![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet alleen door mij trouwens, maar ook door andere forum leden. Dat van '...dat u weinig commentaar geeft...' klopt dus van geen kant. Raar dat je dat nu weer aanhaalt ? Heb je daar soms en reden voor of lees jij nu ook alleen de zaken die in uw kraam passen, zoals je in deze draad ook al verschillende keren gedaan hebt ? Spijtig om dat te meten vaststellen want dat had ik nu écht niet van u verwacht. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 12 maart 2019 om 18:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw info komt uit geschriften die eerst en paar honderd jaar van mond tot mond werden doorgegeven. Niets authentieks aan maw, in het tegendeel zelfs. Echt betrouwbaar zijn ze niet te noemen zeker als je weet welke weg ze reeds hadden afgelegd voor ze op papier werden gezet. Zoek maar eens op. ![]() Waarom lieg je hier dus weer of is het pure onwetendheid ?
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen wordt er lustig op los gefoefeld met koranteksten net iets anders te interpreteren dan waarschijnlijk bedoeld was. Heb moslim(a)'s in mijn zeer nabije familie. En al.massaal veel.mee in de clinch gelegen ook over die interpretaties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mijn bronverwijzing; Citaat:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Hadith_terminology
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 12 maart 2019 om 19:27. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn latere interpretaties gebaseerd op niet Sahih ahadith. Zoals ik al tot in den treure heb uitgelegd. Er is de koran. Er zijn de tafsir (koran exegese) Er zijn de Ahadith, waarvan er enkel 6 boeken erkend worden als authentiek/betrouwbaar door de belangrijkste islamitische rechtsscholen waarop Sharia gebaseerd is, waarvan de meest betrouwbare na de koran, MIJN verwijzing) Sahih al-Bukhari is.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 12 maart 2019 om 19:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is ook een oud boek en het is ook de beste verzameling, maar daar blijft het ook bij. Nergens staat er dat andere bronnen 'waardeloos zijn' hadith maw. Wanneer ga je dat nu eindelijk eens snappen & toegeven ? Ik kwam het nog van te posten, en weer maak je er een soepje van ![]() '... De Hadith geniet geen absoluut gezag en is geen primaire bron, omdat ze bestaat uit mondelinge overleveringen die later werden opgetekend....' Jij beschoudt het échter wél als en primaire bron. Begrijpe wie begrijpen kan. Maar ik geef het op. Alle bewijzen staan hier, alleen wil jij het niet begrijpen omdat het niet in je kraam past. Zoveel is ondertussen wel al duidelijk. Je beweert ook dat Linda 'leugens' vertelt, ook dat kan je niet aantonen. Je weet blijkbaar het verschil niet tussen de Koran en Hadith, maar je beweert wél een Islam kenner te zijn, maar dan wel eentje die maar één bron kent. Een bron die zelfs niet eens de Koran is, maar een samenrapsel van 'mondelinge overleveringen'. Beetje serieus blijven hé. Over het geheel in de context te willen bekijken, dat wens je ook niet te doen. Wat kom jij dan eigenlijk op een discussieforum doen ? Alé, toon nu dat je bent wie je beweert te zijn. Neem de aangehaalde tekst van Linda en weerleg daar nu eens elke zin van. 't zijn toch allemal leugens volgens jou. Ik wacht nu écht vol ongeduld. En wat mijn vorige lange posting betreft, daar mag je net hetzelfde mee doen. Kan je dat, dan doe ik mijne hoed af voor u. Kan je het niet, dan bevestig je alleen maar dat je hier wat 'lucht' aan het verkopen bent. De bal ligt nu dus volledig in uw kamp. Niet in het mijne. Als je iets beweert wordt er ook van je verwacht dat je het kan staven. Good luck ! ![]()
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw argumenten zijn duidelijk op. Alé, eigenlijk heb je er amper gehad in deze draad.
![]()
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je bent hier in deze draad al aan het fantaseren geweest dat je het zelf nog gelooft ook. ![]()
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Anna: ook een pintje en delen we dien popcorn?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Banneling
|
![]() Sterke bronnen, Kojak !
Muslim.org en een geconverteerde moslima, objectiviteit gegarandeerd ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij verwijst naar NIET Sahih bronnen, die niet eens erkend worden, niet als betrouwbaar gelden door islamitische rechtsscholen. NIET SAHIH betekent NIET betrouwbaar ergo inderdaad waardeloos, net als 'n uitspraak over islam door Boer Sjarel NIET betrouwbaar is, NIET erkend is, NIET Sahih is. Dat is nu net wat SAHIH betekent. Er zijn maar 6 ahadith boeken erkend als SAHIH, waarvan al Bukhari de meest betrouwbare, waarnaar ik verwijs.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar wordt er in je lettersoep verwezen naar 1 van de 6 SAHIH Ahadith? Nergens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vedett... voor mij een hommelbierke aub! Of een bolleke 'Keunink' ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En verder: let the games continue! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij denkt zeker dat jouw éne bron, de enigste is en zo ook heilig is ? Ik heb hier en paar bronnen aangehaald, en niet de eerste de beste. Jij hebt de pretentie om het beter te weten, ik heb die pretentie niet. Dus nu mag je al die teksten één voor één, zin voor zin, allemaal eens netjes weerleggen. Inhoudelijk natuurlijk hé. Ik wens je veel geluk. ![]()
![]() |