![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Akkoord; hier is niemand die hen dat ontzegt maar LEZEN, dat zit er écht niet in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik denk als de ouders er naar kijken dat je een stuk van de uitleg over het probleem hebt.
![]() |
#226 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() PS Geloof jij ook nog dat de Sint morgen komt?
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Franstalige kant heeft daar iets minder last van want die Arabische kloeken kunnen van thuis uit veelal wel Frans. Maar de Belgische paspoorten worden hier uitgereikt bij ieder pak koffie in de Aldi. De label dekt al lang niet meer de inhoud. De Vlaamse kinderen zijn in veel scholen zelfs niet eens meer voor 50% Vlaams kinderen. Wel zitten er tegenwoordig zo een dikke 50 % Analfabeten. De koran wordt hun voorgelezen want zelf kunnen ze het niet. En dat levert zo van die idioten op die lullen over de wetten van Allah zijn de enigen echte. Veel verrijkend vind ik er in ieder geval niet aan hoor. Laatst gewijzigd door Garry : 5 december 2019 om 07:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En heb je er als is over nagedacht? Dat is een Turk en die heeft zwarte als knecht. Komen ze dat ons hier verwijten. ![]() ![]() ![]() Nu, daar is eigenlijk maar één oplossing voor hé, overal de zwarten werknemers ontslagen want dat zijn allemaal knechten. Laatst gewijzigd door Garry : 5 december 2019 om 07:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#230 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb het simpeler gehouden. Ik heb het gehad over een nieuwe WC-pot waarin een toegang zat voor een hoge druk spuit die naar believen uw achterwerk kon afspuiten. Spaarde meteen al een hoop papier en dus bomen. Je kon een tweede kanaal aanbrengen om uw haar nadien te föhnen. Van de Perpetum Mobile ben ik wijselijk afgebleven want daar stond mijn kennis nog niet volledig op punt. Daarbij wist ik bij voorbaat dat mijn makkers toch niet zouden mee kunnen. En nu? Mocht ik nog een kans krijgen dan zou ik het hebben over waterstof en zijn mogelijkheden. Maar over iets wat mogelijk is mag de gewone man niet praten. Het is wachten tot er iemand rijk genoeg is om de olie-baronnen uit te kopen. Maar we weten het. Wij als ouders zijn wel slim. Hoe het met onze kinderen gaat is ons probleem niet. En als het wel ons probleem is dan vertellen we hen wel dat het normaal is dat de gebraden vogels door de lucht vliegen. PM: Wat die Perpetum Mobile betreft ben ik nog steeds niet klaar. Die werkt op basis van zwaartekracht! Mijn onrustwekkende vraag is wel wat er zal gebeuren als we de zwaartekracht hebben opgebruikt. Vliegen wij dan automatisch naar de hemel? Of moeten we het vliegend tapijt van Ali Ben Salad; zoon van Sidi del Mocca; gebruiken? Allemaal vragen dus waarmee ik nog worstel. En nu moet ik efkes afremmen want ik voel weer "Vurige Tongen" in mijn kop. Mijn hersens krijgen weer warm. Onrustwekkend misschien maar dat betekent toch dat ik hersens heb. Dat kan iedereen niet zeggen. ![]() Waarover ging deze topic? Och ja; over de schoolresultaten van onze jeugd. Als Pa over zijn PC's uitgepraat geraakt zullen we over die schoolresultaten eens beginnen. Als de problemen van de Kempische steenkoolmijnen niet opnieuw spelbreker worden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als men te weinig Nederlands kent, zal men wel meer Nederlands leren. Moeilijk, hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Banneling
|
![]() Misschien ligt daar wel net het probleem en dient er iets aan te worden gedaan. Zoals: ook laten lezen op al die dingen ipv té rigide bezig zijn met schermtijd.
Laatst gewijzigd door Guinevere : 5 december 2019 om 12:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Banneling
|
![]() Nee, eerder ketnet of YouTube kanalen voor kinderen.
Laatst gewijzigd door Guinevere : 5 december 2019 om 12:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ooit was er een TV-programma waarbij twee studenten jounalist speelden en bij jongeren hun kennis onderzochten voor wat betrof bijzondere feiten uit het dagelijks leven. De antwoorden waren hilarisch. Feitelijk zou zulkdanig programma wekelijks een half uurtje zendtijd moeten krijgen; vooral in de scholen. Misschien zou dat helpen? Ze mogen voor mijn part die jongeren een nikab over hun kop trekken; kwestie van hun privacy te garanderen. Dan hebben we ten minste iets op TV waarmee kan gelachen worden. Zeker weten dat sommigen van die jongeren met zichzelf gaan lachen. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 5 december 2019 om 12:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kennis van het Nederlands is al pover, dat van het Frans straks onbestaande en hun Engels zou dan ok zijn? Kunnen ze daarmee in een bedrijf terecht waar enkel het Engels gebruikt moet worden? Laatst gewijzigd door andev : 5 december 2019 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En men zal meer Nederlands leren als geld, huisvesting, kindergeld enz niet zomaar meer naar hun kop gegooid worden. Gewoon onze grens over en het broodje is gebakken? En de ondergang van onze landen ook... Met allah ackbar roepen zullen ze geen eten hebben straks. Laatst gewijzigd door andev : 5 december 2019 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze in de 3de graad v.h. middelbaar komen, hebben ze in (bijna) alle richtingen lessen Engels. Het is daar dat ze goed Engels leren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |