![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Minister-President
|
![]() Ja, en Bob Geldof ook (tegen 50.000 dollar per sessie)
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Greta turnbroek is samen met haar papa al onderweg met de zeilboot én een cameraman om haar reis vast te leggen... De rest van haar filmcrew gaat wel met het vliegtuig over en weer... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die zeilboot is ook nog geen gewoon geval. Welk potje betaald dat alles?
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En toch zitten er hier fans van spasten die zich bezighouden met in een fles pissen en daar dan jonge vrouwen mee te bekogelen. Ik vindt dit forum raar en kinky op een foute manier worden.
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
So darling.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik blijf om u te ambeteren.
![]() |
#229 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Sorry maar anuna is een klimaatverraadster. Ze heeft een platform maar gebruikt het niet om te zeggen waar het op staat. Ik zou graag weten hoeveel 1000en euros ze toegeschoven krijgt om de waarheid te verzwijgen en de halve boodschap te staan verkondigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb begrip voor haar doel, maar schoolbrossen, en gaan handjeklappen op grote festivals en zomerconcerten met veel bier en drugs lijken me niet echt efficiënte methodes, en daarom verdient ze ook kritiek. Haar boodschap is, "lossen jullie het maar op, ik heb geen flauw benul hoe dat zou moeten, en het interesseert me ook niet echt om dat zelf te onderzoeken". De kritiek heeft fundamenteel dan ook niet met links-rechts te maken, al zijn er in beide kampen wel fanatiekelingen die er hun slag mee willen slaan. Maar voor de gewone burger met een beetje rationaiteit en kennis en goede wil zit ze op het verkeerde pad. De pisgooiers en bedreigers zijn natuurlijk nog een niveau erger.
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach,Turnbroek gaat tenminste op de meest ecologische manier de oceaan over... Dat kieken van pukkelpop gaat voor de snelste én de meest vervuilende weg,maar wat haar betreft en haar eerdere reizen is dat eerder de macht der gewoonte... En den Brad,de grootste fan komt met zijne privé jet,net zoals al die andere supersterren die de show zullen komen stelen.... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik keur dat absoluut niet goed. De vraag is of je dat kan vermijden door iemand zijn vlag in beslag te nemen
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van cinema gesproken...dit is het.
![]() |
![]() |
#234 |
Minister
|
![]() das uw leven nog ?
arme mens ! Laatst gewijzigd door piazzolla : 16 augustus 2019 om 23:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Banneling
|
![]() Pas toch op. Als die leeuw begint te klauwen doet dat geen deugd aan uw gat.
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 16 augustus 2019 om 23:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Volgens bepaalde bronnen waren dat groene fanaten, die de Pukkelpop-weide natuurlijk wensten te bemesten. De stevige zomerbries, die avond, maakte een veilig gerichte bewatering nagenoeg onmogelijk, maar de nood was hoog zowel voor het gras na de dorre Juli-maand als voor de overvloedig gelaafde festival-gangers.
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun droombeeld dreigt immers in duigen te vallen.... Laatst gewijzigd door Svennies : 16 augustus 2019 om 23:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als signaal...nu is het welletjes geweest? En het moet stoppen ook met al die verkeer onregelmatige wetgeving die ons in chaos en verderf stort.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 17 augustus 2019 om 00:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |