![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bruno De Wever, die ge regelmatig zelf graag aanhaalt als "bron", noemt die bewoording zuivere waanzin. Zo, nu hoort ge het eens van een ander.
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#225 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat Peter De Roover nog tijdens het festival olie op het vuur gooit door excuses te eisen, is onverantwoord. Enkele heethoofden zijn genoeg om een nieuw drama te ontketenen. Voor de lieve vrede hebben ze een soort van excuses geuit doch met de boodschap dat ze exact hetzelfde zouden handelen indien het zich nog eens voordoet. Pukkelpop heeft in deze meer dan correct gehandeld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is pakkend hoe ge reservespeler nog probeert te redden. Maar hij schrijft zoveel onwaarschijnlijke achterlijke onzin, ge gaat véél werk hebben! ![]() Laatst gewijzigd door geertvdb : 18 augustus 2019 om 09:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
|
![]() Citaat:
Hoe belachelijk moet men zijn om nu anno 2019 nog te gaan vendelieren op een popfestival ? Er is een tijd geweest dat ik dacht dat het vendelen bedoeld was om de Vloamsche spruitjeslucht te verdrijven. Maar na mijn 2de kleuterklasje had ik al door dat het voddezwieren eigenlijk een sterk onderdeel is van die Vlaemsche bedomptheid. Trouwens op een festival hoort geen enkele vlag. En al zeker geen die als symbool voor een politiek standpunt wordt misbruikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard is dat zo. Aangezien Vlaanderen een deel van België is. En dat Vlaams parlement beslist in volheid van bevoegdheid welk haar wapen en haar vlag is.
En dat is niet die collaborateursvlag.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 18 augustus 2019 om 09:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook professor De Wever heeft het recht zich te vergissen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ouch... deze gaat hard aankomen bij de vendeliersclub... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() (Maar Geertie antwoordt nimeer, ...op vakantie in zijne kelder om later te zeggen dat hij in HK was, ofwa?...) WOEHAHAHA!
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ooit bij stilgestaan? ![]()
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar waarover het hier nu gaat is een totaal ander aspect. De belgicistjes op dit forum pogen de indruk te wekken dat die tweekleurige leeuwenvlag een soort "uitvinding" was van de collaboratie. Dat is een doelbewuste leugen. Doorheen de geschiedenis is die leeuwenvlag regelmatig opgedoken zowel in een tweekleurige als in een driekleurige versie. En dat zéér lang vooraleer er ooit sprake was van het nazisme. De lafheid van de belgicistjes ligt eraan dat ze : 1) zonder ophouden gans die collaboratiegeschiedenis pogen te gebruiken tegen Vlamingen van drie of vier generaties verder. Iets wat ze bv. tegenover Duitsers nooit zouden durven doen, ook al is de kans erg groot dat je daar te maken hebt met een nakomeling van een enthousiaste nazi-grootvader over overgrootvader; 2) moedwillig diezelfde collaboratiegeschiedenis mengen in discussies die betrekking hebben op politieke themas en geschriften zoals startnota's van zomaar eventjes 75 en meer jaren later. Kortom, met opzet het debat vervalsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anuna, niet begrijpend waarom niet iedereen enthousiast mee 'clap'te, nog steeds niet kunnen verterend dat haar maandenlange 'inzet' niet vertaald werd naar 'n enorme overwinning voor Groen, gefrustreerd door de winst van 't VB, werd dan plots toevallig aangevallen door 'mannen met Vlaamse Leeuw Vlaggen'? Zelfs de fascistische soyboys van Antifa lopen rond met maskers om onherkenbaar te zijn. Die vlaggen hingen aan tenten op de camping. Gaat iedereen er hier vanuit dat er lieden zijn zo achterlijk, dat ze hun vlag van hun tent rukten, om zich heen wikkelden & vervolgens chargeerden om Anuna & C° aan te vallen? En heel toevallig zijn daar géén beelden van, niemand had de tegenwoordigheid van geest om z'n smartfoontje, waarmee ze vergroeid zijn, effe te pakken? Wie dat gelooft is nog gatachterlijker. Als haar verhaal al klopt, dat ze 'aangevallen' werd, waren 't hoogstwaarschijnlijk enkele relzoekende zatlappen die altijd & overal boel zoeken & totaal geen ideologische reden(en) nodig hadden om rel te schoppen. Misschien zelfs haar niet eens viseerden. Maar er moet & zal 'n VlaamsNationalistische draai aan gegeven worden, met heksenverbrander Anuna op kop om de brandstapel te ontsteken, zwaar ontgoocheld dat niet iedereen haar genialiteit erkent.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maw, voor mij zijn racisten gewoon mensen met een andere politieke opinie. Meer niet. Maar ik zou toch denken dat het pure racisme niet de hoofdreden was om met de nazi's mee te doen - hoewel ik mij daar kan vergissen natuurlijk. Ik dacht dat de hoofdreden was dat het een Germaanse natie voorstond, waar een Vlaams onderdeel meer aan zijn rechten zou komen dan in Belgische context. Daar valt wel degelijk iets voor te zeggen. Dat is op zich zo dom niet. Het domme was dat de nazi's alles op hun Jodenhaat gezet hebben, en daardoor eigenlijk verloren hebben. In plaats van zich op een groot-Duitse natie te concentreren, en dat Joden-uitroeien als bijzaak te beschouwen. Maar nog eens, ZELFS al was het om puur racistische redenen, dan nog is dat niet "verwerpelijk". Racisme is niet verwerpelijk, het is gewoon een verschillende politieke kijk. Een die mensen in een andere volgorde wil afmaken dan de meest gangbare politieke opinies. Laatst gewijzigd door patrickve : 18 augustus 2019 om 12:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Smoesjes zoeken, zogezegd om de vrede te bewaren, een vrede die zelfs niet in gevaar werd gebracht door die smoesjes is erover... Het is niet omdat je linksgezind bent dat al je uitingen als geloofwaardig moeten geslikt worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
|
![]() Citaat:
![]() https://twitter.com/MeyremAlmaci/sta...71714648928257
![]() |
![]() |
#239 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat moet daar in dat hoofd nogal aan toe gaan, erg gezond kan dat niet zijn.
![]() |
![]() |