![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Juffrouw of mevrouw De Sutter, dan zal ik dat gebruiken indien een conversatie nodig is. Het hele transgebeuren van dat figuur gaat me niet aan, en als dat ter sprake komt, zal ik het gesprek snel beëindigen. Kwestie, ik ga mijn slaapkamervoorkeuren en psychische beslommeringen ook niet aan iedereens neus hangen. Ook het hele woke spel kan me geen reet schelen.
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad !
Men zou aan die mannen die zich vrouw voelen en die kinderen/kleinkinderen hebben de volgende vraag moeten stellen. U zou er dus geen probleem mee hebben dat een man die zich vrouw voelt en als vrouw uitgeeft samen met uw dochter/kleindochter onder de douche komt staan in de plaatselijke sporthal? Laatst gewijzigd door daiwa : 3 mei 2025 om 11:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo?
Dan kan je evengoed zeggen dat wielrennen of Pommelien Thijs ons opgedrongen worden. Hou u bezig/(denk aan) met zaken die u interesseren en uw leven wordt plots veel aangenamer.
Trump: ‘En wat met de koeien?’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 3 mei 2025 om 10:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet dat om bedenkingen te hebben bij dat woke gedoe?
Het lijkt wel dat een man die zich enkel een man voelt en een vrouw die zich enkel een vrouw voelt abnormaal aan het worden is. Voor alle duidelijkheid, ik heb niets tegen homo's maar dat woke gedoe gaat te ver. Laatst gewijzigd door daiwa : 3 mei 2025 om 11:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat stoort me.
Het ironische wil, dat een andere groep die ik als echte bedreiging zie, dat hele woke gebeuren prima vind om te onderwerpen.
![]() |
#230 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan enkel voor mezelf spreken, maar nog nooit heeft iemand een poging gedaan om mij iets 'woke' op te dringen. Het antwoord zou trouwens kort & krachtig zijn : not interested.
Wat ik wel merk is dat men mijn forum persoontje hier al jarenlang ertoe probeert te dwingen om Blok politici als mensen te beschouwen en als gelijken te behandelen. Dat probeert men wel, met heel veel fanatisme zelfs, aan mij op te dringen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Extreem-rechts plus enkele pilaarbijters van N-VA op het forum proberen de rector keuze trouwens te verengen tot hun favoriete hobby : woke-obsessie. Terwijl de keuze voor een nieuwe rector toch echt wel over meer gaat dan over dat ene thema waar de paleo conservatieven zo bang voor zijn...
Laatst gewijzigd door Pandareus : 3 mei 2025 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Boduo : 3 mei 2025 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De vijand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt dat heel goed begrepen. De vijand van Belgie.
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag die gerust met meneer aanspreken. Het is immers niet verboden om een klootzak te zijn
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat jij daarvoor te vinden bent hoeft niemand te verbazen. Het is alleen jammer dat de universiteit gent geen valabele keuze meer is voor veel studenten
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 3 mei 2025 om 14:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hé, "een kut" aub. Transfoob.
![]() |
#240 |
Minister-President
|
![]() Jammer dat dat allemaal kan op ons kosten, zouden beter een jute zak gebruiken zoals vroeger.
|
![]() |
![]() |