![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af of Jos Gheysels en co nog met zichzelf kunnen leven na wat ze over ons hebben afgeroepen.
EDIT: 30 tot 50 Turkse jongeren zouden enkele dagen gelden een kerk in Wenen hebben aangevallen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 2 november 2020 om 22:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neenee, Joden worden alleen aangevallen door Nazi's, u weet wel, de Vlaams Belangers van daar
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zal wel iemand afkomen met een grafiek die aantoont dat islam terrorisme de laatste 500 jaar te verwaarlozen is tegenover andere terroristische motieven.
![]() |
#226 |
Europees Commissaris
|
![]() Zei er iemand jaren dertig?
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kruistochten en zo.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Banneling
|
![]() Sky news rapporteert dat ze Turks spreken. Er gaat zelfs een video de ronde waar je een van die mannen iets hoort roepen. Alleen weet ik niet wat.
Ottomanen! In Wenen ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zouden de muzels denken dat ze dan toch gewonnen hebben?
![]() |
#230 |
Banneling
|
![]() Ze hebben zich overgegeven:
https://twitter.com/Birbuketgokyuzu/...73774637572098 Enkele zijn ook neergekogeld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Enkele dagen geleden was het Frankrijk zijn eigen schuld volgens sommigen.
Nu heb ik begrepen dat Oostenrijk de laatste tijd gewoon braafjes is geweest, dus wat is hier het excuus? |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brussel zal nu wel spoedig volgen.
![]() |
#236 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1) Dat ze zichzelf opblazen , prima zelfs , maar onschuldige mensen meenemen , WTF !!!!
2) Wat is er in hemelsnaam fout aan een seculiere staat ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Principieel gezien zou ik die 'menselijke behandeling' zelfs weigeren, ook al zou ik daar wettelijk recht op hebben.
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 2 november 2020 om 22:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is mijn recht.
![]() |
![]() |
#240 |