![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ..ik ga alvast afsluiten mambo
Een ander keertje..slaapwel En misschien moet je er maar eens een aparte draad voor starten |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die ze zelf geven. Het ontstaan en zo. Een kroniek. Het verloop van de gebeurtenissen.
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dan 1 op 4 homo is, dan zou pedofilie veel vaker voorkomen bij hetero's dan bij homo's. Ik zie eerder een link tussen verkrachters en pedofilie, omdat daar macht een belangrijk onderdeel van de drijfveer is. Helaas weten we niet hoeveel slachtoffers er zijn van pedofielen, vaak gebeurd er geen aangifte, dus is niet meetbaar hoeveel meisjes en jongens slachtoffer zijn en hoeveel daders mannen of vrouwen ( en dan nog buiten beschouwing gelaten dat weinig lesbische vrouwen pedofielen zijn) Daders zijn dus meestal mannen, en zowel onder homo's als hetero's vindt je hen terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat een minister van mensenrechten zegt dat homo's afval zijn is toch bedenkelijk. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is meer dan bedenkelijk, het is discriminerend, stigmatiserend en geeft een ontstellend gebrek aan kennis weer van een minister bevoegd voor mensenrechten? Wie zo denk hoort geen minister te zijn voor mensenrechten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk is het geen discriminatie. Net zo is het geen discriminatie wanneer een christen of een jood overeenkomstig het geloof onderstreept dat homoseksualiteit een zonde is. Discriminatie is nu eenmaal iets anders. Zeker naar de Belgische wetgeving, iets wat ik u al meermaals - zelfs met verwijzingen naar de desbetreffende wet - hebt aangetoond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar ligt dit bij sommigen gevoelig, maar verander seksuele geaardheid door origine, en dan zijn meerdere ineens mee ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Europees Commissaris
|
![]() Tsjah, ge weet van waar ze komt hé.
Een clubje waarin pedofilie de hele boel heeft overwoekerd.
![]() |
#232 |
Banneling
|
![]() we leven gelukkig in een democratische staat waarin zulke meningen geuit mogen worden, adequate vervolging van die smeerlappen zou het zelfs een efficiënte rechtstaat maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad, en ge moet het zelfs niet deftig argumenteren. Het is voldoende om te zeggen: "Ik heb dat eens gelezen in een boek en geloof dat."
![]() |
#234 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() alles was uitgebreid bewezen hoor, maar de man is op verlof gegaan naar Zuid Frankrijk. ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 5 november 2019 om 08:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het onderlijnde deed me toch even de wenkbrauwen fronsen als een uitspraak komende van jou ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, ik laat het in het midden maar jij zweert voor één of andere reden dat homofilie zuiver aangeboren zou zijn en pedofilie niet terwijl het gaat over dezelfde soort gevonden afwijking in de hersenen Als dat niet je reinste cherry-picking is dan weet ik het ook niet meer Trouwens we _ althans ik toch _ hadden het over pedoseksualiteit ipv pedofilie maar kom Citaat:
Waarom denkt ge dat ik er nog expliciet bij gezet heb dat het ging over het relatieve percentage ? ..en nogmaals het gin over pedoseksualiteit, maar kom Citaat:
![]() Maar kom gij hebt het dus overduidelijk over pedoseksualiteit Ja die link is er ... tenminste deels Er worden verschillende types onderscheiden Van één type kan je stellen dat macht een drijfveer is... omgekeerd heb je natuurlijk ook kindermisbruikers ( macht hé ) die niet echt pedosekueel zijn Citaat:
btw lees dit eens ... interessant ...en om je te 'troosten' de grootste groep niet-pedofiele kindermisbruikers situeert zich bij hetero-mannen ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In den Maroc staat daar een gevangenisstraf op...dus zelfs gesteld dat er daar ergens anti-discriminatie wetten zouden zijn dan zou dat er logischerwijs geen gewag van maken ....temeer omdat het onderscheid wel degelijk 'gefundeerd' is |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |