![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
NERGENS maar dan ook NERGENS stel ik dat mijn normen belangrijker zouden zijn. Ik wij net op het subjectief karakter En je verder cryptische tekst lijkt me gewoon een volgende poging om me van alles in de schoenen te schuiven. Als ik het zowat overschouw gedurende de hele periode dat ik je ken dan ben jij toch wel de grootste bleiter die vindt dat alles en nog wat naar jouw normen dient gezet te worden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het verschil is dat het hier om bleiters gaat... Citaat:
Zijn daar enquêtes over? Of wordt er misschien een hetze gevoerd... Of misschien zijn het super Calimero's.
![]() |
![]() |
#223 | |
|
![]() Citaat:
Diplomatieke incidenten met een land of 4. Tiens, waarom gebeurt het daar niet...
![]() |
![]() |
#224 |
|
![]() Als het jou uitkomt dus...
Anders niet.
![]() |
#225 | |
|
![]() Citaat:
Of ben je aan je duim aan het zuigen geweest?
![]() |
![]() |
#226 |
|
![]() Dan ben je weeral gedraaid met de wind.
![]() |
#227 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijft nog dat je humor hebt en humor Da's ook iedereen zijn eigen meug Ik kan me niet inleven in Aalst Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat noemt men een stimilussubstitutie..condensionering dus Heeft weinig te maken met assiociaties eerder het omgekeerde |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De zigeuners zijn ook vandaag nog op grote schaal slachtoffer van vooroordelen en erger. Die mogen wel méér ondergaan dan wat karikaturen in een carnavalstoet. In tegenstelling tot 'de Joden' beschikken de zigeuners echter niet over een eigen land, noch over een lobby in de VS, noch over een goed georganiseerde bleiters-brigade wereldwijd.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
|
![]() Citaat:
Je zei toch dat we moesten rekening houden met de gevoeligheden? Blote tetten zien en denken dat het verfijnd is, lijkt mij toch wel een Pavlov reflex.
![]() |
![]() |
#230 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft ook te maken met 'fatsoen' of niet soms ? Toch bij ons. In Rio kan dat mss anders liggen. Citaat:
Ik mag dus de liefde gaan bedrijven in een drukke straat. De wet die me dat verbiedt, heeft dus geen belang ? Maw, de wet beperkt me in mijn vrijheid... Rare gedachtengang die je er op na houdt...
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 24 februari 2020 om 01:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leg dat eens uit als je wil ?
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan moet u maar eens die wet geven die "fatsoen" definieert en daar ook strafbepalingen in voorziet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och jantje, je maakt vorderingen.
Je stelt een vraag en de volgende posting geef je zelf al het antwoord. Nu nog een antwoordje op al de andere openstaande vragen en mss komt het nog goed. ![]()
![]() |
#235 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() EEN BLOEMLEZING: ... die zowat de essentie van de topic weergeeft.
![]() Schrijnend is wel de reactie van de nationale Belgenlandse eerste minister. Dat madammeke zorgt op haar eentje voor extra stemmen pro 't Vloms streven naar een verkleinde parochie onder de kerktoren van Ilse. De vlonderaars gaan de joden nog moeten bedanken: Kjoe content! ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 24 februari 2020 om 02:57. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is verbazend dat er naast de Joodse genocide nergens over die soldaten gesproken wordt die van alle hoeken van de wereld zijn gekomen voor onze vrijheid te herstellen. Hoeveel doden tellen zij in de voorbije wereldoorlogen? Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 24 februari 2020 om 07:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een gezeik allemaal over die joden uitbeelding.
Men trekt toch alleen maar in 't belachelijke als het over lachwekkende zaken gaat zaken. Dat die Joden er mee geconfronteerd worden dat ze in princiepen het jaar door in carnavalspakjes rond lopen en dat ze daar zelf een probleem mee schijnen te hebben, dat is dan hun zaak. Wie er voor zorgt dat hij niet uit de toon valt heeft dat probleem niet. En dan dit; Heeft er iemand zoveel heisa gemaakt rond de film van Louis de Funès "Les Aventures de Rabbi Jacob"? Toen bleef het stil uit alle windrichtingen. https://www.youtube.com/watch?v=Jl5cI7lTLTI Laatst gewijzigd door Garry : 24 februari 2020 om 08:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slechte wereldwijde reclame voor België en voor Vlaanderen in ieder geval heel die carnaval in Aalst. Zoveel is alvast zeker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien net een goei zaak. Als Aalst als het grootste antisemitisch en racistisch nest ter wereld wordt beschouwd mijden de joden, asiel- en gelukzoekers onze stad en krijgen we ze weer voor ons, autochtone Aalstenaars
Laatst gewijzigd door Skobelev : 24 februari 2020 om 08:12. |
![]() |
![]() |