![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want dan heeft u gelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is enkel de subjectieve inschatting van gevaar waarop je op verschillende wijze kan op reageren. Als de reactie instinctief wordt, in reactie op gepercipieerd gevaar, dan haalt het weinig uit om de mens te vervolgen. De rechtszaak nu is enkel een boodschap van de staat aan de bevolking, bang en onderdanig blijven, u niet verweren.
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Groen voor de natuur? Dat zijn ecologische racisten/fascisten. Geen enkele uitheemse soort, fauna noch flora, mag hier van die groene bende voet aan grond zetten. Kijk maar rond wat een drastische maatregelen ze aanprijzen en uitvoeren om elke exoot uit te roeien. En dan zijn wij de extreem-rechtsen...
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een beetje factuele en niet emotionele beschouwingen:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/11...n-als-sporter/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vergelijk met de Noord-Afrikaan in Brussel een tijd geleden, die het wapen van een politieagent afpakt en er mee verdwijnt, die kreeg een werkstraf. Kwestie van de prioriteiten van het rechtswezen te kennen.
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Banneling
|
![]() De jogger die vorige week het hondje Dribbel doodstak in Waasmunster is opgepakt en weer vrijgelaten. De man van 43 uit Lokeren heeft de feiten bekend. Opvallend: de dader is natuurliefhebber en volgens vrienden en familie een erg rustig type. “Hij is wel bang van honden”, zegt een goede vriend aan TV Oost Nieuws. De jogger is vrij onder voorwaarden
Dit heb ik gevonden. De man was bang van honden. Die angst kan extreem zijn en zijn handelen verklaren. Ik zeg al vanaf het begin, dat die man waarschijnlijk al eerder gebeten is. Op Vtm : Wat is er precies gebeurd? Ruim een week geleden was een vrouw in Waasmunster, in Oost-Vlaanderen, op pad met haar hondje Dribbel, toen ze een jogger kruiste. De kleine jack russell liep even mee met de jogger, tot de man een scherp voorwerp bovenhaalde, het dier neerstak en daarna verder liep. Het hondje stierf ter plaatse aan zijn verwondingen. Volgens die media lijkt hij echt geen reden te hebben gehad. Die man deed het in zijn broek voor een klein hondje. Laatst gewijzigd door stuyckp : 24 november 2020 om 10:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken mensen met honden en die vinden dat ook effectief. Er zijn er zelfs die hun hond zoenen. Verschrikkelijk vies is dat. Overigens als je een hond hebt, en je gaat met 2 werken buitenhuis. Dat kan je zo'n beest niet aandoen. Dan zit die de hele dag alleen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#229 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik pleit ervoor dat alle honden consekwent aan de leiband worden gehouden. Er zijn hondenweides en daar mogen ze los rondlopen. En die weides kunnen best groot zijn. Groot genoeg om met uw hond met een stok te spelen. Laatst gewijzigd door stuyckp : 24 november 2020 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook niet omtrent de regelneverij van een site binnen jouw geliefde Belgische wetgeving. Ik betwist ook niet dat de Pol.be eigenaar werknemers met Th. de Torquemada inquisiteur-privilegies mag uitrusten. Ik vroeg naar de expressie van je allerindividueelste emotie en die is duidelijk. Niet mijn ding, da's duidelijk ook... & mijn recht.
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar in wezen zeg je dat je dat jij daar geen schrik van hebt, dan zijn we weer terug bij de subjectieve inschatting.
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hond die voor je voeten loopt als je aan het joggen bent is ook niet plezant. Voor je het weet val je met je façade op de boordstenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ASS toestanden weet je wel.
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dan geef je die hooguit een schop tegen zijn pens, en in dit geval vliegt zo'n keffertje vijf meter verder.
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn deelneming heb je. ![]()
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 24 november 2020 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleszins, ik ben hier van januari 2006 en heb ooit één keer gedriehoekt en ik had er onmiddellijk spijt van.
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij heeft zogezegd schrik van honden, maar ik vind nochtans dat er meer lef nodig is om een mes te trekken en die hond te lijf te gaan dan hem "en passant" een sjot te geven.
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() alleszins eerder dan een paar messteken.