![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet meer dan uw mening. Tenminste iemand met een duidelijke visie.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 februari 2019 om 15:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met "ongestoord" volgt er wel dat ze in de media worden afgemaakt voor alles en niets dat sommigen maar denken te kunnen vinden! En dat is het spel van de democratie. Waarom kan dat niet met het VB? Ook hier gaat het over duizenden kiezers waarvan de allergrootste hoop niets te maken heeft met nazisme en racisme en noem maar op! Het gaat er dus voor de andere partijen om van die duizenden kiezers uit te schakelen, te zorgen dat ze niet tegen hen kunnen stemmen! Boor het VB in de grond, doe bepaalde leden processen aan enz! Maar dat "cordon" is een democratie onwaardig! Een smerige streek van bepaalde "Vlamingen" en Franstaligen die liever niet hebben dat de Vlamingen een te grote Vlaamse partij krijgen? NVA kiezers plus VB kiezers? Oei... Laatst gewijzigd door andev : 18 februari 2019 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar anderzijds heeft men in een democratie ook het recht om te bepalen met wie men al of niet wil samenwerken. Het VB heeft het recht te bestaan en is niet verboden.Maar anderen hebben ook het recht hen te negeren. Als niemand u als vriend wil sta je nu éénmaal alleen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 februari 2019 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoiets als: Proficiat! Je hebt een miljoen gewonnen. Maar je krijgt geen cent... Laatst gewijzigd door andev : 18 februari 2019 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen flauw idee.
![]() |
#229 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verhaal van zijn leven.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet ook wel dat in politiek tijdens campagnes van spraakmakende beloftes niets ernstig moet genomen worden maar een ononderbroken historiek van 1992 tot en met 2019 mag toch wel als meer dan een tijdelijk fenomeen bekeken worden. En niet als een tijdelijke en/of tactische pose maar als een fundamentele keuze. Fuhrer Philip zal binnen x jaar als parlementair zijn dikke pensioen kunnen nemen zonder 1 dag in een meerderheid gezeten te hebben op welk niveau ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om je vraag te beantwoorden : die mongool trekt de federale lijst in west vlaanderen, en om toch aan voldoende stemmen te geraken huurden ze Jean-Marie Dedecker in als pop-up lijstduwer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En het gaat plezant worden opnieuw in de praatbarak. Mocht Jean verkozen geraken dan kan hij opnieuw met geslepen mes gaan filibusteren. Ons leger gaat weer werk hebben. Al die vrouwtjes die alleen bij nacht moeten overleven omdat ventlief in slaap is geraakt in zijn parlementszetel. Ik hoor nu al dat er sommigen gestart zijn met een noveen opdat de Jean niet zou verkozen geraken. ![]() PM : Ik heb mij weer eens goed geamuseerd vanavond. Ik ga er dus mee stoppen. Anders krijg ik misschien nog ambras. Maar ik weet dat ik aan het gekken ben. Sommigen kunnen dat op een heel serieuze manier. Maar zo ver ben ik nog niet. Allee. Sloppel crossdressers! Laatst gewijzigd door werkman : 18 februari 2019 om 22:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De intenties van Vlad zijn goed!
![]() |
#237 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als jonge Rode Valk heeft Panda, nu een reus van een man, veel dienen te ondergaan dat met woorden moeilijk te beschrijven valt. Het Engelse 'Butthurt' dekt wellicht deze lading. Deze jeugdherinneringen duiden op een ambivalente ervaring van zowel genot als pijn, waarbij het laatste overheerst. Voer voor psychologen, zou ik zeggen.
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Dat butthurt goed" wil er zeggen "Dat loopt gesmeerd"... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is wel de bedoeling dat anaal alles gesmeerd verloopt. Maar Panda is naar eigen zeggen een bewoner van een streek in Oost-Vlaanderen, die men grofweg de 'Vlaamse Ardennen en haar uitlopers' noemt. Ik weet niet of 'butter' daarvoor gebruikt wordt in deze hoger gelegen gebieden.
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik probeer de illusie te onderhouden dat ik sommige zaken niet weet.
![]() ![]()