Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 december 2019, 13:25   #221
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
hebde gij al eens ne witte gezien mss?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2019, 13:29   #222
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Wat een onzin schrijft u hier?
Kijk, er is geen enkele reden om de moord op een andere in de grond niet toe te juichen he. De enige uitzonderingen zijn mensen om wie ge geeft (naasten, vrienden, kennissen...), en mensen die op directe of indirecte wijze nuttig zijn voor U (uw loodgieter, de Chinese arbeiders die uw smartphone ineen draaien) ...

Mensen voor wie ge geen empathie hebt en mensen die niet nuttig zijn voor U, daar hebt gij toch geen affaires mee dat ze vermoord worden (of dat komt U zelfs goed uit he).

Maar, maar.... natuurlijk zijt ge daar tegen, in de mate dat ge dan geen argumenten meer hebt om moorden op uzelf, uw naasten, de nuttigen voor U tegen te houden. Dus ja, dat ge ergens ALS TOEGEVING akkoord kunt gaan met moorden wat in het algemener te belemmeren om te BELETTEN dat er moord op U, uw naasten, uw nuttigen zou gepleegd worden, dat is perfect te begrijpen. Maar het blijft een toegeving he. In de grond is het beter van die moorden te hebben, nee ?

Want moorden is de eigenheid van het leven he. Als gij wortels opeet vermoordt gij die. Als ge vlees eet vermoordt gij het varken dat ge aan 't oppeuzelen zijt. Als ge anti-biotica slikt, vermoordt gij bacterien met tonnen.

Doden is eigen aan het leven.

Laatst gewijzigd door patrickve : 4 december 2019 om 13:32.
Oud 4 december 2019, 13:31   #223
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik stel de vraag voor een vriend van mij he
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2019, 13:32   #224
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Kijk, er is geen enkele reden om de moord op een andere in de grond niet toe te juichen he. De enige uitzonderingen zijn mensen om wie ge geeft (naasten, vrienden, kennissen...), en mensen die op directe of indirecte wijze nuttig zijn voor U (uw loodgieter, de Chinese arbeiders die uw smartphone ineen draaien) ...

Mensen voor wie ge geen empathie hebt en mensen die niet nuttig zijn voor U, daar hebt gij toch geen affaires mee dat ze vermoord worden (of dat komt U zelfs goed uit he).

Maar, maar.... natuurlijk zijt ge daar tegen, in de mate dat ge dan geen argumenten meer hebt om moorden op uzelf, uw naasten, de nuttigen voor U tegen te houden. Dus ja, dat ge ergens ALS TOEGEVING akkoord kunt gaan met moorden wat in het algemener te belemmeren om te BELETTEN dat er moord op U, uw naasten, uw nuttigen zou gepleegd worden, dat is perfect te begrijpen. Maar het blijft een toegeving he. In de grond is het beter van die moorden te hebben, nee ?
ge wordt soft, Patrick. ... empathie, nuttig, naasten en uitzonderingen ... tssss
Oud 4 december 2019, 13:33   #225
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Verdraai de boel niet, jij wil jouw politiek correct dingetje opdringen als iets uiterst belangrijk voor de vrouwen... wat het, zeker op dit ogenblik, niet is...
Het is wel zo dat gij U hier heel druk zit te maken om te beletten van vrouwen wat meer vrije keuze te geven he.
Oud 4 december 2019, 13:34   #226
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ge wordt soft, Patrick. ... empathie, nuttig, naasten en uitzonderingen ... tssss
Ik ben een heel empathisch persoon hoor. Maar in beperkte kring natuurlijk. En ik heb heel hard mijn loodgieter nodig !
Oud 4 december 2019, 13:35   #227
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en dat geloof jij zelf...
Ik nam u voor slimmer dan dat en nog minder voor een regelrechte leugenaar...
Ik geloof dat niet zelf, ik weet dat het zo is.
Oud 4 december 2019, 13:39   #228
dpg
Banneling

Standaard

Citaat:

Mensen voor wie ge geen empathie hebt en mensen die niet nuttig zijn voor U, daar hebt gij toch geen affaires mee dat ze vermoord worden (of dat komt U zelfs goed uit he)..
Ge weet niet welke relatie die hebben tot uw looddgieter, altijd mogelijk dat die er na het verdwijnen van deze mensen de brui aan geeft en dan zit ge in de shit.
dpg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2019, 13:44   #229
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is wel zo dat gij U hier heel druk zit te maken om te beletten van vrouwen wat meer vrije keuze te geven he.
Hou toch op, de vrouwen hebben alle keuzevrijheid en kunnen zonder problemen voor de paar uitzonderingen die er zijn, zonder problemen naar Nederland gaan...
Of zijn ze daar misschien niet mans genoeg voor???
Hebben onze linkiewinkies nog een uit te buiten nest nieuwe 'armen' gevonden die absoluut moeten geholpen worden misschien, terwijl ze de echte arme en hulpbehoevende meer en meer, wegens geldgebrek en nog meer geldverspilling, in de kou laten staan???
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2019, 13:46   #230
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila Bekijk bericht
Ik geloof dat niet zelf, ik weet dat het zo is.
Oké, als dat zo is, dan is het ook zo dat de mensen beliegen, bedriegen en voor de zot houden de eerste en misschien de enigste taak nog is die la Belgique wil ter harte nemen...
Oud 4 december 2019, 13:47   #231
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ben een heel empathisch persoon hoor. Maar in beperkte kring natuurlijk. En ik heb heel hard mijn loodgieter nodig !
tenzij ge er een affaire mee hebt ... niks dat je niet zelf kan met een YouTube filmpje.
Oud 4 december 2019, 14:21   #232
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hou toch op, de vrouwen hebben alle keuzevrijheid en kunnen zonder problemen voor de paar uitzonderingen die er zijn, zonder problemen naar Nederland gaan...
En met een kleine wetswijziging kunnen ze in Belgie blijven.
Oud 4 december 2019, 14:23   #233
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
tenzij ge er een affaire mee hebt ... niks dat je niet zelf kan met een YouTube filmpje.
Jaja. Ik doe veel zelf, maar er zijn dingen die te moeilijk zijn hoor.
Trouwens, als ik mijn warmtepomp niet door een loodgieter laat installeren, kost ze mij dubbel zoveel want dan krijg ik er geen 7000 Euro subsidies voor
Oud 4 december 2019, 14:25   #234
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dpg Bekijk bericht
Ge weet niet welke relatie die hebben tot uw looddgieter, altijd mogelijk dat die er na het verdwijnen van deze mensen de brui aan geeft en dan zit ge in de shit.
Dat zegde ik dan ook. In de grond is het dus beter om een klein toegevingske te doen, en er schoorvoetend mee in te stemmen dat men wat minder gaat moorden...

Maar om op uw achterste poten te gaan staan omdat een onbekende vermoord wordt, dat is er toch ver over he.

Laatst gewijzigd door patrickve : 4 december 2019 om 14:25.
Oud 4 december 2019, 15:03   #235
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En als ze echt niet genoeg heeft met die 12 weken, hewel dat dan die paar onverantwoordelijke vrouwen die blijven bestaan toch gewoon naar Nederland trekken... Het is daar verdomme ook een EU land en je gaat mij toch niet wijsmaken dat ze daar op geneeskundig gebied er maar een soep van maken...
Marie, wanneer het hier kan, waarom moeten die vrouwen dan naar Nederland? Wat daar kan, zou hier ook mogelijk moeten zijn.
Het gaat ook niet om" onverantwoordelijke vrouwen " maar om vrouwen die niet onmiddellijk gemerkt hebben dat ze zwanger zijn. Omdat ze gewoon nog wat bloedverlies hadden en dit als menstruatie aanzagen bijvoorbeeld.
Of omdat ze het gewoon niet opmerkten...om allerlei redenen.
Waarom oordeel jij zo?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2019, 16:15   #236
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
En met een kleine wetswijziging kunnen ze in Belgie blijven.
Oh ja, ook als dat voor gevolg heeft dat de Vlaamse politici met elkaar over de grond rollen om hun gelijk...

Inderdaad kleine wetswijziging... Oerang Oetangs zullen ook niet tegenwerken hoor...
Oud 4 december 2019, 16:16   #237
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Jaja. Ik doe veel zelf, maar er zijn dingen die te moeilijk zijn hoor.
Trouwens, als ik mijn warmtepomp niet door een loodgieter laat installeren, kost ze mij dubbel zoveel want dan krijg ik er geen 7000 Euro subsidies voor
Dus zie je dat die subsidies gewoon verspilling zijn, niet voor jou maar wel voor de staat...
Oud 4 december 2019, 16:21   #238
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Marie, wanneer het hier kan, waarom moeten die vrouwen dan naar Nederland? Wat daar kan, zou hier ook mogelijk moeten zijn.
Het gaat ook niet om" onverantwoordelijke vrouwen " maar om vrouwen die niet onmiddellijk gemerkt hebben dat ze zwanger zijn. Omdat ze gewoon nog wat bloedverlies hadden en dit als menstruatie aanzagen bijvoorbeeld.
Waarom oordeel jij zo?
Nogmaals, ik oordeel daar zo over vandaag omdat voor mij vandaag er heel andere problemen zijn die moeten aangepakt worden... welke problemen ze onder het mom van om welke andere afleiding, weigeren aan te pakken...

Pakken ze die problemen vandaag wel aan, dan mogen ze voor mijn part morgen de abortuspolitiek aanpassen...

La Belgique moet hoogdringend orde stellen op zijn huishouden; op zijn uitgaven politiek en waarom maak ik mij daar druk in??? Hewel omdat indien la Belgique dat niet doet, als het niet morgen is maar dan overmorgen het altijd de kleine man, de meest behoeftigen, de armen, die ze nu zogezegd zo pamperen, zullen zijn die het zwaarste gelag gaan betalen...
Willen jullie zelfs misschien maar een nieuwe oorlog???

Ziet niemand dat in???

Laatst gewijzigd door marie daenen : 4 december 2019 om 16:25.
Oud 4 december 2019, 16:47   #239
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oh ja, ook als dat voor gevolg heeft dat de Vlaamse politici met elkaar over de grond rollen om hun gelijk...
Zo hoort het ook.
Oud 4 december 2019, 17:00   #240
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Waarom oordeel jij zo?
Omdat een abortus provocatus van 22 weken het in stukken scheuren is van het volgende:

Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be