![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Banneling
|
![]() Véél ex-oostblokkers hebben een probleem met het nieuwe millennium,
Dat maakt dat ze een probleem hebben met 'nieuwe' groepen zoals holebi's en vreemdelingen, in feite vergelijkbaar met het vlaanderen van de jaren '50, kleinburgerlijk & hypocriet Ondertussen durft /wil niemand hier nog een holebi stigmatiseren... |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1)Niet iedereen vindt verandering automatisch een verbetering. 2)We verwarren respect voor mensen uit bepaalde groepen met het normaliseren van bepaalde zaken en met het afstaan van macht aan die groepen. 3)In het verlengde van 2: we hebben zeggenschap over onze taal, cultuur en geschiedenis afgestaan in naam van de strijd tegen racisme e.d.m.. Daardoor hebben we onze eigenwaarde ondergraven. Het oordeel van de geschiedenis zal hard zijn over de huidige generatie politici en opiniemakers.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu kun je discussiëren waarom dat zo zou zijn, maar de doorgeslagen tolerantie heeft er zeker iets mee te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Steeds meer illegalen aan de grenzen: Hongarije verlengt migratienoodtoestand
Uit de tekst: Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten wij naast Hongarije ook dit even 'bestuderen?"
De vrouw die de stoel 'ingepikt' heeft van Salvini, die ziet het dan weer zo. Italiens Innenministerin Lamorgese: „Immobilien für die Migranten beschlagnahmen“ Nu zit Lamorgese op de zetel van Salvini. Zij en haar volgelingen hebben de oorlog verklaard aan Italië en de Italianen?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of de anderen in de EU dit gaan toelaten dat lijkt mij twijfelachtig ondanks hun gelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Orbán: Het Westen is een gijzelaar van het idee van een “open samenleving”
Uit de tekst: Citaat:
p.s. Gezamenlijk tegen illegale migratie: Praag ondersteunt het grenshek van Litouwen met € 530.000,- BRON Daar blijft men nog beleefd met alleen de 'illegale migratie' te willen aanpakken. Hoe test je dat eigenlijk, wie zitten er bij de migranten en illegale migranten tussen verweven die meer dan een gevaar zouden kunnen betekenen? Uit de tekst: Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo, lul ik maar een keer tegen mezelf verder ...
![]() Hongarije zal zijn waarden verdedigen, zei minister van Justitie Judit Varga Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Miaauw miaauw namastiaauw Libro;9766743]Enkele dierlijke bedenkingen: 1) elke soort vecht tot de dood voor het behoud van de eigen soort, zelfmoord en zelfdiscriminatie kennen dieren niet ok, en ik ben nu meer dier dan mens en ik voel mij veel beter, natuurlijker. 2) google mieren maatschappij, ongelooflijk, en het is 100 % Darwinistisch. 3) het eigen blanke RAS en VOLK aan de duivels verkopen, bloot, met benen nat en wijd hahha hahha dit is de Linkse lobotomie, decadentie, collectief maar zelfmoord plegen is een linkse hersen ziekte, psychische stoornis. 4) Ik geef Victor Orban 100 % gelijk en in mijn eigen multiculturele model moet eea harder aangepakt worden maar wetenschappelijk verantwoord en ik moet doorwerken om het eerste boekje hierover te publiceren. Met hardere exacte analyses, dierlijke visies ok, ik ben meer dier nu, bruine koelie aapje. En apen zijn toch slim. Heel gek, ik merk nu echt dat aapachtige visies zo super kunnen zijn en simpel en toch superslim en doordacht. Apen wijsheid is toch HOGER dan de HOOGSTE boomtoppen. 5) TIP kijk naar de natuurserie Macro Worlds, insecten in koude gebieden op tv, dan begrijp je hoe Dharti Maata werkt, Moeder Natuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het hele 'verhaal' ging nog verder zelfs ... Citaat:
Citaat:
Begint het door te dringen in sommige landen of zie ik dat verkeerd? "Letland is het land van het Letse volk. Wij willen dat Letland ook over 100 jaar nog het land van het Letse volk is" Italië Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 september 2021 om 18:46. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Viktor Orbán heeft de Europese Commissie schaakmat gezet: Hij redt zich ook zonder NRRP-gelden
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Viktor Orbán: De V4-landen kunnen de toekomst van de EU succesvol vormgeven.
Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Kan 'men' hem bij zijn denkpiste ongelijk geven?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 oktober 2021 om 00:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De wereld is een gekkenhuis en we hebben de gekken de sleutel gegeven.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Same shift, different story. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel ik mij de vraag: "Wie zijn de gekken? Wie zijn de psychopaten?"
Zij die van einde ende verre komen? Gesleuteld zal er aan het probleem zeker moeten worden. Laten wij Petrus even oproepen om het allemaal terug in goede banen te leiden. Lijkt mij een héle lijdensweg zoals het er op huidig ogenblik voorstaat. ![]() Viktor Orbán slaat (dikwijls) de nagel op de kop maar binnen de EU zijn er precies velen bij die dat niet graag hebben? Hij wil de EU nog 'redden' van de totale ondergang of is dat een verkeerde zienswijze?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 oktober 2021 om 12:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() + de hele politiek. Je zit niet op een posje als je die hiërarchie niet gehoorzaamt.
Laatst gewijzigd door CUFI : 6 oktober 2021 om 12:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Victor krijgt hulp uit Frankrijk.
https://www.lesoir.be/398937/article...ans-un-sondage Geen wonder, de Franse snelkookpan staat al lang op ontploffen.
![]() |
#240 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |