![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gaat Syrië daarmee akkoord? Indien niet kan je heel wat vingers in je reet steken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En zoals Marx zij: alleen "de mens" is en probleem.... Assad zou via veel pers/TV en vooral multimedia de rechtszaken kunnen wereld kundig maken. Dat hij daar mee EU belachelijk maakt, kan alleen maar omdat het tenslotte ook meer dan en beetje de schuld van de VS en de EU die Assad van de troon wensten in hun machtsspel “wij gaan het hen leren” de oude koloniale mentaliteit van tjeef en links om zich te kunnen inplanten en innestelen in Syrië! Wel nu zou Assad het ons kunnen leren dat er wel degelijk justitie en rechtspraak is in zijn land en in zijn land hun wetten moeten gerespecteerd worden ook door IS aanhang, Koeren, EU en VS!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Minister
|
![]() Niet alle staten in de VS passen doodstraf toe!!! Toch kan het in de VS en word de VS daarom niet als onmenselijk land behandeld.
Met superioriteit gedrag "Wij gaan het hen leren" zoals tegen de doodstraf....word hier gereageerd. de doodstraf was onderdeel van de regels en wetten die de IS aanhang zo belangrijk vonden = waar ze voor kozen en voor streden en gemoord hebben!!! .... Maar "Wij gaan het hen leren" oud koloniaal gedrag dringt zich weer op, ook aan de islam landen waar de doodstraf een is met de koran wetten en regels. "Wij gaan het hen leren" landen zijn dan verwonderd dat die landen vinden dat hun levenswijze aangevallen en genegeerd word! Waardoor ze vijandig tegen over ons komen te staan en dan er ook alles aan doen om via moskee enz. hier het ons hier " te leren"!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 20 februari 2019 om 09:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#225 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oh, wacht, we zijn ook een federale staat, maar hier blijft alles wat belangrijk is in anti-Vlaamse Belgische handen.
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Banneling
|
![]() niet onbelangrijk in deze :
indien men niet zwart op wit een moord kan bewijzen, is de maximumstraf die in BE geëist kan worden tegen zo'n 'Syriëstrijder' ... 5 jaar effectief. laat het even bezinken VIJF JAAR ... nog los van het feit dat een moord bewijzen welhaast onmogelijk zal zijn van hier uit natuurlijk ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met andere woorden, lang voor het (correctioneel) proces begint moet men hem vrijlaten om de redelijke termijn niet te overschrijden. Hij moet dan zelfs niet meer aanwezig zijn op de uitspraak nog eens vijf jaar later, want straf al lang gedaan en terug OCMW of doppen. Want eerlijk gezegd, ik zie geen enkele werkgever zo'n walgelijke creaturen aannemen. Ok, buiten dan op de studiedienst van Groen of SPa.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 20 februari 2019 om 14:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- lol - Leve Belgie!
Laatst gewijzigd door Xenophon : 20 februari 2019 om 14:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is vrij eenvoudig te bewijzen.
![]() |
![]() |
#234 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan trekken we naar het beroepshof. En die zwieren "de eenvoudig bewezen geachte feiten" in de vuilbak, want "het hof acht de feiten bewezen" is niet hetzelfde als "de feiten zijn daadwerkelijk bewezen." Alleszins, die jongens doen op zijn hoogst een paar jaar - in voorarrest, als het zover komt. Dan komen ze buiten met recht op dop of OCMW. Werken gaan is niets voor hen, niemand neemt zoiets aan, zelfs niet om gratis stront te scheppen. En wat dan? Je weet toch zelf ook dat iemand die uit de gevangenis komt op geen enkele wijze aangepast is aan de maatschappij, laat staan terreurmoslims?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 20 februari 2019 om 16:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maximum 5 jaar volgens deze experts en onverdachte hoek. Laatst gewijzigd door Anna List : 20 februari 2019 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige wat het b. gerecht zal kunnen bewijzen, is dat de terug gebrachte strijder geen strijder is, maar wel heel de tijd met een ambulance rond reed.
Ze gaan hem er nog een pensioen voor geven gvd.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
artikel 140, §1 strafwetboek: "Iedere persoon die deelneemt aan enige activiteit van een terroristische groep, zij het ook door het verstrekken van gegevens of materiële middelen aan een terroristische groep of door het in enigerlei vorm financieren van enige activiteit van een terroristische groep, terwijl hij wist of moest weten dat zijn deelname zou kunnen bijdragen tot het plegen van een misdaad of wanbedrijf door de terroristische groep, wordt gestraft met opsluiting van vijf jaar tot tien jaar en met geldboete van honderd euro tot vijfduizend euro". BTW, artikel 140, §2: "Iedere leidende persoon van een terroristische groep wordt gestraft met opsluiting van vijftien jaar tot twintig jaar en met geldboete van duizend euro tot tweehonderdduizend euro." Nu ja, ik kan mij vergissen, hé...
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 20 februari 2019 om 16:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |