![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben ooit eens aangesproken door twee flikken die mijn pas wilden zien. Zomaar. Zonder iets gedaan te hebben. Ik zat gewoon op een bankje in de hal van het centraal station in Antwerpen, en daar komen 2 flikken mijn pas vragen.
Ik heb die laten zien, en die zijn dan terug weggegaan. Ik heb niet geweigerd om de pas te tonen, en heb ze niet uitgescholden voor fascisten, of de omstaander opgeroepen om verzet te plegen. En dus was het niet nodig om geweld tegen mij te gebruiken. Dus, voil?* ik heb al iets gelijkaardigs meegemaakt, maar door gewoon en normaal te blijven is daar niks ergs gebeurd.
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar ook dat Vlaanderen nooit een eigen staat heeft gehad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar zit natuurlijk het meest cruciale probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In deze periode, dus dit jaar en volgend jaar, toch wel lange periodes voor jonge mensen. Voor mij ook
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel iemand die denkt dat hij ‘speciaal’ is en meer mag dan anderen doet zoiets. Op het filmpje was trouwens goed te zien dat ze de politie zat uit te dagen terwijl die normaal hun werk deden.
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar heb ik een zeker begrip voor, ik was vroeger ook een zware uitgaander. Raar genoeg heb ik altijd een hekel aan kerstdag en Nieuwjaar gehad omdat ik het artificieel vind.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze mensen zaten gewoon wat te drinken.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou zelf niet anders hebben gedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat er daarna echt gebeurd is weten we niet want die delen van de video heeft ze weggeknipt.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 22 december 2020 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom zijn soldaten in veel landen tegenwoordig verplicht op duidelijk illegale orders niet op te volgen. Doen ze dat toch dan kunnen ze persoonlijk verantwoordelijk gesteld worden voor hun daden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het dan nog maar over gewoon samenkomen met vrienden, relaties maken, samen ergens naartoe gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. Maar als het een gemaskerd bal is, dan krijgt ge korting op de boete.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat niet belet dat ik er heimelijk plezier in vind dat dat wijf haar reukorgaan een deuk kreeg.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De politie & het parket vertellen een ánder verhaal dan de betreffende familie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge hebt chance dat dat hier geen real life café is, want ik heb al voor minder gevochten. Da's wel lang geleden, in kilo's, in soepelheid, in kracht en in gebrek aan ervaring.
![]() |
![]() |