![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie mijn vorige posting. ![]() Neem nu bvb Molembeek. Tel het aantal Moslims, en tel ook het aantal Moslims dat ooit al eens in aanraking geweest is met het gerecht. X % Doe nu hetzelfde in bvb Tervuren, waar ook Moslims wonen, en daar ga je Y% hebben die al in aanraking geweest zijn met het gerecht. Ik ken de juiste getallen niet van buiten, maar X is vééél groter dan Y. Waarom ? Moslims die in Tervuren wonen, die zijn als iets hoger geraakt in de maatschappij, hebben al een deel van de sociale ladder beklommen. Ze hebben werk, een huis (of huurhuis), ze voelen er zich goed. De kans dat deze mensen in de gevangenis belanden is nagenoeg even groot dan dat er een Belg in zou belanden. Die X en die Y zijn getallen die ik wel al eens gehoord heb, maar ook deze mogen niet vrijgegeven worden in ons land. Politie bvb, die hebben die ook wel.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 26 september 2019 om 00:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toen de eerste imams aangeworven werden om in gevangenissen te werken zei de regering dat het nodig was omdat er op 10.000 gevangenen 3000 moslims waren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kansarmen hebben de meeste kans om in de gevangenis te belanden. In bepaalde regio's heb je veel Moslims onder de kansarmen. In bepaalde gevangenissen zitten veel Moslims. dus... gaan ze voor die Moslims Imams aanwerven. Wat zeggen wij meestal ? Moslims maken de meeste kans om in het gevang te geraken, dus de oorzaak dat we met zoveel Moslims in de gevangenis zitten is omdat ze Moslim zijn. Dat is eigenlijk niet juist. Zie mijn voorbeeldje met Molembeek & Tervuren.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 26 september 2019 om 00:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#225 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat zegt dat over hun gedachtengoed? Die vinden evengoed dat het gerechtvaardigd is als moslim daden te stellen tegen de kaffir rechtstaat, alleen hebben ze daar moslilboefjes voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je blijft die fout maken die ik net kom te vermelden. Vervang dat woordje door xxxx en je hebt net hetzelfde. Maw, met religie heeft het niets of weinig te maken, wel met 'de levensstandaard'. Als je in een land een groot verschil krijgt tussen arm & rijk, ga je dat trouwens ook zien, maar dat is dan nog een bijkomend fenomeen. Toch voor 95% van de gevallen. Een mooi voorbeeldje is India. Daar zaten amper Moslims in de gevangenissen, maar dat is nu wel aan het stijgen. En wat gebeurde er juist daar voor ? Moslims zijn tot een nieuwe onderklasse gedegradeerd in India. Met alle gevolgen vandien. Duidelijk nu ? ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 26 september 2019 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een land (5,5 miljoen inwoners) dat je kan vergelijken met Vlaanderen. Het wordt, o.a. door de UNO als voorbeeld gesteld ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een beter en strenger migratiebeleid is idd dringend nodig.
Nu is het eerlijk gezegd een soep.
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als men wat verder gaat kijken, naar % in de criminaliteit, dan scoort wie het hoogst ?
.... Roemenen. Eigenlijk hebben we %-tueel meer hinder van mensen uit het Oostblok dan uit landen in Afrika.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 26 september 2019 om 20:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geeft dat je een beter gevoel?
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De negenproef, de gretigheid waarmee werkgevers, buitenlandse migranten aantrekken zegt nochtans iets anders. Daar blijkt mij eerder een positieve gretigheid te zijn tov Oostblokkers, en een negatieve gretigheid tov Afrikanen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Banneling
|
![]() moest dat niet de negerproef zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het punt is dat elke maatschappij "kansarmen" genereert uit haar eigen progenituur. Dus is die criminaliteit onvermijdelijk. Daar moet een maatschappij mee omgaan, en zoals ik al zegde, de precieze keuze waarop is een maatschappij keuze die sociaal systeem heet. Ik ben persoonlijk voor het door de medeburger laten aflappen van dat volk, maar dat is niet het gangbare sociale systeem bij ons. Echter, er is geen enkele, maar dan ook geen enkele reden om zo een gevallen te importeren. Er is geen enkele reden om iemand binnen te laten die een kansarme riskeert te worden. Dat is inderdaad enkel maar geimporteerde ambras. Ik nam moslim hier niet om inherent dat geloof te "stigmatiseren" (hoewel ik denk dat er nog een EXTRA reden is dat moslims problematisch zijn omwille van hun moslimmigheid zelf), maar gewoon omdat het een goeie tag is van import. Er is maar weinig inheemse productie van moslim, en bijna alle moslims hebben een recente historie van import. Dus dat volstaat: of het nu inherent is omwille van hun moslimmigheid, of het is omwille van het importeren van kansarmen, het zorgt voor ambras die er niet zou geweest zijn zonder die import. En meer moet dat niet zijn. Import is belastend als het om kansarmen en/of moslims gaat. Vandaar mijn suggestie om allochtonen enkel toe te laten als ze meer dan 3000 Euro per maand verdienen. Zoniet is het potentieel een bron van ambras en zijn we ze beter kwijt dan rijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt. Vooral Polen zijn gegeerd.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 27 september 2019 om 20:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zou ideaal zijn, maar is wel niet realistisch vrees ik.
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hey, toch schitterend die multikul, nietwaar ![]() En om even de topictitel te citeren, hier is de voorbije vijftig jaar geen zacht of hard migratie-beleid gevoerd, hier is de voorbije vijftig jaar helemaal geen migratiebeleid gevoerd.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 27 september 2019 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De armer klasse, hechten meer belang aan het geloof. De rijkere klasse, een pak minder. In Tunesië valt dat ook goed op. In de betere wijken, wordt er amper gebeden op straat. In arme wijken, des te meer. Het is de kunst om uit die cirkel te kunnen stappen. Heel cru gezegd natuurlijk, want er komt veel meer bij kijken dan dat.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 27 september 2019 om 20:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enne, nogmaals, voor alle duidelijkheid, ik zie die vreemdelingen ook liever niet komen.
Mijn mening blijft hier trouwens ook nog altijd dezelfde. Zorg dat ze niet hoeven te komen, en we zijn van een pak miserie van af.