen ersatz van het blok nodig, we hebben een vlaamse vlag. Ik ga hier godverdomme nog een basiscursus moeten organiseren "wat is vlaming zijn" op de duur... djudedjue... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Binnenkort weten we dus hoeveel zwakzinnigen er zijn onder de leden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar goed ik noteer je kandidatuur. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 13 april 2018 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net dat maakt het zo onbegrijpelijk dat hij mee dweept met de blok vlag. Over de hobby's en de persoonlijke fantasieën van blokmandatarissen over lampekappen van moslimleer ga ik het hier niet hebben, dan zijn we vertrokken voor 14 dagen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga je die triage organiseren voor, of eerder nadat de n-va in de volgende regering zonder communautair programma stapt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 13 april 2018 om 17:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Europees Commissaris
|
![]() Normaal gezien zijn dezen die op dit forum het ABN machtig zijn Vlamingen. De paar uitzonderingen die deelnemen bevestigen alleen deze regel. Wel Heren en Dames; ik schaam mij om in dit land te leven en dan niet omdat de bomen er omgekeerd zouden groeien. Wat een volk! Ik heb steeds gedacht dat Vlamingen die met lust deelnamen aan een broedermoord uitzonderingen waren. Maar.....het zijn geen uitzonderingen! Wat hier wordt opgediend is......walgelijk. Dit volk is gekweekt via het zaad van horden outlaws die hier eeuwen hun gangen hebben gegaan en onze vrouwen hebben verkracht. En degenen die nog enig verstand in hun kopke hadden zijn ten tijde van Alva de grens over gevlucht om een nieuw bestaan uit te bouwen. Alhoewel blijkt dat meer IQ ook de levensstandaard van een volk niet verbeterd. IQ wordt meestal gebruikt voor persoonlijk profijt. Ik schaam mij! Alhoewel de verschillen zullen vervagen. Europa heeft de wetten van de maffia ingevoerd. Uitsluiting; onderkruiperij en menselijke waarden verdwijnen als sneeuw voor de zon. Misdaad in handelen wordt beschouwd als uiting van vernuft. En waarom? Wel omdat de handel ervoor moet zorgen dat er hier nog werk blijft. Werk dat kan afgeroomd worden voor zakken vullen. De werkman telt niet meer mee. De wereld moet kapot omdat er teveel krekels het eten van de mier opsouperen. De jeugd kent alleen nog zijn ouders om te krijgen of te erven. Ze kunnen niet vlug genoeg het hoekje omgaan. En wie wil nog werken? Liefst zoveel mogelijk trekken om zo weinig mogelijk te doen. Zal het blijven duren? Volgens mijn bescheiden mening blijft dit niet haalbaar. Heel de wereld staat als slaaf te wroeten aan de machines van het kapitaal. Vroeger haalden we het nog met die machines. Maar.....ook deze zijn verhuisd naar het buitenland. En waar worden de robots gemaakt die de werkende mens zullen vervangen? Niet bij ons! Daar hebben ze hier geen tijd voor. Wel om te feesten en ruzie te maken. In China kennen ze die ruzies niet. Daar hebben ze bijtijds de luierikken die profiteren van de gemeenschap uitgerangeerd. Niet democratisch? Misschien wel. Maar zoals onze democratie bezig is in teveel vrijheid en blijheid zal ons vroeg of laat zwaar aangerekend worden. Hier tracht men nog te redden wat mogelijk is onder valse voorwendsels. Maar sommige bazen veroorzaken meer depressies dan een waardig leven. Laat maar waaien. Ik ben tevreden dat ik er binnen kort niet meer zal zijn. Na mij de zondvloed dus. De mens is geen mens meer voor mekaar. Dat merk ik hier ook op dit forum. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 13 april 2018 om 17:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkele bijkomende veiligheidsmaatregelen dringen zich nu wel op. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een kristalnacht dat is meer voor materiaal voor de lampenkappen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg het al jaren ! ![]() Maar niet te snel victorie kraaien : wij vlamingen zijn een taai ras en we gaan de fascistoide tendensen bekampen door tot op de draad versleten en afgeschreven bulkcarriërs op te kopen die dan voor de finale reis van de usurpators met valse vlaggen kunnen gebruikt worden. Brandstof voor een paar kilometer is genoeg, Om het geheel een tikje dramatiek mee te geven kan men met wat restjes gele en zwarte verg op de roestige romp de vlaams blok vlag schilderen. Op het dek zetten we dan een passend muziekje op : het Horst Wessel lied ! |
|
![]() |
![]() |