![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat denk je zelf ? Wil je nog werken, en wat zou je kunnen en willen doen ? Ik ben zelf nog van werk veranderd boven de 50, zonder loonverlies. Dus als je uw kennis bijschaaft ben je als oudere nog steeds inzetbaar. Laatst gewijzigd door stuyckp : 15 oktober 2020 om 08:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Banneling
|
![]() Ik heb een collega (dr.) die 1000 euro heeft mogen inleveren toen em begon te werken. 45+. En ik hoor dat steeds meer en meer bij hooggeschoolden dat die mogen inleveren.
Laatst gewijzigd door Tavek : 15 oktober 2020 om 08:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben in 2012 door de rechtbank invalide verklaard, na een paar jaar procederen tegen het FOD, ik kan niet meer werken. Daar waren ook grappige momenten bij, zoals het medisch verweer van de FOD dokter, die beweerde dat ik geen invalide was omdat ik bij de VDAB ingeschreven stond, wat gewoon een leugen was om te beginnen, omdat de psycho-sociale dienst van de VDAB mijn dossier afgesloten had vermits ze voor mij niets meer konden doen. Volgens die mensen kan ik ook niet meer werken. Je hoort dan de rechter tegen de advocaat van het FOD uitleggen dat al dan niet ingeschreven staan bij de VDAB niet bepaald of dat iemand wel of niet invalide is. Het medische onderzoek zelf van de FOD dokter bestond uit een paar vragen zoals, hebt u thuis een douche, kan u een biefstuk bakken en hebt u al eens naar een film gekeken op een computer. Met andere woorden, een farce in plaats van een onderzoek. De diagnose van mijn huisarts en mijn psychiater werden door de FOD dokter van tafel geveegd, omdat, in haar eigen woorden, ze de diagnose niet begreep. Was een lijdensweg eerlijk gezegd. Het FOD gaat vanaf dag één dwars liggen en lacht u vierkant uit.
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat heb ik reeds meerdere malen gepost. Er zijn zelfs hooggeschoolden in een leidinggevende functie, die een lager loon hebben dat hun laaggeschoolde onderschikten. Heb zelfs IR van 58 gekend die de keuze kregen loon inleveren of oprotten en vervangen worden door een bachelor of een pas afgesturdeerde master. Hij heeft zich laten ontslagen en heeft nu zelfs een hoger inkomen dan toen hij werkte. Net dankzij de mogelijkheden die ik hier heb aangetoond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is geen reden om niet te kunnen werken, 99% van onze politici zijn psycho-sociale mindervalide. 80% van de cipiers in de gevangenissen en asielcentra zijn psycho-sociale mindervalide. 95% van het personeel van de NGO's zijn psycho-sociale mindervalide. 50% van de vrachtwagen chauffeurs zijn psycho-sociale mindervalide. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het kort, ik ben niet alleen ASS, ik ben ook fysiek niet meer in staat om te werken o.a omdat mijn hart voorkamer soms maanden aan een stuk fibrilleert, zoals nu ook het geval is sinds juni. Om nog te zwijgen van mijn rug en nek problemen.
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar er zijn jobkes die je van huis uit kan doen en iets mee kan bijverdienen. Heb zo zelf een tijdje vertaal werk gedaan voor een advocaat, de mens is spijtig genoeg al enkele jaren overleden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn schoonvader zijn been was geamputeerd en zolang die nog leefde moest die jaarlijks laten controleren of dat been niet teruggroeide. De wachtkamer zat vol mensen die duidelijk een migratie achtergrond hadden, en waar ogenschijnlijk niks aan mankeerde. Positieve discriminatie. VB wordt scheef bekeken met eigen volk eerst, maar persoonlijk vind ik niks mis met die boodschap. Die kan ik echt niet racistisch noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat had ik als autist precies niet begrepen.
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat wil niet zeggen dat die niets mankeren. En het is niet omdat je een been kwijt bent, dat je niets meer kan. Ken er die 2 benen kwijt zijn, maar nog wel rotsklimmen en parachute springen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die leer je niet meer om met een computer te werken op 45 jarige leeftijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar die moet tegen mij niet komen zagen en klagen. Mijn eigen oudste zoon heeft bij een arbeidsongeval een onderbeen verloren. Heb hem toen vlakaf gezegd, ene houten poot er onder en je kan gewoon verder. Mijn evenwichtsorgaan en gehoor kunnen ze niet vervangen, zal dus verder moeten zonder. Mijn concentratievermogen kunnen ze niet vervangen, zal dus verder moeten met minder. Mijn verlies aan korte termijngeheugen kunnen ze niet vervangen. Ik ben zelf een tijd lang rolstoelgebruiker geweest. Door een eigen dwaasheid en stommiteit heb ik een tijd een verlamde arm gehad. Ik heb een kapotte rug door mijn eigen roofbouw en stoerdoenerij. Klaar, dat van het verdwenen been zie je, maar maakt het niet erger dan de zaken die je niet ziet. Vloek, slik en ga verder met je leven. Sta terug recht en pas je aan, dat is het enige wat die mensen van mij te horen krijgen. Er zijn mensen die erger hebben en er niets aan kunnen doen en veranderen. Wat ze hebben het verstandelijk vermogen niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |