Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 augustus 2021, 10:45   #221
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
....
Eens dit (boorlingen vaccineren) door ieder als vanzelfsprekend wordt beschouwd, staat de deur open voor echte genetische modificaties aan de mens. En dat doen ze voor ons eigen goed eh.. het hogere doel enzo.

We hebben iets in gang gezet hoor..
Nu is de trein van de samenzweringstheorie pas goed vertrokken !
Dikke proficiat.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 8 augustus 2021 om 10:45.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2021, 10:46   #222
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dikke proficiat.
Uit wat bestaat de code vanuit de Matrix?
https://m.youtube.com/watch?v=FitwNWNcLxo
Oud 8 augustus 2021, 10:47   #223
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

En hop, als je naar Nederland wilt heb je ook al een pasje nodig.

Nederland scherpt vanaf vandaag de inreisregels aan. Wie het land wil binnenkomen, moet een geldig coronapaspoort kunnen voorleggen. Reizigers ouder dan 12 moeten kunnen bewijzen dat ze volledig gevaccineerd zijn, dat ze negatief getest zijn of dat ze recent genezen zijn van een coronabesmetting. Er zal ook worden gecontroleerd, al zullen die in de praktijk pas vanaf morgen gebeuren. (citaat)

VRT NWS - Nederland

Dat is pure cinema om mensen de duvel aan te doen, en het dient tot niets, maar dan ook niets.

Moet iemand die naar België komt ook een pasje ? Het loopt hier vol Nederlanders.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2021, 10:51   #224
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht

Nederland scherpt vanaf vandaag de inreisregels aan. Wie het land wil binnenkomen, moet een geldig coronapaspoort kunnen voorleggen. Reizigers ouder dan 12 moeten kunnen bewijzen dat ze volledig gevaccineerd zijn, dat ze negatief getest zijn of dat ze recent genezen zijn van een coronabesmetting. Er zal ook worden gecontroleerd, al zullen die in de praktijk pas vanaf morgen gebeuren. (citaat)

VRT NWS - Nederland

Dat is pure cinema om mensen de duvel aan te doen, en het dient tot niets, maar dan ook niets.

Moet iemand die naar België komt ook een pasje ? Het loopt hier vol Nederlanders.
Ach die stoute Nederlanders toch.
Mensen met de qr-code op hun smartphone of op het papiertje, mogen zo maar binnen, en anderen niet.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2021, 10:52   #225
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Nough said

Natural infection vs vaccination: Which gives more protection?
Nearly 40% of new COVID patients were vaccinated - compared to just 1% who had been
infected previously. https://www.israelnationalnews.com/N...ws.aspx/309762
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2021, 10:59   #226
jad°relen°ir
Minister

jad°relen°ir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dikke proficiat.
Het is toch evident dat die modificaties er zullen komen..?
Dat is geen samenzwering eh.. gewoon evolutie.
Als men zo dwaas is om boorlingen te willen vaccineren tegen een virus dat diezelfde boorling mogelijks pas 60 jaar later parten speelt.. waarom zou men dan -ter verbetering van de mens- niet nog een stap verder gaan?
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2021, 11:01   #227
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Dat zal inderdaad niet lang meer duren. De zaterdag en de zondag ga ik meestal naar een wellness en saunacomplex. Ik stelde me de vraag toevallig vandaag wanneer een pasje in voege zou treden. Als het slechts gaat om de vijf seconden dat het duurt om mijn app te openen heb ik daar geen enkel probleem mee. Ik zou het erger vinden dat alles weer voor maanden dichtgaat zoals tot voor een paar maand. Want dat heb ik ook echt gemist.
Daar zeg je zoiets.
Ik ga ook regelmatig naar een saunacomplex, Rijmenam of Londerzeel. Daar mag je met je smartphone niet binnen wegens kunnen maken van foto's. Het zal dus een papieren pasje zijn.
Oud 8 augustus 2021, 11:03   #228
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ik heb het idee dat men in Frankrijk eigenlijk van het testen af wil. Macron gaat misschien een Trumpke doen Als ge niet meer test, is er gene corona meer...
(...)
Na natuurlijke en vaccinale, is er immers nu ook administratieve groepsimmuniteit, vermits gevaccineerden zich niet meer moeten testen

Ook al liggen de ziekenhuizen vol in november, er zal gene corona meer in Frankrijk zijn, zoals in China he
Wel, das dan goe , eh.
Oud 8 augustus 2021, 11:10   #229
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen Bekijk bericht
Deze Nobelprijswinnaar zal ook dommer zijn als onze dierenartsen.

https://www.francesoir.fr/societe-sa...luc-montagnier
Heeft dienen nobelprijswinnaar wel den juisten diplom?
Oud 8 augustus 2021, 11:17   #230
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Daar zeg je zoiets.
Ik ga ook regelmatig naar een saunacomplex, Rijmenam of Londerzeel. Daar mag je met je smartphone niet binnen wegens kunnen maken van foto's. Het zal dus een papieren pasje zijn.
Normaal mag je het op zijn minst tot de vestiaire brengen. Waar ik ga zijn ze nogal gemakkelijk zolang het het stil gebruik van internet betreft. Foto's zijn natuurlijk uit den boze. Er zijn dagen in de week dat naakt verplicht is. Vind ik veel aangenamer en naturel ook.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2021, 11:23   #231
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Normaal mag je het op zijn minst tot de vestiaire brengen. Waar ik ga zijn ze nogal gemakkelijk zolang het het stil gebruik van internet betreft. Foto's zijn natuurlijk uit den boze. Er zijn dagen in de week dat naakt verplicht is. Vind ik veel aangenamer en naturel ook.
Dat zal van de locatie afhangen. De locaties waar ik over spreek daar passeer je de receptie niet met je smartphone. De laatste keer mocht ik mijn tablet afgeven, die gebruik ik om een boek te lezen.
Oud 8 augustus 2021, 11:24   #232
gertc
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

VRT NWS - Nederland

Nederland: 164 positieve testen per miljoen inwoners (6,4% positieve testen)
België: 148 (3,4%)
Luxemburg: 89 (1 %)
Duitsland: 30 (3 %)

Toch vriendelijk van die Nederlanders dat ze zo bezorgd zijn om de gezondheid van de mensen in hun buurlanden

Laatst gewijzigd door gertc : 8 augustus 2021 om 11:35.
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2021, 11:32   #233
gertc
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat zal van de locatie afhangen. De locaties waar ik over spreek daar passeer je de receptie niet met je smartphone. De laatste keer mocht ik mijn tablet afgeven, die gebruik ik om een boek te lezen.
Al veel verschillende sauna's bezocht, maar nog nooit mijn smartphone aan de receptie moeten afgeven. Uiteraard nergens toegelaten na de kleedkamers. Misschien ligt het aan jou?

Maar zelfs al moet je je smartphone bij de receptie afgeven - het is ook daar dat je eventueel dat (nutteloos) paspoort zou moeten laten zien. Dus ook dat is mogelijk.
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2021, 11:38   #234
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gertc Bekijk bericht
Nederland: 164 positieve testen per miljoen inwoners
België: 148
Luxemburg: 89
Duitsland: 30

Toch vriendelijk van die Nederlanders dat ze zo bezorgd zijn om de gezondheid van de mensen in hun buurlanden

Van die bezorgdheid is hier in de strandbar toch niet veel te merken.
Ik denk dat wij Belgen ons nog flexibel opstellen en zeer tolerant zijn na 22 uur.
Maar ok, dat ze in Nederland het warm water willen uitvinden, dat is voor hun rekening.
Oud 8 augustus 2021, 11:55   #235
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

VRT NWS - Nederland

.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 augustus 2021 om 11:55.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2021, 11:55   #236
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Zoals ik al eerder liet uitschijnen. Ik betwijfel of het allemaal te maken heeft enkel en alleen met dat virus. Volgens mij draait het in de eerste plaats om geld heel heel veel geld.
Dat is iets te gemakzuchtig. Dat er ook geld wordt verdiend is een feit.
Ik stel mij eerder de vraag of het technisch mogelijk is om op tijd en stond vaccins te ontwikkelen en produceren voor de ganse wereldbevolking.
Oud 8 augustus 2021, 11:56   #237
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

VRT NWS - Nederland

Och het zal weer wat zijn. De soep wordt nooit zo heet gedronken dan ze wordt opgeschept.
Oud 8 augustus 2021, 12:00   #238
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En hou ouder je bent hoe aangenamer dat wordt althans voor ons

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 augustus 2021 om 12:04.
Oud 8 augustus 2021, 12:02   #239
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is iets te gemakzuchtig. Dat er ook geld wordt verdiend is een feit.
Ik stel mij eerder de vraag of het technisch mogelijk is om op tijd en stond vaccins te ontwikkelen en produceren voor de ganse wereldbevolking.
Mocht men dat echt willen denk ik wel. Alles kan maar men moet het ook echt willen. Geen vaccins en mekaar de nek omwringen en onder de duim houden kan economisch veel interessanter zijn.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 augustus 2021 om 12:02.
Oud 8 augustus 2021, 12:06   #240
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ach die stoute Nederlanders toch.
Mensen met de qr-code op hun smartphone of op het papiertje, mogen zo maar binnen, en anderen niet.
Maar mensen die hun bekeringsbewijs tot de islam kunnen voorleggen, mogen zo maar binnen, anderen niet.

Het gaat hem natuurlijk niet over het gegeven dat het fascisme geinstalleerd is, daar zijn we het alletwee over eens, het gaat hem erom dat het sanitair totaal idioot is en daar doen ze het zogezegd voor he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be