![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Heeft hij gelijk? | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 20,00% |
Nee. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 60,00% |
Ander antwoord. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 20,00% |
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wanneer dan een vrouw een ander verhaal vertelt , gelukkig is met iemand die wel mee helpt met kinderen en huishouding is er met haar iets mis? Kom zeg, really dude? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat verder die single mannen betreft die hun plan trekken; idd. Ze trekken hun plan maar ze doen het op HUN manier. Koken? Nee hoor. Microgolfmaaltijd. Kuisen? Nee hoor: swifferdoekje als het stof al 1cm dik overal ligt. Dweilen is niet nodig. Kinderen? Nee, de ex-vrouw voedt ze wel op. Wassen en strijken? Nee, ze brengen de vuile was bij mama. Afspraak bij de dokter of de tandarts voor de kinderen: de ex zal het wel doen. En neen, ik verzin dit niet. Ik ken genoeg alleenstaande mannen die denken dat ze hun plan trekken terwijl hun huis een varkensstal is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is verschil tussen de familie van je vrouw onderhouden, als deel van de deal en zelf geld opsturen naar familie in herkomstlanden. Denk dat de meeste mannen heel goed weten wat ze doen, ze kopen een relatie met wederzijdse verwachtingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zit hier maar wat te trollen en proberen om mensen wat in het harnas te jagen. Sta me toe te twijfelen aan de echtheid van de persoon voor wie u zich hier laat doorgaan net als aan het bestaan van een zekere Albeir. Een internet figuurtje is zo gevonden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. Niet voor mannen die hun verantwoordelijkheid nemen en SAMEN met hun vrouw de huishoudelijke taken eerlijk verdelen.
In mijn huwelijk is dat altijd het geval geweest: samen uit werken, samen voor de kinderen ( en nu kleinkinderen) zorgen, samen het huishouden doen en elkaar helpen waar nodig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen zolang je maar geen verkleinwoordje gebruikt mag alles
We waren er blijkbaar wat van verlost maar begin hier weer mijn twijfels te hebben? Bijlage 115431 Laatst gewijzigd door Pontifex : 20 december 2021 om 23:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat vrouwen met zulke perfecte relatie hier zo gaarne hun gal zouden komen spuwen op alle mannen. Er klopt iets niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben wie ik ben en ik ben echt. Natuurlijk mag u uw twijfels hebben. Het is wel zo dat ik buiten dit forum om contact heb met een forummer met wie ik al mijn foto's deel, ook de foto's van mijn kinderen en kleinkinderen. Deze kan ook alle reacties lezen van mijn vrienden en familieleden. Het zou straf zijn mocht ik zoiets kunnen faken...... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een relatie koop je altijd een beetje ...je koopt ze met geld met voorkomen met aanzien met attenties met status met lieve woordjes met pleziertjes met seks enzovoort. In die echte grote liefdes heb ik nooit erg veel geloofd. Vandaag zijn ze strontverliefd en paar jaar erna is dat over. Dan zijn ze weer strontverliefd op een andere. Blijkbaar is dat onder mensen normaal. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 december 2021 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stel u maar eens voor dat je met een luie vrouw getrouwd bent die de hele dag aan de computer hangt en Porto zit te slurpen, je hebt dan een zware job tijdens de dag en als je zwaar vermoeid thuiskomt kan je nog bv. 70% van alle huishoudelijke taken op u nemen. Je staat dan te koken met ne plumeau in uw gat omdat je wegens tijdsgebrek dan terwijl het stof kan afdoen. Die vrouw zit dan half bezopen nog wat commentaar te geven op al wat je doet, als het dan tijd is om naar thuis of familie te kijken krijg je vanuit de zetel het commando om de kinderen in bad te doen. Als de kinderen dan wat ouder zijn is het taxipapa spelen want madam heeft teveel porto achterover gekapt om nog te kunnen rijden. En als man neem je dat allemaal an als de kinderen uit het huis zijn en ben je het zo gewoon dat je berust in je lot tot de dag dat ze met u een uitstapje maakt en ze die oranje driekwart broek draagt, dan begin je automatisch aan een knappe hip geklede Thaise vrouw te denken En ga zo maar door, als jullie denken dat er alleen maar slechte mannen bestaan, wij kunnen de rollen ook omdraaien hoor. Nee, toen God de vrouw schiep beloofde hij Adam dat er goede vrouwen te vinden zouden zijn in alle hoeken van de aarde, wist Adam veel dat de aarde rond is.
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 17 december 2021 om 16:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij beweert gewoon dat mannen niet in staat zijn om normaal te leven als er geen vrouw is die hen komt vertellen wat ze moeten doen in hun huishouden he. Je beweert dat alleenstaande mannen grotendeels onbekwame varkens zijn als er geen vrouw is die hen onder de sloef gaat leggen. Zijn het niet eerder vrouwen die te veeleisend zijn, en die niet kunnen leven in de normale zwijnerij waar een man best prima in kan leven ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De abdijen en kazernes van weleer daar kwam nooit een vrouw binnen voor niks en dat waren bijna spiegelpaleizen. In kloosters van nonnen stond er wel alle dagen een camionette voor de deur. Dan kwamen er mannen die van alles moesten komen repareren dat die nonnen niet konden. Alhoewel ze ook beweerden van alles beter te kunnen hadden ze toch voor van alles en nog wat hulp nodig van mannen. Ik zou niet durven zeggen het daar netter was. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 december 2021 om 16:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die van een vrouw ook, alleen iets lager.
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We weten pas wat we hebben als het weg is. Wees dankbaar dat je gezonde monden te voeden hebt en loof God.
![]() |