![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is een of andere mediacampagne bezig tegen het Russische MoD,.....en eigenlijk wel terecht... ![]() Ondertussen is de Kremlin woordvoerder omtrent de recent verloren gebieden duidelijk.De annexatie is "irreversibel",dus zullen alle verloren zones weer gerecupereerd worden... Dat nucleaire gedoe is voor het midwekelijkse "doom" praatje,maar het was deze week niet van dimitri..... Laatst gewijzigd door kelt : 6 oktober 2022 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "eh, ik moet dringend een boodschap overbrengen naar Vladivostok en ik heb vliegangst, licht jij de president maar in Pjotr"
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/10...e-in-russisch/
<< ... De Tsjetsjeense leider Ramzan Kadyrov is door de Russische president Vladimir Poetin benoemd tot kolonel-generaal, de op twee na hoogste functie in het Russische leger. Voor Ruslandkenner Ria Laenen (KU Leuven) is dat "het zoveelste teken dat het absoluut stormt in de hoogste machtsregionen in Moskou." ... >> Hopelijk krijgt die vetklep vannacht nog een kogel door de kop. (ja, "tomm", ik weet het, het is tegen de wet zoiets te wensen)
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | ||
|
![]() Citaat:
De sfeer wordt daar nog plezanter dan ze al is.
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel dat is zo wat het moment, waarop er een kamerheer binnen komt met twee kopjes dampende thee voor beide heren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die laatste nieuwe tank die de Oekraieners buit gemaakt hebben en ondertussen al op een trein en gallaxy richting de US geladen hebben, dat moet pas zeer doen.
Meteen hebben de amerikanen alles wat ze moeten weten om dat ding uit te schakelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Minister-President
|
![]() Eerlijk gezegd lijkt het steeds meer op de Russisch-Japanse oorlog van 1905. Ik betwijfel of het een revolutie in het moederland zal veroorzaken, maar het prestige van Rusland is (letterlijk) verbrijzeld.
![]() |
#232 | |
|
![]() Let op: Kadyrov is al langer de beulsknecht van Poetin die de Tsjetsjenen in het gareel houdt (eigenlijk: terroriseert) in ruil voor geld en veel plaatselijke macht in dat gebiedje daar, maar nu krijgt hij dus nationale (militaire) macht. Dit lijkt me een belangrijke evolutie, die dus niet iedereen even hard zal smaken, om het nog zacht uit te drukken.
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
|
![]() Citaat:
Daar hebben ze Tsjetsjenië niet voor nodig. Rusland gaat er niet op vooruit met een nieuwe president uit de kring van Poetin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan je je voorstellen dat de Amerikanen zoiets zou overkomen? Dat delen van hun grondgebied "bezet" zouden zijn door een vijandige mogendheid? ![]() Rusland maakt zichzelf op internationaal vlak volledig belachelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Deze soort propagandafilmpjes maken eigenlijk maar weinig indruk. Ik raad u aan iets nuttig bij te dragen oftewel gewoon uw bek dicht te houden voor het hier helemaal naar dode ratten stinkt. Dank u.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het heeft,buiten zijn eigen deelrepubliekje, niks te betekenen.Inderdaad zal het geen goed idee zijn dat hij zelfs maar zou proberen macht over delen van de Russische Federale strijdkrachten aan te nemen met zijn "rang"....Het lijkt me overigens ook te laat allemaal.Zelfs een persoon van vergelijkbaar kaliber als de Oekrainse militaire top zou het niet meer kunnen "rechttrekken" want er is maar weinig BRUIKBAARS meer om mee te werken.De Marine en de Luchtmacht zijn al maanden van weinig tel meer,de Rosgardia zou beter gesoigneerd worden en vooral ingezet om in Rusland de bevolking verder in het gareel te kloppen.Blijven dus nog over die dure vogels van Wagner,die daar uitsluitend voor het geld in zitten(ik kan na maanden nog niet ontdekken welk NUTTIG resultaat die gasten eigenlijk al bereikt hebben) en de nog steeds enorme vleesmassa ,vroeger gekend als "Landstrijdkrachten van de Russische Federatie".....Die gaan gewoon niet luisteren naar hem en zijn Tjetsjenen....integendeel,dit kan nog serieus verkeerd lopen.(er zijn blijkbaar al incidenten geweest tussen al die verschillende "Russen"....) Mogelijk is Mr Putin bezig met rond te kijken waar hij eventueel verblijf kan vinden als het in Moskou wat moeilijk wordt........Dan is het goed hier en daar het ego te strelen van wie daar gevoelig voor is hé.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 9 oktober 2022 om 16:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Minister-President
|
![]() haha die russen gebruiken iraanse drones en raketjes dus de boycot werkt al goed en het Oekrainse leger moet nog meer zwaar wapentuig krijgen om die russen eens af te straffen en tot diep in rusland door te dringen en zo een burgeroorlog starten in rusland, om het land op te splitsen in tien delen.
Vernietiging van Rusland moet nu hoofddoel worden denk ik om Europa tot een sterkere Unie van Germaanse Rassen om te bouwen, met het Russisch grondgebied erbij, samen ruim 800 miljoen Germanen als Sterk Economisch Blok tegenover China en ZWART India. HOe kan Rusland nu in tien stukken gesplitst worden, door een binnenlandse burgeroorlog? Leger onderdelen moeten deserteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
|
![]() Nee, onmogelijk. Donbass is trouwens Rusland. Dan zou je heel Rusland moeten bestoken.
![]() |
#240 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ben jij een Pro POetin ventje?? ok vrijheid van politieke kleur en geur vind ik wel belangrijk ivm diversiteit, maar hier een pittige vraag: hoe zou het zijn als de Oekrainse militairen een keiharde missie starten tot diep in rusland en flinke bombardementen uitvoeren om zo een Russische burgeroorlog te ontketenen met de val van poetin en het kremlin?? Bv 1000 zware bomdrones loslaten tot diep in rusland en flinke schade toebrengen. Dat zou een mooie afstraffing zijn voor poetin denk ik. jij bent pro poetin dus geef je mening eens eerlijk, jouw vrijheid van meningsuiting is toch belangrijk ivm de maatschappelijke balans tussen goed en kwaad. Ik ben wel lid van forum voor democratie maar het Pro Poetin standpunt van Thierry Baudet vind ik niet Nederlands, is in strijd met de directe en persoonlijke belangen van de inheemse blanke Nederlanders. |
|
![]() |
![]() |