Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 november 2004, 14:02   #221
dUSK
Provinciaal Statenlid

dUSK's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar dUSK
Standaard

Ik begrijp niet waarom ze er zoveel problemen mee hebben hun afwijking gewoon als een ziekte te beschouwen. Er scheelt toch aan bijna iedereen iets. Men gaat toch ook niemand discrimineren omdat hij een lui oog heeft of stottert of omdat hij een wijnvlek in zijn hals heeft. What the fuck, accept it and learn to live with it!
dUSK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2004, 14:05   #222
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Uw antwoord is fout.
Doe uw paardebril met donkere glazen even af en kijk naar het hele plaatje.
Bemerk dat homosexualiteit een bestaand gegeven is in de natuur, bij mensen, planten, dieren,...........
Homoseksualiteit bij planten... Mag ik effe lachen, ja?!

Voor de rest is het feit dat iets voorkomt of bestaat, nog geen reden om aan te nemen dat het normaal is. Pedofilie komt ook voor. Kleptomanie ook. Moord ook.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2004, 14:19   #223
Ernesto
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Voor de rest is het feit dat iets voorkomt of bestaat, nog geen reden om aan te nemen dat het normaal is.
Je kan misschien eens proberen te aanvaarden, dat niet enkel je eigen mening de enige mogelijkheid is. Een opperwezen aanbidden is misschien ook niet "normaal". Soit, de meerderheid vd bevolking aanvaardt de "holebi's" als een bevolkingsgroep als alle anderen.
Ernesto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2004, 14:24   #224
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ernesto
Soit, de meerderheid vd bevolking aanvaardt de "holebi's" als een bevolkingsgroep als alle anderen.
Hou een volksraadpleging en je zult onmiddellijk merken dat er geen meerderheid is die homoseksualiteit als normaal acht.
Oud 27 november 2004, 14:31   #225
Ernesto
Banneling

Standaard

Citaat:
Hou een volksraadpleging en je zult onmiddellijk merken dat er geen meerderheid is die homoseksualiteit als normaal acht.
Stik gerust in je bekrompen "eigen gelijk". Zijn we gewoon van pastoors en andere "zwartrokken" .
Ernesto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2004, 14:34   #226
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Indd laten we dat maar eens doen en je zou nog schrikken van de uitslag!!! Ik ben er rotvast van overtuigd dat een meerderheid daar totaal geen problemen mee heeft en het normaal acht.

Nog altijd geen bewijzen alszou het abnormaal en afwijkend zijn en al hetgene wat je zegt over hetgene wat wij zogezegd in het diepste van ons zouden denken dat slaat nergens op!
Dus bewijs dat nu allemaal eens!

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2004, 14:43   #227
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Indd laten we dat maar eens doen en je zou nog schrikken van de uitslag!!! Ik ben er rotvast van overtuigd dat een meerderheid daar totaal geen problemen mee heeft en het normaal acht.
Ik ben rotsvast van het tegendeel overtuigd. Maar een dergelijke discussie brengt ons weinig verder.

De meeste mensen hebben er echter wel problemen, wat zich uit in de vele spanningen die er plaatsgrijpen in families die met iets dergelijks worden geconfronteerd. Niemand aanvaardt het zomaar. Iedere keer weer is het een grote schok vast te moeten stellen dat je zoon of dochter blijkbaar niet normaal is. Niemand aanvaardt het als normaal.
Oud 27 november 2004, 14:57   #228
SethMoN
Provinciaal Statenlid

SethMoN's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar SethMoN
Standaard

Citaat:
Ik ben rotsvast van het tegendeel overtuigd. Maar een dergelijke discussie brengt ons weinig verder.

De meeste mensen hebben er echter wel problemen, wat zich uit in de vele spanningen die er plaatsgrijpen in families die met iets dergelijks worden geconfronteerd. Niemand aanvaardt het zomaar. Iedere keer weer is het een grote schok vast te moeten stellen dat je zoon of dochter blijkbaar niet normaal is. Niemand aanvaardt het als normaal.
Spreek aub voor uzelf, met al die nonsens dat u uitkraamt wil ik niets mee te maken hebben.
Oud 27 november 2004, 14:57   #229
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:

Wel mijn ouders, familie, vrienden hebben daar als héél normaal over geoordeeld en hebben er nooit geen probleem van gemaakt, ze willen namelijk dat de Bart gelukkig is, wat het allerbelangrijkste is.

En voor sommige gezinnen is het misschien wel een schok maar als ze zien dat zoonlief of dochterlief gelukkig is, dan is dit het belangrijkste. En een geluk dat maar een minderheid eraan denkt om zelfs hun kind buiten te zetten of om de geliefde niet binnen te laten...

Dat u schrijft dat NIEMAND als het normaal acht vind ik een regelrechte belediging voor de mensen die het wel aanvaarden van hun kind en als normaal achten.
Ik vind dat dat je hier mijn ouders enorm beledigt!!!!

Laatst gewijzigd door bartje : 27 november 2004 om 14:58.
Oud 27 november 2004, 14:59   #230
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wel mijn ouders, familie, vrienden hebben daar als héél normaal over geoordeeld en hebben er nooit geen probleem van gemaakt, ze willen namelijk dat de Bart gelukkig is, wat het allerbelangrijkste is.

En voor sommige gezinnen is het misschien wel een schok maar als ze zien dat zoonlief of dochterlief gelukkig is, dan is dit het belangrijkste. En een geluk dat maar een minderheid eraan denkt om zelfs hun kind buiten te zetten of om de geliefde niet binnen te laten...

Dat u schrijft dat NIEMAND als het normaal acht vind ik een regelrechte belediging voor de mensen die het wel aanvaarden van hun kind en als normaal achten.
Ik vind dat dat je hier mijn ouders enorm beledigt!!!!
Hahaha. U probeert het blijkbaar een beetje emotioneel te spelen door te suggeren dat ik uw ouders beledig.

In ieder geval hebben de meeste ouders het bijzonder moeilijk met het feit dat hun zoon of dochter niet normaal is. Ook blijft bij heel velen de diepe schaamte.

Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 27 november 2004 om 15:00.
Oud 27 november 2004, 15:07   #231
SethMoN
Provinciaal Statenlid

Standaard

Jan, u bent een voorbeeld van hoe erg de Kerk ons heeft geïndoctrineerd met hun lijstje van abnormaliteiten en waarden en normen. Mensen met een gezond verstand hebben deze smerige brainwashing al lang door en zich gedistantieerd van die onzinnige lulkoek. De hypocresie van de Kerk met betreffende homo's is in feite wel grappig (Louis Paul Boon heeft hieromtrent een boek over geschreven, de titel ontglipt me...).
Oud 27 november 2004, 15:19   #232
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SethMoN
De hypocresie van de Kerk met betreffende homo's is in feite wel grappig (Louis Paul Boon heeft hieromtrent een boek over geschreven, de titel ontglipt me...).
Boon schreef smerige romans. Geen geschiedenisboeken, wel boeken vol met z'n eigen vooroordelen.

Voor de rest heeft de Kerk een ononderbroken oordeel gestoeld op de goddelijke wetten wat homoseksualiteit betreft. Enkele maanden geleden heeft de paus trouwens duidelijk opgeroepen dat de bisschoppen onmiddellijk hun verantwoordelijkheid moeten nemen en priesters of geestelijken die zich aan wangedrag overlaten, onmiddellijk moeten verwijderen. Het is juist door de laksheid van bepaalde modernistische bisschoppen dat die gruwel groeit. Dergelijke zaken moet men met wortel en tak uitroeien.
Oud 27 november 2004, 15:25   #233
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Hahaha. U probeert het blijkbaar een beetje emotioneel te spelen door te suggeren dat ik uw ouders beledig.

In ieder geval hebben de meeste ouders het bijzonder moeilijk met het feit dat hun zoon of dochter niet normaal is. Ook blijft bij heel velen de diepe schaamte.
U hebt gezegd dat niemand het normaal vind en daar til ik héél zwaar aan daar dit een grove leugen is!!!
Nu ja ik word nog altijd aanzien als Bart, Bart die nu toevallig een vriend heeft, maar so what? Niemand in mijn omgeving heeft daar problemen mee maar ja als je dagelijks in die oerconservatieve middens vertoeft of een oerconservatieve mening heeft... tja
Nu ja je hebt mijn ouders beledigd door te zeggen dat niemand het als normaal vind!

Oud 27 november 2004, 15:26   #234
SethMoN
Provinciaal Statenlid

Standaard

Aha the good old Pope, wat een referentie. De man is gewoon vastgeroest aan een etablissement die waarden en normen uit hun vinger gezogen hebben om op te leggen aan het kuddevolk. Hmmm... wie vertelde ook al weer dat we geen condooms zouden mogen gebruiken? Tja zonder condooms kunnen we natuurlijk wel op een efficiënte manier AIDS afremmen zeker? En wat u ook moge beweren over Louis Paul Boon, hij was een heel getalenteerde schrijver, een literaire genie!
Oud 27 november 2004, 15:33   #235
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U hebt gezegd dat niemand het normaal vind en daar til ik héél zwaar aan daar dit een grove leugen is!!!
Nu ja ik word nog altijd aanzien als Bart, Bart die nu toevallig een vriend heeft, maar so what? Niemand in mijn omgeving heeft daar problemen mee maar ja als je dagelijks in die oerconservatieve middens vertoeft of een oerconservatieve mening heeft... tja
Nu ja je hebt mijn ouders beledigd door te zeggen dat niemand het als normaal vind!
Ach, de waarheid kwetst altijd.

Veel mensen zwijgen trouwens ook en houden hun oordeel bij zichzelf in de aanwezigheid van homoseksuelen. Maar achter hun rug komen de tongen wel los en wordt er niet zelden gespot met "die jeanetten".
Oud 27 november 2004, 15:35   #236
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SethMoN
En wat u ook moge beweren over Louis Paul Boon, hij was een heel getalenteerde schrijver, een literaire genie!
Dit heb ik nooit ontkend. Maar zijn talent heeft hij misbruikt om voze en vuile rommel te schrijven.
Oud 27 november 2004, 15:43   #237
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ach, de waarheid kwetst altijd.

Veel mensen zwijgen trouwens ook en houden hun oordeel bij zichzelf in de aanwezigheid van homoseksuelen. Maar achter hun rug komen de tongen wel los en wordt er niet zelden gespot met "die jeanetten".
Beweert u dat mijn vrienden en familie over mij roddelen? Dan hebt u het mis!!!

Nog altijd geen bewijzen trouwens.

Oud 27 november 2004, 15:46   #238
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Beweert u dat mijn vrienden en familie over mij roddelen? Dan hebt u het mis!!!
Ik beweer niets: ik stel slechts vast dat in heel veel gevallen mensen achter de rug toch bijven roddelen, maar terwille van de lieve vrede dit onderwerp onbesproken laten wanneer dat "bewuste koppel" op familiebijeenkomsten is.
Oud 27 november 2004, 15:49   #239
SethMoN
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Dit heb ik nooit ontkend. Maar zijn talent heeft hij misbruikt om voze en vuile rommel te schrijven.
Hij deed in zijn, zoals u beweert voze en vuile rommel, het hele hypocriete Vlaanderen uit de doeken dat doordrenkt was van de invloed van de Kerk. Dat priesters zaken deden met hun misdienaartjes was algemeen geweten bij het volk maar dat werd gewoon over gezwegen omdat het 'mijnheer de pastoor' was. Hij stampte goed in de kloten van het etablissement en verdient van mij een enorme pluim!

Laatst gewijzigd door SethMoN : 27 november 2004 om 15:51.
SethMoN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2004, 15:51   #240
Pat
Parlementslid

Pat's schermafbeelding

Standaard

Volgens mij hebben Homo's ne knoop in hun ding

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be