![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, er is geen enkele reden om de moord op een andere in de grond niet toe te juichen he. De enige uitzonderingen zijn mensen om wie ge geeft (naasten, vrienden, kennissen...), en mensen die op directe of indirecte wijze nuttig zijn voor U (uw loodgieter, de Chinese arbeiders die uw smartphone ineen draaien) ...
Mensen voor wie ge geen empathie hebt en mensen die niet nuttig zijn voor U, daar hebt gij toch geen affaires mee dat ze vermoord worden (of dat komt U zelfs goed uit he). Maar, maar.... natuurlijk zijt ge daar tegen, in de mate dat ge dan geen argumenten meer hebt om moorden op uzelf, uw naasten, de nuttigen voor U tegen te houden. Dus ja, dat ge ergens ALS TOEGEVING akkoord kunt gaan met moorden wat in het algemener te belemmeren om te BELETTEN dat er moord op U, uw naasten, uw nuttigen zou gepleegd worden, dat is perfect te begrijpen. Maar het blijft een toegeving he. In de grond is het beter van die moorden te hebben, nee ? Want moorden is de eigenheid van het leven he. Als gij wortels opeet vermoordt gij die. Als ge vlees eet vermoordt gij het varken dat ge aan 't oppeuzelen zijt. Als ge anti-biotica slikt, vermoordt gij bacterien met tonnen. Doden is eigen aan het leven. Laatst gewijzigd door patrickve : 4 december 2019 om 13:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is wel zo dat gij U hier heel druk zit te maken om te beletten van vrouwen wat meer vrije keuze te geven he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof dat niet zelf, ik weet dat het zo is.
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of zijn ze daar misschien niet mans genoeg voor??? Hebben onze linkiewinkies nog een uit te buiten nest nieuwe 'armen' gevonden die absoluut moeten geholpen worden misschien, terwijl ze de echte arme en hulpbehoevende meer en meer, wegens geldgebrek en nog meer geldverspilling, in de kou laten staan??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, als ik mijn warmtepomp niet door een loodgieter laat installeren, kost ze mij dubbel zoveel want dan krijg ik er geen 7000 Euro subsidies voor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar om op uw achterste poten te gaan staan omdat een onbekende vermoord wordt, dat is er toch ver over he. Laatst gewijzigd door patrickve : 4 december 2019 om 14:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat ook niet om" onverantwoordelijke vrouwen " maar om vrouwen die niet onmiddellijk gemerkt hebben dat ze zwanger zijn. Omdat ze gewoon nog wat bloedverlies hadden en dit als menstruatie aanzagen bijvoorbeeld. Of omdat ze het gewoon niet opmerkten...om allerlei redenen. Waarom oordeel jij zo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inderdaad kleine wetswijziging... Oerang Oetangs zullen ook niet tegenwerken hoor... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Banneling
|
![]() Dus zie je dat die subsidies gewoon verspilling zijn, niet voor jou maar wel voor de staat...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pakken ze die problemen vandaag wel aan, dan mogen ze voor mijn part morgen de abortuspolitiek aanpassen... La Belgique moet hoogdringend orde stellen op zijn huishouden; op zijn uitgaven politiek en waarom maak ik mij daar druk in??? Hewel omdat indien la Belgique dat niet doet, als het niet morgen is maar dan overmorgen het altijd de kleine man, de meest behoeftigen, de armen, die ze nu zogezegd zo pamperen, zullen zijn die het zwaarste gelag gaan betalen... Willen jullie zelfs misschien maar een nieuwe oorlog??? Ziet niemand dat in??? Laatst gewijzigd door marie daenen : 4 december 2019 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |