![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is 2K22 -> we hebben echt goei toiletten vandaag, ook hier in Hong Kong!
![]() |
![]() |
#222 |
Europees Commissaris
|
![]() Where's Waldeau?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Geraken daar ook politiekers door? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom is heel die gelijkenis fundamenteel oneerlijk en een non-starter. Laatst gewijzigd door parcifal : 2 februari 2022 om 16:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of je nu "keuze" hebt of niet is bijkomstig. Anders zal je zeggen dat de Catharen zich maar hadden moeten bekeren he. Of moest je zeggen dat ze bij ISIS niks misdeden. Mensen hadden de keuze om volgens de regels van ISIS te leven, niewaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat ze de techniek van nudging wat grof toepasten en te weinig subtiel, dat wil ik gerust toegeven. ![]() Bij de Joden was er GEEN sprake van nudging, maar van raciale discriminatie met genocide tot gevolg. ik heb nergens vaccinatieteams gezien die bij ongevaccineerden gingen aanbellen en hen bedreigden of uitschelden als ze niet meewerkten bvb. Laatst gewijzigd door parcifal : 2 februari 2022 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
Minister-President
|
![]() van zodra ongevaccineerden gedeporteerd worden, in kampen gestoken worden en massaal en systematisch vermoord worden, vanaf dan mag je de vergelijking maken.
Ik ben ook absoluut tegen die ongelijke behandeling maar iedereen die die vergelijking maakt mist toch wel wat gevoel voor perspectief en empathie. ![]()
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gaat niet altijd tot gewelddadige exterminaties, maar gewelddadige exterminaties hebben bijna altijd bovenstaande prelude. Noem eens de lijst van historische toestanden waar overheden delen van de bevolking "toegang tot restauranten en vermakelijkheden" verbood "met pasjes". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het concept zelf van toe te laten te "nudgen" door fundamentele rechten af te nemen gaat toch wel bijzonder ver, en is inderdaad een totalitaire techniek he. Je kan zeggen dat mensen naar een Goelag sturen ook een vorm van nudgen is. Of ze in de gevangenis gooien. Of ze wat martelen. Of weet ik veel. Laatst gewijzigd door patrickve : 2 februari 2022 om 16:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
staatslozen buitenlanders met/zonder visum minderjarigen man/vrouw conditioneel stemrecht moet ik verder gaan? En als ge vindt dat de mate van "pesten" niet relevant is voor de vergelijking, dan scheelt er iets (ma bon, dat wisten we al eigenlijk). Een fucking QR code laten zien als ge een café binnen wilt is nog net iets ander dan zyklon B in de douche
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 2 februari 2022 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=210
![]() |
![]() |
#232 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. En Zuid Afrika.
Citaat:
Doet men dat om hen te pesten ? Citaat:
De "mate van pesten" gaat erom om fundamentele burgervrijheden, die altijd als dusdanig normaal beleefd werden door die groep, en door alle burgers, AFGENOMEN WORDEN om HEN TE PESTEN. Laatst gewijzigd door patrickve : 2 februari 2022 om 16:45. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
soit, pointless discussion ahead I'm afraid...
![]() |
![]() |
#234 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Nee, al die mensen mochten geen café binnen. Uw gebrek aan empathie never ceases to amaze me. Ik had nu wel geen drama queen gezien in u, ma bon, here we are
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) als les voor wat misgegaan is, om dat in de toekomst te vermijden. Daar is het vergelijken met toestanden vandaag, om op tijd de zottigheden te stoppen, juist de bedoeling. 2) als exclusief klaag privilege van Joden vandaag wat hen een hoop voordelen kan laten afdwingen. Daar is elke schending van het uniek zijn en het sacrale van dat gebeuren, uit den boze. Ik denk dat het in die tweede optiek was dat hij aangevallen werd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit was geen uitnodiging tot discussie over de holocaust an sich (excuse my German)
![]() |
![]() |
#238 |
Minister-President
|
![]() Die mag nergens zijn, Patrick. Die is vogelvrij.
![]() |
#239 |
Minister-President
|
![]() Ik zal nog eens een vergelijking maken. De boer in dit filmpje, dat ben jij Patrick
![]() https://www.youtube.com/watch?v=l8ukak8P2vY We mogen toch ook nog eens lachen he... ![]()
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat er bij die overlevers juist aanhangers zijn van punt 1) en andere van punt 2).
|
![]() |
![]() |