![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Toch niet. Patrick reageert uiterst rationeel : hij wil géén bestuur, en als er dan toch eentje moet komen liefst de meest incompetente oelewappers zodat de boel zeker naar de knoppen gaat. Dan is een stem voor het VB de rationele keuze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu is het wel zo dat ik *sommige* affiniteiten heb met wat het VB vertelt, vooral dan wat islamieten betreft, en wat Belgie als staat betreft. Maar ik wil die mannen niet aan de macht he. Ik wil NIEMAND aan de macht. Laatst gewijzigd door patrickve : 13 juli 2020 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Het beschouwen dat een vrouw gewoon maar een leghen is en dat er een levend wezen in haar buik zou zitten dat rechten op haar heeft, is totaal van de pot gerukt." Welja. Als je denkt dat "het levende wezen dat in die vrouw zit, recht heeft op haar lichaam als broedkast en die broedkast haar bek moet houden en broeden" DAN neem je dus die vrouw voor een leghen die enkel broedkast mag zijn voor dat wezen dat daarin zit he. En DAT vind ik van de pot gerukt. Als ik dus vind dat "een vrouw voor leghen nemen, van de pot gerukt is", dan zie ik niet goed in hoe ik hiermee zou bevestigen dat ik vrouwen leghennen vind. In tegendeel. Die zin was wel degelijk juist geschreven. Abortus verbieden vanaf een zeker moment is dus wel degelijk vanaf dat ogenblik vrouwen herleiden tot broedkasten die hun bek moeten houden en broeden. Laten we wel wezen he: zo een late abortus is niet echt iets om toe te wensen. Hoe vroeger hoe beter natuurlijk en nog beter is van het te vermijden. Het kan best traumatiserend zijn. Maar het is niet aan anderen om die vrouw zoiets te verbieden: iemand die het trauma van een late abortus wil op zich nemen, zal wel goeie redenen hebben, en eerlijk gezegd, het is dan veruit beter dat die kleine er niet komt. Laatst gewijzigd door patrickve : 13 juli 2020 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar in feite hoop ik op een blijvende onmogelijkheid tot coalitievorming door een groot, maar niet TE groot VB en een cordon. Je hebt trouwens perfect gelijk, het is ook waarom ik een Trump aanhanger ben, omdat de cordon optie niet bestaat in een presidentieel regime. Laatst gewijzigd door patrickve : 13 juli 2020 om 16:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och, het voornaamste probleem is de depenalisering. Ik vermoed dat ze dat eruit gaan halen en eventueel de reductie van de bedenktijd ook. En dan zal het wel passeren, eventueel na de vakantie.
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vrouw heeft mogelijkheden zat om ZELF te voorkomen dat ze als broedhen dient. Doet ze dat dan is er zelfs geen abortuswet nodig want dan wordt ze niet zwanger.
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja men denkt dat er dan naar hartelust geaborteerd gaat worden, maar dat is niet zo. Geen enkel serieus ziekenhuis gaat voorbij de 18 maanden abortus uitvoeren.
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een buurvrouw werd destijds in mijn bijzijn verweten dat haar geaborteerd kind in haar (ouderwets) toilet lag. Er is altijd wel iemand die de omerta aan zijn reet lapt. Maar ook dat zal niet gestraft worden als de blauwe kontenkruipers van Grand Bouche hun slag thuis halen. Het gevolg zal zijn dat Bruno en Panda hun droomcoalitie in hun gat kunnen steken.
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kleine groep vrouwen die om eender welke reden voorbij de deadline van 12 weken zijn gaan gewoon naar nederland. Perfect legaal trouwens. Als de verruiming van de wet er niet komt, zal die bestaande praktijk gewoon blijven bestaan. Netto saldo aan verschil in aantal geaborteerden zal dicht tegen het getal nul liggen. Het aantal vervolgden ? Dat is nu nul, en dat zal nul blijven. Enkel jammer, en ook mensonwaardig, dat dat abortus-toerisme gewoon gaat blijven bestaan in die optiek. Maar als dat hetgeen is dat de Paapse alliantie van het Nieuw Ethisch Reveil, het Legioen voor Fatsoen & de Brave Katholieke Moeders willen, dan kunnen ze dat krijgen hee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat staat nu eigenlijk in het wetsvoorstel over abortus? Laatst gewijzigd door Jakko : 13 juli 2020 om 17:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Maar wat zitten ze nu over dat abortus gedoe te zeveren. Laat het gewoon zoals het is en bekijk dat later als andere problemen opgelost zijn. Maar zo snugger zijn die kleuters niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je weet evengoed als ik waarom. Daarvoor hoef je je maar af te vragen waarom kleuter Grand Bouche de abortuswet als splinterbom gebruikte.
![]() |
#236 |
Minister-President
|
![]() Of zou het kleuter Coens geweest zijn? Er waren helemaal geen afspraken gemaakt om het uit het parlement te halen volgens Bouchez.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|