![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dikke proficiat.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 8 augustus 2021 om 10:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://m.youtube.com/watch?v=FitwNWNcLxo
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hop, als je naar Nederland wilt heb je ook al een pasje nodig.
Nederland scherpt vanaf vandaag de inreisregels aan. Wie het land wil binnenkomen, moet een geldig coronapaspoort kunnen voorleggen. Reizigers ouder dan 12 moeten kunnen bewijzen dat ze volledig gevaccineerd zijn, dat ze negatief getest zijn of dat ze recent genezen zijn van een coronabesmetting. Er zal ook worden gecontroleerd, al zullen die in de praktijk pas vanaf morgen gebeuren. (citaat) VRT NWS - Nederland Dat is pure cinema om mensen de duvel aan te doen, en het dient tot niets, maar dan ook niets. Moet iemand die naar België komt ook een pasje ? Het loopt hier vol Nederlanders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen met de qr-code op hun smartphone of op het papiertje, mogen zo maar binnen, en anderen niet.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Minister-President
|
![]() Nough said
Natural infection vs vaccination: Which gives more protection? Nearly 40% of new COVID patients were vaccinated - compared to just 1% who had been infected previously. https://www.israelnationalnews.com/N...ws.aspx/309762 |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat is geen samenzwering eh.. gewoon evolutie. Als men zo dwaas is om boorlingen te willen vaccineren tegen een virus dat diezelfde boorling mogelijks pas 60 jaar later parten speelt.. waarom zou men dan -ter verbetering van de mens- niet nog een stap verder gaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga ook regelmatig naar een saunacomplex, Rijmenam of Londerzeel. Daar mag je met je smartphone niet binnen wegens kunnen maken van foto's. Het zal dus een papieren pasje zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#229 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Normaal mag je het op zijn minst tot de vestiaire brengen. Waar ik ga zijn ze nogal gemakkelijk zolang het het stil gebruik van internet betreft. Foto's zijn natuurlijk uit den boze. Er zijn dagen in de week dat naakt verplicht is. Vind ik veel aangenamer en naturel ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
België: 148 (3,4%) Luxemburg: 89 (1 %) Duitsland: 30 (3 %) Toch vriendelijk van die Nederlanders dat ze zo bezorgd zijn om de gezondheid van de mensen in hun buurlanden ![]() Laatst gewijzigd door gertc : 8 augustus 2021 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar zelfs al moet je je smartphone bij de receptie afgeven - het is ook daar dat je eventueel dat (nutteloos) paspoort zou moeten laten zien. Dus ook dat is mogelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Van die bezorgdheid is hier in de strandbar toch niet veel te merken. Ik denk dat wij Belgen ons nog flexibel opstellen en zeer tolerant zijn na 22 uur. Maar ok, dat ze in Nederland het warm water willen uitvinden, dat is voor hun rekening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 augustus 2021 om 11:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel mij eerder de vraag of het technisch mogelijk is om op tijd en stond vaccins te ontwikkelen en produceren voor de ganse wereldbevolking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 augustus 2021 om 12:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht men dat echt willen denk ik wel. Alles kan maar men moet het ook echt willen. Geen vaccins en mekaar de nek omwringen en onder de duim houden kan economisch veel interessanter zijn.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 augustus 2021 om 12:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hem natuurlijk niet over het gegeven dat het fascisme geinstalleerd is, daar zijn we het alletwee over eens, het gaat hem erom dat het sanitair totaal idioot is en daar doen ze het zogezegd voor he. |
|
![]() |
![]() |