![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Politieke uitspraken prins Filip Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen terecht i.v.m. de politieke uitspraken van prins Filip in het weekblad Story. |
Bekijk resultaten enquête: Welke wet verbiedt de kroonprins uitspraken te doen? | |||
Geen, uiteraard |
![]() ![]() ![]() |
33 | 70,21% |
De Grondwet, ik ben een domme separatist |
![]() ![]() ![]() |
6 | 12,77% |
Een wet, ik ben immers een domme flamingant |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,13% |
Ik ben zielig en ik haat België, maar ik weet het niet |
![]() ![]() ![]() |
7 | 14,89% |
Aantal stemmers: 47. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#222 |
Banneling
|
![]() Omdat de koning moet borgstaan voor de eenheid van het land, doet de flipper uitspraken die het Vlaamse en het Waalse volk nog verder uiteendrijven.
|
![]() |
![]() |
#223 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#224 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#226 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
de overheid heeft nu sterk te maken met een value overload : er worden meerderheden gevonden voor doelstellingen die onmogelijk samen kunnen gerealiseerd worden. ik twijfel er bijvoorbeeld niet aan dat u een meerderheid zal vinden die belgie wil blijven behouden, maar van de andere kant twijfel ik er niet aan dat ik een meerderheid vindt die tegen de waalse misbruiken in de sociale zekerheid en tegen de structurele aard van de transfersts is. verder zou ik eens een referendum willen organiseren over het behoud van belgie, maar wel een referendum met stemrecht. we zullen dan eens zien hoeveel % van die zogezegde belgicisten bereid is om smorgens op te staan om het land te redden. |
|
![]() |
![]() |
#227 |
Parlementslid
|
![]() 1. ELKE peiling is subjectief: zelfs enquêtes waarbij vele honderden mensen ondervraagd worden 2 dagen voor een verkiezing verschillen heel wat procentjes met de verkiezingsresultaten
2. veel hangt af van de ondervraagde groep: een grootschalige enquête in Namen zal bijvoorbeeld een heel andere uitslag tonen dan mocht men die in Antwerpen afnemen 3. een andere factor is de vraagstelling: - jouw vraagstelling in deze poll alleen al: "je bent een domme separatist", "je bent een domme flamingant" en "je bent zielig en haatdragend" is nu niet bepaald een onpartijdige vraagstelling - een andere poll van een BUBbelke waarin hij om de uitslag te verkleuren geen optie "ik ben separatist tot na Vlaamse onafhankelijkheid" in zijn keuzes stak - gelijkaardig aan het vorige zijn bv. de 'Helden van 2004', georganiseerd door de vtm, je kan 100 bekende Belgen kiezen, van politici, presentatoren en sportlui tot zelfs deelnemers aan een programma, maar er is geen spoor van VB-ers of personen die toenadering zoeken tot het VB (JM Dedecker, Hugo Coveliers, Ward Beyssen,...)
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#229 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#230 |
Banneling
|
![]() En ons kleuterke stelt weer geen vraag.
Wat hapert er Brunotje? |
![]() |
![]() |
#231 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#232 |
Banneling
|
![]() Dus er hapert wat met je Brunotje. Dat is dus duidelijk.
|
![]() |
![]() |
#233 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
bijvoorbeeld : wanneer een meerderheid der vlamingen tegen de splitsing van belgie is en er een andere meerderheid is die voor de splitsing van de sociale zekerheid is heb je problemen en dus een value overload. beide democratische meerderheden kunnen niet worden aanvaard aangezien door de uitvoering van de ene doelstelling de andere niet kan uitgevoerd worden. een splitsing van de sociale zekerheid impliceert immers een splitsing van belgie (cfr ps standpunt) en vica versa. |
|
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]()
#236 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een meerderheid van Belgen of een meerderheid van hun zogenaamde 'vertegenwoordigers'?
Of mogen de Belgen daar binnen een kwart eeuw over bevraagd worden in een referendum?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 8 december 2004 om 16:17. |
![]() |
![]() |
#238 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#239 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#240 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien ligt uw debatschaal ver onder nul want je debatteert niet en stelt enkerl idiote vragern. Je komt in aanmerking voor idioot 2004. Laatst gewijzigd door Pieter de Coninck : 8 december 2004 om 18:41. |
|
![]() |