![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ge weet wel, gelijk ze gedaan hebben met willie claes
![]() |
![]() |
#222 | |
|
![]() Citaat:
veroordeling voor de verkiezingen in beroep net voor de verkiezingen Dus niet meedoen aan de verkiezingen Uitspraak in beroep - na de verkiezingen. Probleem opgelost.
![]() |
![]() |
#223 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel meedoen aan verkiezingen en nog populairder worden door de heksenjacht ontkent door de staat.
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
|
![]() Zo rap werkt het gerecht nu ook weer niet...
![]() |
#225 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Is er trouwens al een draad verschenen over die 29 agenten die zijn doorverwezen naar de rechtbank voor racisme en pesterijen in een gesloten chatgroep? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 16 juli 2022 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ge antwoordt weeral in het ijle zonder de draad gelezen te hebben
![]() |
#230 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vlaams Belang Jongeren promoot kliklijn tegen linkse leerkrachten: “Zware intimidatie” |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo simpel is dat.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
De lijst werd offline gehaald. Bovendien presteerde die VBJ kiekens het de gegevens van 7500 melders rechtstreeks naar Unia door te sturen. De melders werden verklikt door het VBJ zonder hun toestemming. Citaat:
Laatst gewijzigd door Jakko : 16 juli 2022 om 22:02. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
|
![]() En toch is dat altijd het eerste dat genoemd wordt, en de Pano van indertijd stond er bol van.
Op geen enkel moment kwam ook maar de bedenking van eens te kijken of diezelfde memes niet al twintig jaar op internet de ronde doen. En ook vandaag de dag nog vind je die memes dus ongestoord terug op internet, open en bloot, voor de hele wereldbevolking. Dat dat ongestoord kan, maar men wel hard wil optreden tegen een besloten privéforum toont aan dat hier andere motieven spelen.
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar iedereen mag wel, op gepaste wijze, aanklagen wat hij aanklaagbaar vind. En als je als ouder het eens waagt om een school te wijzen op sommige dingen, zoals het verplicht bezoek aan een moskee, of halal-fret (ook veggie-fret ...) ... dan weet je het wel. Daarvoor werd het woord poco uitgevonden. Politiek correct of .. de schandpaal.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar blijkbaar behoor je tot de betaalde links trollen om de links onderdrukking te verkondigen als toekomst!!!!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of moeten we overstappen op de methodes van moslims, ttz, na een discussie op een of ander sociaal netwerk, beslissen om een Tchetcheen in te huren om die leerkracht dan maar te kelen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je denkt dat je het probleem gaat oplossen door op die manier uw tegenstanders kalt te stellen, dan zou ik me toch niet al te gerust voelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent gefixeerd op het VNV, dat is het bewijs dat die goed bezig waren.
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rousseau slaat spijkers met koppen - gesplits helpt Vlaanderen vooral naar de knoppen
.... naar het schijnt is hij erg gelukkig in Vivaldi .... lol lol ....
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Burgemeester
|
![]() Als we even eerlijk zijn dan zijn bij de laatste staatshervorming het benodigde geld dat nodig was voor bepaalde zaken verlaagd zodanig dat de deelstaten al onmiddelijk gedwongen werden om te bezuinigen.
Tja, als je dan beweert dat er achteruitgang is, dan is dat wel een beetje demagogie. Maar er zijn behoorlijk wat zaken die beter federaal zouden zijn of blijven. Bovendien bewegen politici nogal vrij tussen enerzijds hun deelstaat en het federale niveau. Voor mij is dat een pot nat. Het zijn niet zozeer de regeringen die falen, dat zijn de politici die niet in staat zijn om te managen. Laatst gewijzigd door lancalot : 20 juli 2022 om 14:37. |
![]() |
![]() |